همچون سال 2013 که عناوین بزرگی چون Grand Theft Auto V, The Last of Us و BioShock Infinite منتشر شد، سال 2020 را هم باید در این زمینه بزرگ تلقی کرد. تو این پست قصد داریم بهترین بازی های سال 2020 را که در 3 ماه اول سال 2020 منتشر شدن را برای شما معرفی کنیم.

این بازی ها شامل عناوین محبوبی هستند که اگر اهل دنیای گیم هستید حتما باید این بازی ها را امتحان کنید!!!!

این لیست شامل 17 تا از بهترین بازی های سال تا به اینجای کار هست و ممکن برخی از بازی ها در این لیست حضور نداشته باشه در نتیجه اگر احساس میکنید بازی باید در لیست قرار داشته باشه در بخش دیدگاه ها برای ما اسمش رو بنویسید!

قبل از مطالعه این لیست هیجان انگیز مطالب زیر را هم مطالعه کنید »

بازی های مورد انتظار ماه مه 2020 ! فرار از بی حوصلگی!

ده تا از بهترین رمان های بصری برای اندروید! پیوند با انیمه!

معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه ؛ سرگرمی هم آرزوست!


در ادامه با معرفی بهترین بازی های سال 2020 همراه ما باشید

 

1-Black Mesa

Black Mesa

سازنده: Crowbar Collective

پلتفرم: پی سی 

یکی دیگر از بازی های زیبای این چند روزه بازی Black Mesa Source می باشد که نسخه باز سازی شده ی عناوین معروف شرکت VALVE که همان Half-Life 1,2 هستند میباشد. بازی Half-Life بدون شک یکی از زیباترین بازی های تاریخ بازی های کامپیوتری میباشد که در دو نسخه تولید شد و توانست انقلابی عظیم در صنعت بازی های رایانه ای ایجاد کند. حال شما میتوانید بازی Black Mesa Source را به یاد سری بازی های Half-Life یا همان نیمه جان هم به صورت تک نفره و هم به صورت مولتی پلیر بازی کنید.


2-Bloodroots

Bloodroots

سازنده: Paper Cult

پلتفرم: پی سی، پی اس 4، نینتندو سوئییچ

رها شده برای مرگ و یک گلوله نیز در سر؛ سخت است که حالت بدتری برای شب جمعه خود از این نمونه پیدا کنید. Mr. Wolf که حسابی کتک‌خورده است، حالا دست‌تنها و زخم‌خورده به دنبال پیدا کردن قاتلان و انتقام سختی از آن‌هاست. استودیو Paper Cult با ادامه روند بازی‌های قبلی خود این بار Bloodroots را ارائه داده است که درواقع یک اکشن خشن و پر جنایت است و ما را به غرب وحشی می‌برد. جایی که تفنگ حرف اول را می‌زند و قدرت نیز در دست باندهای تبه‌کار و مافیایی است. بعد از اتفاقی ناگوار، حالا باید تک‌وتنها این گروه‌های تبه‌کار و خشن را به دست عدالت بسپارید.

بازی Bloodroots شمارا در یک داستان 8 ساعته قرار می‌دهد که اکشنی شبیه جکی چان را به نمایش گذاشت است و ظاهری فوق‌العاده جالب دارد. هر آنچه در این بازی وجود دارد یک سلاح است و البته هر سلاح تنها تعداد محدودی از ضربه‌ها را وارد می‌کند و بعدازآن نابود می‌شود. برای نمونه می‌توان با هویج دشمن را موردتهاجم قرارداد اما بعد از یک ضربه، سلاح شما نیست و نابود می‌شوید. کارگران بازی در مورد خشونت بی‌پرده آن گفته است که او این بازی را دقیقاً مشابه فیلم‌های تارنتینو ساخته است. باتجربه بازی به این پی خواهید برد که داستان آن بر اساس فیلم‌های مختلفی ساخته‌شده است و حتی از فیلم The Revenant نیز برای بازی الهام گرفته‌شده است. همه‌چیز این بازی به گیم پلی و نبردهای خشنش برمی‌گردد. سلاح به دست می‌گیرید و دشمن را نابود می‌کنید و دوباره همین چرخه و فرمول طلایی را تکرار می‌کنید. استایل خاص بازی و استفاده از خون در طراحی آن فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد و هیجان خاصی را درونتان ایجاد می‌کند.


3-Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 Remake

سازنده: اسکوئرانیکس

پلتفرم: پی اس 4

عنوان Final Fantasy VII یک بازی ویدئویی به سبک نقش‌آفرینی است که توسط شرکت اسکوئر انیکس ساخته شده این بازی را می‌توان بهترین نسخه در مجموعه فاینال فانتزی دانست که اکنون اسکوئر انیکس نسخه ریمیک از این بازی را برای علاقه مندان منتشر کرده است. در نسخه بازسازی شده بازی علاوه بر بهبود جلوه ها و نور پردازی کلی در بازی افکت‌های گرافیکی و نورافشانی‌ها بسیار بهتر و جذاب‌تر از قبل شده کیفیت جزئیات صورت شخصیت‌ها بهبود یافته است.


4-Granblue Fantasy: Versus

Granblue Fantasy: Versus

سازنده: ARC System Works 

پلتفرم: پی اس 4 و پی سی

Granblue Fantasy: Versus نام عنوانی در سبک اکشن، مبارزه ای، نقش آفرینی و ساخته شده توسط استودیوی های بازی سازی Arc System Works می باشد که توسط شرکت های Cygames, Sega, Xseed Games, Marvelous در تاریخ 13 مارچ 2020 برای پلتفرم PS4 و سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. بازیکن در این بازی 2.5 بعدی فانتزی شاهد مبارزات حماسی همانند آن چیزی که در انیمه های ژاپنی مشاهده می شود را تجربه خواهد کرد. این بازی تخیلی سبک های اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی را در هم آمیخته شده و دارای گرافیک و صداگذاری با کیفیت شرکت Cygames بوده تا تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

بازی Granblue Fantasy از زمان انتشار که اولین بار بعنوان یک بازی بر روی مرورگر برای تلفن های هوشمند در سال 2014 ارائه شد، در قلب میلیون ها نفر جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و ششمین سالگرد تولد خود را در مارس 2020 جشن می گیرد. اکنون شرکت Cygames با همکاری استودیوی بازی سازی Arc System Works، که آثاری چون GUILTY GEAR و BlazBlue در کارنامه آنها نیز می باشد، همکاری کرده تا Granblue Fantasy را به دنیای بازی های جنگی با طراحی درجه یک و نوع خاصی از گرافیک های 3D را ارائه دهد.

بازی Granblue Fantasy: Versus عمدتا، یک بازی مبارزاتی است که هدف بازیکنان در آن، از میان برداشتن حریف با استفاده از حملات ترکیبی با ضربات پشت سر هم است. هر یک از شخصیت های بازی دارای توانایی و مهارت مخصوص به خود هستند که این توانایی ها با نام “Skybound Arts” که با مهارت هایی که شخصیت قادر به استفاده در بازی اصلی Granblue Fantasy مطابقت دارد، شناخته می شود.


5-Kentucky Route Zero

Kentucky Route Zero

سازنده: Cardboard Computer

پلتفرم: پی اس 4 ، پی سی، ایکس باکس وان، سوئییچ

بازی Kentucky Route Zero در سبک ماجراجویی و اشاره و کلیک می باشد که توسط کمپانی Cardboard Computer ساخته و منتشر شده است. این بازی سرگرم کننده دارای پنج اپیزود (Act) می باشد که پنجمین قسمت (Act V) آن به تازگی منتشر شده است. اولین قسمت بازی Kentucky Route Zero در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و طبق زمان بندی از پیش تعیین شده قرار بود تا قسمت‌های دیگر آن نیز هر چند ماه یک‌ بار در دسترس هواداران قرار بگیرند. با این ‌که قسمت دوم در همان سال عرضه شد، اما قسمت سوم در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و قسمت چهارم نیز دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. حال هفت سال پس از گذشت زمان انتشار نسخه اصلی، سرانجام داستان پنج قسمتی این عنوان تکمیل شده و طرفداران می‌توانند به صورت کامل از آن لذت ببرند.

بازی داستان راننده کامیونی به نام Conway را روایت می ‌کند که عازم سفری برای پیدا کردن بزرگراهی مرموز در منطقه Kentucky می‌شود. بازی پلیرها را درگیر معماها یا مکانیزم های پیچیده نمی کند، چرا که تمرکز اصلی آن بیش ‌تر بر فضاسازی، محیط و داستان ‌پردازی است که باید اعتراف کرد در این کار فوق‌العاده ظاهر شده است.


6-Mega Man Zero/ZX Legacy Collection

بهترین بازی های سال 2020

سازنده:Capcom

پلتفرم: پی اس 4 ، پی سی، ایکس باکس وان، سوئییچ

عنوان Mega Man Zero / ZX Legacy Collection سری کامل که به همراه MegaMan Zero و ZX Legacy می باشد برای PC منتشر شد. هر دو عنوان یاد شده در اصل برای کنسول Nintendo ds و GBA منتشر شده بودند که در نهایت باید بگوییم هر دو بازی که هواداران فراوان و ویژه‌ی خود را دارند در نسخه‌ی جدید کالکشن قرار گرفته اند. درواقع شاهد عنوانی ترکیبی هستیم که بخشی تحت عنوان Z Chaser هم به آن اضافه شده است.

در بخش اول شما ساعت‌ها تلاش می‌کنید تا دربازه‌ی زمانی مشخص و سطوح مختلف دشمنان خود را شکست دهید. حالت دوم هم همانند بخش اول بازی است فقط این بار رقابت را می‌توانید در کنار دوستانتان تجربه نمایید.

در نهایت و در بخش سوم بازی شما می‌توانید اطلاعات افراد مختلف را در نقاط مختلف دنیا دانلود کنید و خود را در رقابت با این افراد به چالش بکشید.


7-MLB The Show 20

بهترین بازی های سال 2020

سازنده:Sony San Diego Studio

پلتفرم: پی اس 4

از سال 2006 میلادی تا به امروز، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به همراه یکی از استودیوی های زیر مجموعه خود به نام سن دیگو (San Diego) یکی از ورزش های مورد علاقه آمریکایی ها یعنی بیسبال را در قالب یک مجموعه ویدیویی شبیه سازی کرده است. این سری که به MLB The Show معروف است، تجربه لذت بخشی از این ورزش پرطرفدار را برای علاقه مندان به ارمغان آورده و هر ساله شاهد عرضه نسخه جدیدی از آن هستیم.

در همین راستا، همان طور که انتظار می رفت، استودیوی سن دیگو شرکت سونی چندی پیش به معرفی نسخه بعدی مجموعه به نام MLB The Show 20 پرداخت و حتی یک تریلر نسبتا کوتاهی از آن نیز به نمایش گذاشته شد. سپس، سازندگان رسما اعلام کردند که از تصویر ستاره این ورزش یعنی Javier Báez روی جلد بازی استفاده کرده اند و چهره این بازیکن روی کاور نسخه سال 2020 فرانچایز نقش بسته است.

در ادامه، گفته شده که بخش هایی از بازی MLB The Show 20 دستخوش تغییراتی شده و این عنوان با پیشرفت های نسبتا زیادی همراه خواهد بود. به عنوان مثال، از این پس بازیکنان می توانند که تیم های مورد علاقه خود را ساخته و در بخش آنلاین به رقابت با دیگر گیمرها بپردازند. افزون بر این، مکانیک های نقش آفرینی نیز راهی این اثر شده و در حال حاضر آزادی عمل بازیکنان بیش از پیش شده است. آن طور که به نظر می رسد، ظاهرا نسخه امسال مجموعه را می توان کامل ترین و بزرگترین نسخه از این سری دانست که تجربه لذت بخشی از دنیای بیسبال را برای هواداران دو آتیشه این ورزش رقم خواهد زد.


8-Murder By Numbers

سازنده:Mediatonic 

پلتفرم: پی سی و سوئییچ

 درباره یک بازیگر به نام هانر میزاراشی است که در سال 1996 در یک شبکه تلویزیونی ژاپنی نقش یک کارآگاه را بازی می کرده است . به دلیل عدم موفقیت نمایش او ، رئیسش او را از شبکه اخراج می کند و برنامه او را متوقف می کند ، درست بعد از اینکار رئیسش به شکل مرموزی به قتل می رسد و میزاراشی متوجه می شود که همه اتهامات به سمت او نشانه رفته و همه او را قاتل می دانند.

به همین خاطر به دستیارش که یک ربات است از آنجا فرار می کند و متوجه می شود که یک پرونده قتل واقعی در دستش است که باید حتما آن را حل کند تا بی گناهی خودش را ثابت کند . بعد از رفتن میزاراشی و رباتش اسکات ، قتل های تلویزیونی ادامه پیدا می کند . بدین ترتیب میزاراشی متوجه وخامت اوضاع می شود و تصمیم می گیرد که پرونده را هر چه سریع تر حل کند.

در بازی MURDER BY NUMBERS  شما باید به میزاراشی کمک کنید تا سرنخ ها را پیدا کند ، معماها را حل کند ، خود را از تمامی قتل ها تبرئه کند و قاتل واقعی را پیدا کنید . شما فرصتی دارید تا در یک بازی با سک معمایی و ماجرایی ایفای نقش کنید و از بسیاری از افراد عجیب و غریب بازجویی کنید تا شاید راز این قتل ها را پیدا کنید. آهنگسازی این بازی توسط ماساکازو سوگیموری است که در صنعت آهنگسازی بازی به نام و مشهور است.


9-One Piece: Pirate Warriors 4

سازنده: Omega Force

پلتفرم: پی اس 4 ، پی سی، ایکس باکس وان، سوئییچ

انیمه ها انیمیشن‌های ژاپنی هستند که با ظاهر عجیب و بامزه خود، داستان‌های بسیار غنی ارائه می‌دهند. صنعت بازی‌های ویدیویی سال‌های سال است که بازی‌های مختلفی بر پایه انیمه ارائه می‌دهد و عنوان‌های خوبی در این ژانر دیده‌ایم. یکی از همین انیمه ها جذاب اما عنوان One Piece است که محبوبیت زیادی چه میان طرفداران انیمه و چه بازی‌های ویدیویی دارد. استودیو Koei Techmo این بار با همکاری کمپانی Bandai Namco دست به ساخت یک اسپین آف جدید از این سری زده است و بازی ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 را در سبک اکشن با مبارزات فوق‌العاده هیجان‌انگیز و نفس‌گیر وارد بازار کرده است.

سازندگان بازی ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 این بار داستان 8 شخصیت در طول 34 مرحله پشت سر هم قرار داده‌اند و شاهد بازگشت کاراکترهای محبوبی هستیم. کل هدف اصلی این بازی مبارزه و درگیری است و در هر مرحله باید با دشمنان ریزودرشت برخورد کنید تا اینکه در آخر با غول آخر روبه‌رو شوید و او را از دور مرحله خارج کنید. مبارزات در ابتدا به‌سادگی تمام پیش می‌روند و کافی است چند دکمه را فشار دهید تا حریف روی زمین افتاده و خلاص شود اما در طول زمان این روند سخت و سخت‌تر خواهد شد و با قلق بازی دستتان بیاید. توسعه‌دهنده برای فرار از تکراری شدن بازی به هرکدام از شخصیت‌ها یک توانایی خاص بخشیده است و می‌توانید با یکی از آن‌ها یک‌مشت قدرتمند نثار حریف کنید یا اینکه با دیگری، چست و چابک روی دشمن بپرید و از شرش خلاص شوید. هیجان روی دیگر این بازی است.


10-Animal Crossing: New Horizons

سازنده: Nintendo 

پلتفرم: سوئییچ

 Animal Crossing: New Horizons سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار نسخه جدیدی از مجموعه محبوب بازی Animal Crossing منتشر شد. اثری که توانسته است در مدت زمان کوتاهی، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شود. حال می‌توانید بازی Animan Crossing: New Horizons را توسط شبیه‌سازی قدرتمند روی رایانه شخصی تجربه کنید.


معرفی بازی Animal crossing:new horizon! بهشت خودتان را بسازید!


بازی Animan Crossing: New Horizons تجربه متفاوتی در میان آثار مطرح این روزها است. اثری که قرار است بازیبازان را به دنیایی شبیه به واقعی ما بیاورد. به عنوان مثال شما می‌توانید درون مزرعه‌تان به پرورش دام و کشت و زار بپردازید. به عبارتی دیگر بازی المان‌هایی از دنیای نقش آفرینی نیز دارد. یکی از دلایل این شباهت، مراحل ابتدایی بازی است. به عنوان مثال شما با ورود به بازی، باید شخصیت خود را بسازید. کار برای خودتان پیدا و با دیگر شخصیت‌های بازی تعامل پیدا کنید.

به عبارتی می‌توان گفت که بازی Animan Crossing: New Horizons مجموعه‌ای از تمام نکاتی است که یک بازی شبیه به این اثر باید در خود داشته باشد. یکی از المان‌های جالب به کار گرفته شده در بازی، زمان واقعی آن است. به معنای دیگر بازی دارای زمان بندی هماهنگ شده با منطقه خودتان است. این عمل به بهترین شکل ممکن به گفته منتقدین روی بازی پیاده سازی شده است و توانسته بازی New Horizon را به اثری متفاوت و برتر تبدیل کند.


11-Doom Eternal

سازنده: id Software

پلتفرم: پی اس 4 ، پی سی، ایکس باکس وان، سوئیچ، استدیا

 عاشقان کشتار و خون ریزی در بازی‌های ویدئویی خوشحال باشند؛ زیرا Doom Eternal ساعاتی پیش منتشر و سریعا کرک شد. سال ۲۰۱۶ بود که بتسدا (Bethesda)، ریبوت بازی Doom را در اختیار کاربران قرار داد و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد. یکی از ویژگی بازی‌ دوم خشونت و هیجان زیادی است که به‌تصویر کشیده می‌شود. بازیکنان با سلاح‌های خود مدام باید هیولاهای مختلف رو از بین ببرند و طراحی و انیمیشن‌های بازی به‌گونه‌ای بود که انجام این کارها را هیجان‌انگیز می‌کرد.

یکی از تغییرات Doom Eternal به بخش آنلاین آن مربوط می‌شود اید سافتور (id Software)، سازنده دوم ایترنال، در گذشته اعلام کرده بود که در این نسخه شاهد اضافه شدن یک حالت به نام بتل‌مود هستیم. دراینجا یکی از بازیکنان در نقش دوم اسلیر قرار می‌گیرد و ۲ نفر دیگر در نقش شیاطین بازی هستند. همچنین تیم سازنده هیولاهای تازه‌ای هم اضافه کرده است تا تنوع هیولاها هم بالاتر برود.


11-Dreams

سازنده: Media Molecule

پلتفرم: پی اس 4 

بازی Dream در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو مستقل HyperSloth ساخته شده و استودیوی Mastertronic وظیفه ی انتشار آن را بر عهده داشته است . Dream یک بازی با سبک اکتشافی بوده که درون ذهن یک مرد جوان به نام Howard Phillips فردی که هر روز با کسالت و خستگی از خواب بیدار می شود، می باشد اما رویاهای کی تا این اندازه شفاف و به واقعیت نزدیک است. شما باید قدم در این دنیای پر رمز آلود او گذاشته چالش های او را حل کنید و به دنبال کلیدی بگردید که آینده Howard را شکل می دهد.


12-Nioh 2

سازنده: Team Ninja

پلتفرم: پی اس 4 

بازی Nioh 2 نسخه‌ی کامل از بازی Nioh است که به‌تازگی در وب‌سایت استیم قرار گرفته است. بازی Nioh محصولی از کمپانی KOEI TECMO GAMES است که در سبک هک و اسلش، اکشن و نقش‌آفرینی طراحی و ساخته شده است.
نسخه‌ی اصلی این بازی در فوریه‌ ۲۰۱۷ برای کنسول PS4 عرضه شد و سرانتجام در هفتم نوامبر ۲۰۱۷، نسخه‌ی دوم بازی برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه شد. این نسخه شامل دیتای بازی اصلی همراه با تمامی آپدیت‌ها و سه بسته‌ی الحاقی Defiant Honor ، Dragon of the North و Bloodshed’s End است.
داستان بازی در عصر سامورایی‌ها (اوایل ۱۶۰۰) جریان دارد و با قدم‌گذاشتن یک مسافر تنها به نام ویلیام ادامز در ساحل ژاپن، شروع می‌شود. ویلیام در پی دشمن خود می‌گردد و باید تک‌تک دشمنان و سامورایی‌های قدرتمندی را که بر سر راهش ظاهر می‌شوند، از پیش رو بردارد. همانند نسخه‌ی PS4، شما می‌توانید با تعویض بین دو حالت گرافیکی Action و Movie به فریم‌ریت یا رزولوشن بهتری دست پیدا کنید؛ البته در نسخه‌ی ویندوزی بازی، گزینه‌های بیشتری از تنظیمات گرافیکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


13-Ori and the Will of the Wisps

بهترین بازی های سال 2020

سازنده: Moon Studios

پلتفرم: پی سی، ایکس باکس وان

دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps برای کامپیوتر توسط کمپانی Moon Studios ساخته شده است و در سال 2020 برای پلتفرم رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس 1 منتشر شده است.

دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps شما را به مناظر و دنیایی می برد که بشدت زیبا و رنگیست و از طرفی دیگر بشدت خطرناک است. در این بازی کنترل روح کوچکی به نام Ori برعهده دارید و باید ماجراجویی های او را دنبال کنید. بازی Ori and the Will of the Wisps در اصل نسخه دوم از سری Ori بحساب می آید و همانند قسمت اول که بشدت مورد توجه قرار گرفت، قسمت دوم نیز همان المان های برجسته نسخه قبلی را دارد و شما را در هر لحظه به چالش می کشد.

 بازی Ori and the Will of the Wisps، ادامه ای بر داستان نسخه قبلی این بازی است، جاییکه Ori کوچک با چالش های جدیدی روبرو می شود و در طول سفر خود در این ماجراجویی جدید، پی به علت اصلی بوجود آمدنش می برد. باید گفت که Will of the Wisps نسبت به نسخه قبلی از گرافیک بهتری برخوردار است و خیلی چیز های دیگر نیز در آن تغییر کرده اند. در کل دانلود بازی Ori and the Will of the Wisps به همه پیشنهاد می شود.


14-Resident Evil 3

سازنده: Capcom 

پلتفرم: پی سی، ایکس باکس وان، پی اس 4

 بازی Resident Evil 3 در اصل همان نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 3 است که اکنون در سال 2020 منتشر شده است. داستان بازی Resident Evil 3 به قبل از اتفاقاتی که در قسمت قبلی گذشته است، برمیگردد. در این بازی شهر راکون سیتی اکنون پر از زامبی هایی شده که در اثر گسترش ویروسی ناشناس ایجاد شده اند. شما در بازی کنترل شخصی با نام جیل ولنتاین را برعهده دارید که تمام سعی خود را می کند که با این شرایط مقابله کند و از شهر نفرین شده راکون سیتی خارج شود. که البته باید گفت که راحی بسیار دشوار و حتی غیر ممکن را در پیش روی خود دارد. باید گفت که سازندگان بر روی شخصیت پردازی کاراکتر ها بسیار کار کرده اند و ما شاهد بازی ای زنده با کاراکترهایی فراموش نشدنی هستیم.

نکته جذاب بازی Resident Evil 3 حضور شخصیت پرطرفدار نمسیس به عنوان آنتاگونیست داستان است و ما این شخصیت را بعد از گذشت 30 سال دوباره می بینیم و با او مبارزه می کنیم. البته باید گفت که شخصیت ها جدیدی نیز به داستان اضافه شده اند، همانند کارلوس که بار سینمایی داستان را بالا برده و صحنه هایی جذاب را خلق کرده است.


15-The Walking Dead: Saints and Sinners

بهترین بازی های سال 2020

سازنده: Skydance Interactive

پلتفرم: VR 

یک بازی جدید و مورد انتظار در سبک اکشن ماجرایی نقش آفرینی می باشد که مخصوص هدست های واقعیت مجازی طراحی شده است . این بازی قرار است تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت را در جهان مردگان متحرک به بازیکن ها ارائه بدهد . شما در بازی The Walking Dead: Saints & Sinners با چالش های جذاب و البته خطرناکی رو به رو می شوید، چالش هایی که بر اساس تصمیمات شما در طول تجربه تان از بازی شکل می گیرند. با مردگان بجنگید و در میان خرابه های نیو اورلئان پناه بگیرید و با موقعیت هایی رو به رو شوید که می تواند سرنوشت شما یا دیگر بازمانده های این بازی را تعیین کند . این بازی قرار است جدی ترین و واقع گرایانه ترین تجربه ی ممکن را در جهان مردگان متحرک داشته باشید.

البته مانند مجموعه ی تلویزیونی مردگان متحرک ، شما تنها مجبور به مبارزه با مردگان نیستید و می توانید بعد از مدتی از روش های دیگری از جمله پنهان شدن میان آن ها استفاده کنید . شما در طول بازی باید به انجام یک سری ماموریت بپردازید که در آن ها باید با جناح ها و بازمانده های دیگری رو به رو شوید تا بتوانید منابع ارزشمندی به دست آورید ، البته در این مسیر همراهانی خواهید داشت که هر لحظه امکان مرگشان وجود دارد.


16-Half-Life: Alyx

بهترین بازی های سال 2020

سازنده: Valve 

پلتفرم: VR 

سال‌ها است که هواداران مجموعه Half-Life، خواهان ساخت و عرضه نسخه جدید این مجموعه محبوب و دوست داشتنی هستند. این در حالی است که شرکت ولو (Valve)، سازنده و ناشر مجموعه هف-لایف، در سال ۲۰۱۹ نسخه جدید این مجموعه را در حالی معرفی کرد که یک بازی انحصاری برای واقعیت مجازی است. داستان بازی Half-Life: Alyx بین نسخه اول و دوم روایت می‌شود و بازیکنان در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار می‌گیرند؛ شخصی که یکی از مؤسسین گروه مقاومت به‌حساب می‌آید. الیکس و سایر اعضای مقاومت در این بازی با یک سازمان به نام Citadel مبارزه می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Half-Life: Alyx، تلپورت کردن است. بازیکنان به‌واسطه‌ی آیتم مخصوصی که دارند، می‌توانند بین سنگرهای محیط تلپورت کنند و موقعیت خود را برای نابودی دشمنان تغییر دهند. همچنین از این ویژگی‌ می‌توان برای مخفی‌کاری هم استفاده کرد. ولو سعی کرده به‌واسطه‌ی ویژگی نقل مکان، از المان‌های اشاره و کلیک در بازی خود استفاده کند. یکی از مشخصه‌های مجموعه Half-Life، هیولاها هستند که در نسخه Alyx هم شاهد آن‌ها هستیم و جدا از انسان‌ها، باید هیولاها را هم از بین ببرید.


17-Persona 5 Royal

بهترین بازی های سال 2020

سازنده: Atlus 

پلتفرم: پی اس 4

دوست‌داران بازی‌های ویدئویی و به خصوص سبک JRPG در این نسل شانس این را داشتند که یکی از بهترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی ژاپنی را تجربه کنند. بازی Persona 5 در اواخر سال ۲۰۱۶ در ژاپن و در اوایل سال ۲۰۱۷ به طور جهانی برای پلی‌استیشن عرضه شد تا یک الگو برای بازی‌های هم‌سبک خود باشد. بدون شک پرسونا ۵ یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی است و احتمالا بهترین این سبک در نسل حاضر. پس از گذشت سه سال از عرضه‌ی نسخه‌ی پنجم، اتلس نسخه تکامل یافته بازی را، که با پسوند Royal شناخته می‌شود، عرضه می‌کند. Persona 5 Royal در واقع همان «پرسونا ۵ » است اما با محتوای اضافی؛ اما نکته‌ای که اینجا مطرح می‌شود قیمت بازی است که «پرسونا ۵ رویال» همانند تمام بازی‌های AAA ۶۰ دلار است.

حب این هم از بهترین بازی های سال 2020 ! آیا شما این بازی ها را بازی کرده اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خودتان را راجع به این لیست با ما به اشتراک بگذارید.