ما لیستی از بهترین بازی‌های کم حجم موبایل را برایتان تهیه کرده‌ایم، با ما همراه باشید. بسیاری به دنبال بهترین بازی‌های کم حجم موبایل هستند زیرا با این بازی‌ها تجربه کاربری بهتر و روان‌تری خواهند داشت. بی شک بازی‌های موبایلی بسیار زیاد هستند و نمی‌توان تعداد مشخصی برای آنها در نظر گرفت. میلیون‌ها بازی در اپ استور اپل و میلیون‌ها بازی در گوگل پلی گنجانده شدند که قطعا می‌توانند تجربه خوبی را رقم زنند. بنابراین عناوین موبایلی کم نیستند اما ما بهترین بازی‌های کم حجم موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.


همچنین بخوانید: 

بازی sky:children of light ، تجربه ای نوین در بازی های موبایل!

بهترین بازی های سال 2020 ؛ نگاهی به 17 تا از بهترین بازی های 3 ماه اول 2020


این نوع عناوین با آن که حجم نصب بالایی ندارند، اما در برخی موارد بسیار پرطرفدار شده و تجربه گیم پلی هیجان انگیزی رقم می‌زنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی‌های موبایلی کم حجم آشنا سازیم تا در صورت تمایل آنها را روی موبایل یا همان تلفن هوشمند خود با هر سیستم عاملی نصب کنید.

1-بازی Counter Terrorist Shoot

اندرویدها صد ها بازی اکشن تیراندازی دارد که در ژانر های اول شخص و سوم شخص در اختیار کاربران قرار گرفته اند.مثلا بازی Modern Strike Online – FPS Shooter! با بیش از پنجاه میلیون نصب در گوگل پلی یکی از برترین بازی های تیراندازی اول شخص است که در اندرویدها وجود دارد.اما کانتر با وجود این که سال ها از طراحی اش گذشته چیز دیگریست چون بسیاری از ایرانی ها سالها با آن خاطره دارند. از این رو در نظر داریم نسخه جدید از این بازی خاطره انگیز را برای دانلود در این پست قرار دهیم تا این بار در قالب اندروید شلیک کردن با تفنگ های کانتر را تجربه کنید.

بازی کانتری که امروز به شما معرفی می کنیم توسط Doing Studio طراحی شده است و با استفاده از محیط نوستالژیک نسخه رایانه ای بازی تلاش کرده است کاربران را به خود جذاب کند که البته در این کار موفق بوده چون هم اکنون بیش از ده میلیون نصب در گوگل پلی دارد.در این نسخه از کانتر می توانید با پنج بازیکن دیگر نبرد کنید و با استفاده از سلاح های قدرتمند تان شکست شان دهید.

2-بازی 3D Tennis

بهترین بازی‌های کم حجم موبایل

اگر به دنبال بازی ورزشی حرفه ای دارای فیزیک سه بعدی واقع گرایانه در زمینه تنیس هستید 3D Tennis محصولی از استودیوی Mouse Games پرطرفدارترین و معتبرین ترین بازی پتنیس موجود در پلی استور می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، بسیاری از بازیکنان تنیس دنیا همچون افراد معروف و محبوب در این بازی وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب کنید و با کسب قهرمانی درآمدی فوق العاده کسب کنید. بازی از گرافیک فوق العاده مناسب و سه بعدی بهره می برد که حسابی شما را مجذوب خود می کند. 14 زمین مختلف برای مسابقه، سرعت بالای بازی، گرافیک واقع بینانه و سه بعدی و … ویژگی های این بازی زیبا می باشد.


همچنین بخوانید: موسیقی متن بازی Duet را گوش کنید


3-بازی Crazy Racer 3D – Endless Race

این بازی از سری مسابقات موتور سواری سه بعدی می باشد که بسیار جذاب و با کیفیت است. در بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D شما باید از مسیر های خطرناک و دشوار با موانع زیاد با تمرکز بالا و انجام حرکات فوق العاده عبور کنید. در این بازی که از سری بازی های BMX می باشد شما می توانید انواع موتورسیکلت را انتخاب کنید و از جاده و موانع سخت موجود در این بازی با تمرکز و هنر هرچه تمام تر عبور کنید. این بازی دارای گیم پلی بسیار روان و حرفه ای می باشد و اگر اهل موتورسواری باشید می توانید با اندکی تمرکز و تمرین این بازی جذاب که دارای مراحل زیادی نیز می باشد را پشت سر بگذارید.

اگر از جمله افرادی هستید که تجربه مسابقات شبیه ساز موتورسواری برای شما لذت بخش است، قطعا بازی کریزی ریسر 3دی همان عنوانی است که می تواند برای شما جذاب باشد و ساعات سرگرم کننده ای را رقم زند.

به هر حال باید بیان داشت که این عنوان بازی با گرافیکی بالا، کم حجم، موسیقی متن هیجان انگیز و برخی ویژگی های قابل توجه دیگر است که نباید آن را دست کم گرفت.

4- West Gunfighter

بهترین بازی‌های کم حجم موبایل

دیگر بازی برتر کم حجمی که باید به آن اشاره کرد، West Gunfighter نام دارد. عنوانی با سبک وسترن که به عنوان کابوی شناخته می شود و می‌تواند جذابیت بالایی برای بازیکنان به دنبال داشته باشد.

غرب وحشی از گذشته تابه‌حال به‌عنوان یکی از موضوعات پرمخاطب در حوزه‌های مختلف ازجمله فیلم‌سازی و بازی‌های ویدئویی به شمار رفته است؛ جایی که در آن قانون نقش چندان پررنگی نداشته و همیشه نزاع و درگیری بین گروه‌های مختلف وجود داشته است و همیشه گروهی درنهایت پیروز و برنده خواهد شد که در هفت‌تیرکشی حرفی برای گفتن داشته باشند. حال، این دنیای پر از زدوخورد و پرهیجان به‌وسیله‌ی بازی محبوب و پرطرفدار West Gunfighter که در سبک اکشن و توسط استودیوی بازی‌سازی Candy Mobile تهیه و تولید گشته است، وارد دنیای بازی‌های موبایلی شده است.

در عنوان West Gunfighter، شما با انتخاب کاراکترتان که می‌تواند مرد یا زن هفت‌تیرکش باشد، وارد دنیای جهان باز غرب وحشی خواهید شد که همین جهان باز بودن، امتیاز خوبی برای یک بازی اندرویدی به شمار خواهد رفت. در این دنیای بزرگ و پر از ویژگی‌های متنوع، می‌توانید با انتخاب خودتان فعالیت‌ها و مراحل گوناگونی را انتخاب کرده و پیش ببرید و یا اگر حال و حوصله‌ی انجام مأموریت ندارید، با گشت گذار در مکان‌های مختلف و طبیعت زیبایی که در بازی وجود دارند از مناظر موجود لذت ببرید. مراحل و چالش‌های مختلف و متعددی مانند دوئل کردن با راهزنان، جست‌وجو و یافتن گنجینه‌های پنهان و … به‌منظور ارزیابی توانایی‌های شما در تیراندازی و ردیابی پیش روی شما قرارگرفته‌اند که در هرکدام از آن‌ها جوایز و امتیازات مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است و درنهایت این شمایید که انتخاب می‌کنید که چقدر از این جوایز می‌خواهید استفاده کنید.

در ادامه بخوانید:

بررسی call of duty mobile ؛ بهترین بازی شوتر برای اسمارت فون‌ها