دنیای گیم، جهانی بی‌پایان و رو به رشد است که بسیاری از ما را درگیر و معتاد خود کرده است. و خب چه ایرادی دارد؟ می‌توانید پس از یک روز خسته کننده ساعتی را مشغول لذت بردن از بازی شوید (زیاده روی نکنید!). البته صبر کنید! اگر یک بازی را یک بار تمام کرده‌اید بهتر است دست بردارید. همان‌طور که می‌دانید هر سال تعداد بسیار زیادی بازی برای هر پلتفرم منتشر می‌شود. اگر به دنبال بهترین بازی‌های کامپیوتری در سال 2019 می‌گردید، این لیست درست برای شما نوشته شده است.



۱- بازی Anthem

بسیار خب! باید بگویم که اولین بازی لیست ما، بازی‌ای به شدت سرگرم‌کننده است که ممکن است کمی کسل کننده باشد. نقطه شروع بازی Anthem مانند دیگر بازی‌های آخر الزمانی تکراری است. بدون شک با گذشت زمان بهتر می‌شود، اما این یک نقطه شروع عالی نیست. در این بازی شما وظیفه دارید به عنوان یک فریلنسر به کشف و نجات سیارات بپردازید. ویژگی‌های مثبت این بازی، سفارشی سازی کاراکتر، صحنه‌های زیبا و وابستگی بازیکن‌ها به تعامل تیم است. قابل ذکر است که این بازی به دسترسی دائمی اینترنت احتیاج دارد.

بازی Anthem

۲- Devil may Cry 5

Devil May Cry 5 یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری اکشن ماجراجویی 2019 است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. Capcom این بازی را برای Microsoft Windows ،PlayStation 4 و Xbox One در 8 مارس 2019 منتشر کرد. Devil May Cry 5 یک اکتشاف 16 ساعته از صدها راه است که یک مرد جادویی از شمشیر و اسلحه برای ایجاد ترکیب‌های آکروباتیک  استفاده می‌کند. نوشتن این جمله کار سختی نیست که Devil May Cry 5 به سادگی یکی از بهترین بازی‌ها در مورد شیاطین است که تاکنون ساخته شده.



بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019

۳- Apex Legends از بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019

Apex Legends یک رویکرد جذاب از شرکت‌های الکترونیک آرتز و استودیو رسپاون در سبک Battle Royale و در جهان TitanFall است. Apex Legends از زمان منتشر شدنش (4 فوریه 2019)، دنیای بازی را با طوفان روبرو کرده است. رضایت عمومی این بود که Fortnite به عنوان پادشاه تپه بتل رویال سلطنت خود را ادامه دهد، اما Respawn و EA به وضوح برنامه‌های دیگری داشتند. اکنون Apex Legend کاملا شایسته است که قدمش را در جایگاه سابق فورتنایت قرار دهد.

بازی Apex Legends

۴- Wolfenstein: Youngblood

نسخه جدید بازی Wolfenstein آنلاین است و از آن بازی‌هاست که باید با رفقای‌تان بازی کنید. البته می‌توانید این بازی را به تنهایی و به کمک هوش مصنوعی، بازی کنید اما لذت بازی با دوستان چیز دیگری‌ست. نکات مثبت و منفی این بازی را در ادامه ملاحظه می‌فرمایید:



[megapros]تیراندازی هنوز هم عالی است[/megapros]

[megapros]شخصیت پردازی و محیط‌ها بسیار عالی هستند[/megapros]

[megapros]ویژگی Co-Op action بازی ابعاد جدیدی را به وجود آورده است[/megapros]

[megacons]اقداماتی که به کمک یک‌دیگر باید انجام دهید بسیار زیاد است[/megacons]

بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019

۵- Metro Exodus

حدس می‌زنید موضوع اصلی بازی Metro Exodus چیست؟ بقا؟ بله درست است. آخرین بازی از لیست بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019 ، مانند دیگر نسخه‌هایش در همان ژانر آخرالزمان و تلاش بازیکن برای بقا می‌باشد. سومین نسخه از سری بازی‌های مترو، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. در این نسخه شاهد همان مکان‌ها و سبک تیراندازی با شخصیت‌های بی‌نظیر و دوست داشتنی هستیم. اگر قصد دارید این بازی را امتحان کنید، به تصمیمات خود در بازی توجه داشته باشید. زیرا در روند بازی شما و احوال تیم‌تان تاثیرگذار خواهند بود. 

بازی METRO EXODUS

 

با برخی از بهترین بازی‌های کامپیوتری 2019 آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید و ما را همراهی کنید.