اهل سفر هستید؟ نمی‌خواهید بار زیادی برای سفر ببندید اما بردن دوربین را واجب می‌دانید؟ همان‌طور که همه ما می‌دانیم دوربین‌های کامپکت، دوربین‌های جمع و جوری هستند که به راحتی قابل حمل‌اند و مناسب سفر می‌باشند. طیف وسیعی از گزینه‌ها هنگام انتخاب دوربین کامپکت وجود دارد؛ بازار متنوع است و قطعاً این بدان معناست که چیزی برای پاسخگویی به نیازهای شما وجود دارد. ویژگی‌های دوربین کامپکت می‌تواند یک سنسور بزرگ، بزرگنمایی نوری یا مجموعه کنترل‌های دستی باشد. هر یک از مدل‌های انتخاب شده برای راهنمایی خریدار توسط ما چیزی را ارائه می‌دهند که گوشی هوشمند شما قادر به ارائه آن نباشد. بنابراین خود را برای انتخاب و خرید یکی از بهترین دوربین‌های کامپکت 2019 معرفی شده در ادامه این لیست، آماده کنید.



۱- دوربین SONY RX100 VI

[megapros]کیفیت تصویر بالا[/megapros]

[megapros]منظره یاب داخلی و صفحه شیب دار[/megapros]

[megapros]فیلم‌برداری 4K[/megapros]

[megacons]قیمت بسیار بالا[/megacons]

[megacons]کیفیت طراحی پایین[/megacons]

اگر به دنبال بالاترین کیفیت تصویر در یک دوربین جیبی هستید، RX100 VI برای شما ساخته شده است. درست است که برای دریافت تمام تکنولوژی‌های مورد انتظار از یک دوربین هزینه زیادی باید پرداخت کنید اما در عوض دوربینی همه فن حریف خواهید داشت. این دوربین با یک سنسور بزرگ یک اینچی با یک لنز فوق العاده در معادل 35 میلی متری فاصله کانونی 24-200 میلی متر را برای شما فراهم می‌کند. یک منظره یاب داخلی و صفحه حساس به لمس نیز دارد.

  • قیمت: 1134$

دوربین SONY RX100 VI

۲-  PANASONIC TZ200

[megapros]درجه زوم بالا[/megapros]

[megapros]سنسور یک اینچی[/megapros]

[megapros]کنترل دستی[/megapros]

[megacons]صفحه ثابت[/megacons]

یکی دیگر از بهترین دوربین‌های کامپکت در سال 2019 محصولی از شرکت پاناسونیک است. TZ100 پاناسونیک یک دوربین مسافرتی کوچک و کم حجم چشمگیر بود، اما TZ200 پرچم را بالا برد و زوم لنز را تا 15 برابر افزایش داد. از دیگر پیشرفت‌های این مدل می‌توان به منظره یاب الکترونیکی بهتر و حسگر جدید اشاره کرد که رنگ بهتری را ایجاد می‌کند. این یک دوربین شیک و مناسب برای جیب است که برای نیازهای مسافرتی شما کاملاً ایده آل است.



  • قیمت: 899$

PANASONIC TZ200

۳- FUJI X100F از بهترین دوربین‌های کامپکت 2019

[megapros]طراحی زیبا[/megapros]

[megapros]سنسور بسیار بزرگ[/megapros]

[megacons]گران[/megacons]

[megacons]فقط یک فاصله کانونی[/megacons]

Fuji X100F به همان اندازه که زیباست، توانایی و قابلیت دارد. X100F یک دوربین کامپکت است اما دارای اندازه سنسور در حد DSLR است. و اگرچه محدود به نظر می‌رسد، اما برای عکاسی در خیابان و تصاویر مسافرتی بسیار عالی است. همچنین منظره یاب هیبریدی فوق العاده‌ای دارد که ترکیبی از فناوری نوری و دیجیتالی را برای کاربران فراهم می‌کند.

  • قیمت: 1649$

بهترین دوربین‌های کامپکت 2019

۴- دوربین CANON G7X MARK II

[megapros]ساختار بصری[/megapros]

[megapros]کیفیت تصویر بالا[/megapros]

[megacons]بدون منظره یاب[/megacons]

بله دوربین CANON G7X MARK II یکی از بهترین دوربین‌های کامپکت 2019 برای خرید می‌باشد چرا که نقش یک DSLR را بازی می‌کند. این دوربین دارای بزرگنمایی نوری 4 برابر، صفحه حساس به لمس شیب دار و یک سنسور بزرگ یک اینچی است. این دوربین قیمت مناسبی نیز دارد. اما عدم وجود منظره یاب ممکن است برای برخی از سنت گرایان منفی باشد.

  • قیمت: 669$

دوربین CANON G7X MARK II

۵-  NIKON P1000

[megapros]بزرگنمایی بزرگ[/megapros]

[megapros]منظره یاب عالی[/megapros]

[megapros]کنترل دستی و عکس برداری RAW[/megapros]

[megacons]ضخامت بسیار زیاد[/megacons]

[megacons]سنسور کوچک[/megacons]



آخرین دوربین از بهترین دوربین‌های کامپکت 2019 جانشینی برای P900 است. محدوده زوم این دوربین ۱۲۵ برابر و حتی بیشتر است. رزولوشن فیلم برداری در این دوربین 4k و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. لنز تعبیه شده بر روی این دوربین، در معادل ۳۵ میلی‌متری فاصله کانونی ۲۴ تا ۳۰۰۰ میلی‌متر را برای شما فراهم می‌آورد.

  • قیمت: 1099$

بهترین دوربین‌های کامپکت 2019

با برخی از بهترین دوربین‌های کامپکت 2019 آشنا شدید. به نظر شما چه دوربین‌های دیگری باید به این لیست اضافه شوند؟ اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.