بهترین بازی‌های مسابقه‌ای برای PC. خب، این یک اصطلاح گسترده‌ای است که طیف وسیعی از بازی‌ها را در بر می‌گیرد. در انتهای این اصطلاح، شبیه سازهای قدرتمند مسابقه با مدل‌های دقیق و فیزیکی پیشرفته قرار دارند که رانندگان مسابقه‌های واقعی از آن‌ها در تمرینات خود استفاده می‌کنند. انصافا مسابقه ژانری است که هر کسی دوست دارد آن را امتحان و هر چند وقت یک‌بار تجربه‌اش کند. به خصوص اگر همراهی نیز برای بازی داشته باشد. در این لیست سعی کرده‌ایم انواع بازی‌های مسابقه‌ای را با توجه به سلیقه متفاوت گیمرها جمع آوری کنیم. بنابراین کمربند خود را ببندید که در میان بهترین بازی‌های مسابقه‌ای 2019 گزینه‌ای برای شما وجود دارد.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- DiRT Rally 2.0

بازی مسابقه‌ای 2019

زمان زیادی از انتشار بازی DiRT Rally در سال 2015 می‌گذرد. اما ما در آخر با جدیدترین نسخه این مجموعه در فوریه 2019 مواجه شدیم. Dirt Rally اولین بازی واقعی Codemaster بود و به نظر من اوج دستاورد یک استودیوی مسابقه‌ای است. هر ماشینی که به شما داده می‌شود را به جایگاه مورد نظر خود برسانید تا متوجه بشوید چه چیزی در این بازی منحصر به فرد و فوق‌العاده است.

۲- Trials Rising

بازی مسابقه‌ای کامپیوتر

یکی دیگر از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای 2019 ، جنونی در موتورسواری به نام Trials Rising می‌باشد. با خوشحالی بسیار، با قلبی لبریز و دستانی لرزان می‌توانم اعتراف کنم که سری جذاب Trials بازگشته است. شاید به نظر بازی‌ای ساده‌تر از رانندگی یک دوچرخه 2D با گاز، ترمز و چپ و راست کردن برای کنترل وجود نداشته باشد، اما یک مهارت فنی وجود دارد که باید به اندازه عمق اقیانوس به آن تسلط داشته باشید.

۳- Assetto Corsa Competizione

بازی کامپیوتری

به دنبال یک بازی فوق‌العاده سرگرم کننده در ژانر مسابقه‌ای می‌گردید؟ پس همین حالا یک صفحه جدید در مرورگرتان باز کنید و عبارت دانلود بازی Assetto Corsa Competizione را تایپ کنید. این گیم در سه مود قابل بازی است: آنلاین، تک نفره و چند نفره. طراحی شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت در این بازی شما را به چالش و رقابت با شرایط جوی و البته دیگر رقابت کننده‌ها می‌کشاند.

۴-  Team Sonic Racing از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای 2019

بازی کامپیوتری

سونیک، نامی آشنا در میان گیمرهای قدیمی! این بار در بازی جدیدی بازگشته است. Team Sonic Racing بهترین عناصر یک بازی مسابقه‌ای را در سبک رقابت سرعتی به شما ارائه می‌کند. با دوستان‌تان رقابت کنید و با اشتراک قدرت و افزایش سرعت به عنوان یک تیم کار کنید. از بین 3 نوع شخصیت، کاراکتر خود را انتخاب کنید و با استفاده از گزینه‌های سفارشی سازی وسیله نقلیه‌تان را با توجه به سبک مسابقه طراحی کنید.

۵- F1 2019

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای 2019

بازی ویدیویی رسمی مسابقات قهرمانی جهانی FIA فرمول یک 2019، با F1 2019 شما را به چالش می‌کشد تا در جاه طلبانه‌ترین بازی F1 در تاریخ Codemasters، رقبای خود را شکست دهید. F1 2019 شامل تمامی تیم‌های رسمی، راننده‌ها و تمام 21 محیط از فصل 2019 است. امسال شاهد حضور F2 با بازیکنانی هستیم که می‌توانند فصل 2018 را با امثال جورج راسل، لاندو نوریس و الکساندر آلبون به اتمام برسانند.

۶- Forza Horizon 4

Forza Horizon 4

برای اولین بار در ژانر مسابقه و رانندگی، فصل‌های پویا را در یک دنیای باز تجربه کنید. مناظر زیبا را کاوش کنید، بیش از 450 اتومبیل جمع کنید و به یک سوپر استار در تاریخ بریتانیا تبدیل شوید. Forza Horizon 4 علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای 2019 است، یکی از بهترین‌ها که تا کنون در این ژانر ساخته شده‌اند نیز می‌باشد. 

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.