وای! به تقویم خود نگاه کنید! نمی‌توانم باور کنم که در حال حاضر در نیمه دوم سال 2019 هستیم. حتما قبول دارید که امسال از نظر بازی سال پر برکتی بود. و اما حتما شاهد سال‌های بهتری و شاهکارهای بزرگ‌تری در آینده خواهیم بود. بگذارید پر حرفی را کنار بگذارم. به بخش دوم بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر خوش آمدید. از آنجایی که نمی‌توان از بسیاری از عنوان‌های منتشر شده گذشت، تصمیم گرفتیم لیستی دیگر برای شما علاقه‌مندان به دنیای گیم آماده کنیم. پس با ما همراه باشید.



۱- resident evil 2 remake

اگر بگویم این ورژن از سری بازی‌های رزیدنت اویل مرا عاشق این مجموعه کرد، قطعا دروغ گفتم. اما صبر کنید. منظورم این نیست که resident evil 2 جذاب نیست. فقط من با نسخه ۴ این بازی مجذوب شرکت Capcom و سری بازی‌های رزیدنت شدم. نکته مهم این است که این بازی فقط یک قطعه نوستالژی نیست. Resident Evil 2 یکی از بهترین بازی‌های ترسناک سال 2019 برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها است، با داستانی سرگرم کننده که هم  کلر و هم لئون را دنبال می‌کند. اگر عاشق بازی‌های ترسناک هستید این بازی فوق‌العاده مهیج را از دست ندهید.

رزیدنت اویل ۲

۲- بازی Observation

Observation یک بازی مانند ادیسه فضایی 2001 است با این تفاوت که شما نقش یک HAL (هوش مصنوعی) را دارید. بله شما سیستم مدیریت و نگهداری هستید. طی حادثه‌ای و به شکل مرموزی بسیاری از افراد در ایستگاه فضایی ناپدید می‌شوند. جز یک نفر! دکتر اما فیشر. شما باید به دکتر فیشر کمک کنید تا بخش‌های آسیب دیده ایستگاه فضایی را تعمیر کند و به وقایع مشکوک آن مکان پی ببرد.



بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر

۳- Sekiro از بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر

Sekiro، یک بازی اکشن سوم شخص چالش برانگیز درباره یک شینوبی در تلاش برای انتقام است. شما نقش یک محافظ ارباب را برعهده دارید که طی نبردی بازویش را از دست می‌دهد و اربابش نیز به گروگان گرفته می‌شود. قهرمان بازی که در انتظار مرگ چشمان خود را می‌بندد، پس از به هوش آمدن دست مصنوعی را برای خود می‌بیند. حال هدف محافظ و قهرمان ما چیست؟ نجات ارباب و گرفتن انتقام از دشمنان؟ بله دقیقا همین است. 

Sekiro

۴- The Sinking City

بازی‌های Lovecraftian مطمئناً در سال‌های اخیر رو به افزایش هستند. و به موفقیت خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند. The Sinking City نیز از همین دسته و بازی‌ای سوم شخص در ژانر ترسناک است. این بازی شما را در دنیایی با طراحی دقیق و پر شده با شخصیت‌ها و صحنه‌های خیالی و وحشت‌های فوق‌العاده قرار می‌دهد. در این بازی کارآگاهی شما کنترل چارلز را برعهده دارید که سعی دارد از شهری سراسر از دیوانگی، فرار کند. 



بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر

۵- بازی Rage 2

برای زنده ماندن باید در گروه‌های مختلف بجنگید! این یک قانون است. اگر عاشق بازی‌های اکشن هستید بازی Rage 2 که از بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر است را با المان‌ها و صحنه‌های دیوانه کننده‌اش به شما پیشنهاد می‌کنم. شما نقش شخصی به نام واکر را برعهده دارید که در آخرالزمان و جهانی که رو به نابودی است باید زنده بماند و با دشمنان بجنگد. 

بازی Rage 2

با برخی از بهترین بازی‌های 2019 برای کامپیوتر آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.