بهترین ساعت‌های هوشمند

اگر به دنبال خرید مچ بند هوشمند هستید این مطلب برای شماست. ما راهنمای خرید بهترین مچ بندهای هوشمند به همراه قیمت شان را برایتان تهیه کرده‌ایم. با ما همراه باشید. همچنین از اینجا می توانید راهنمای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند 2020 را مطالعه کنید

مچ بندهای هوشمند دستگاه‌های دیجیتالی هستند که عمدتا با طراحی یکسانی عرضه می‌شوند. مدل‌های آنها عمدتا مستطیل شکل بوده و باریک به نظر می‌رسند. شرکت‌هایی نظیر شیائومی، آنر، هوآوی، سامسونگ و برخی دیگر از جمله برندهای مطرح تولیدکننده بهترین ساعت‌های هوشمند هستند که در چند سال گذشته محصولات قابل توجهی را روانه بازار کردند.


همچنین بخوانید:

با دو روش ساده برای پیدا کردن گوشی اندروید آشنا شوید! 

داستان فناوری شارژ سریع گوشی چیست!


در این مطلب ما قصد داریم شما را با بهترین ساعت‌های هوشمند آشنا کنیم. مچ بندهایی که با بند پلی کربنات که از جنس چرمی یا جنس‌های دیگر نیستند و جنس پلاستیکی دارند. این نوع دستگاه‌های دیجیتالی ویژگی‌های قابل توجهی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند.

1-شیائومی می بند 5 

قیمت: 40 دلار

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5، همراهی است که می‌توان آن را همیشه‌، همجا و در هر حالتی به‌دست داشت. شرکت شیائومی نسخه جدید مچ‌بند هوشمند خود را با نام Mi Band 5 معرفی کرد. بزرگ‌ترین تغییر این محصول نسبت به نسخه قبلی، افزایش اندازه صفحه‌نمایش است؛ مچ‌بند هوشمند Mi Band 5 از یک صفحه‌نمایش ۱.۱ اینچی رنگی با فناوری AMOLED بهره می‌برد که ضد خط‌وخش و ضربه و تمام لمسی است. البته برای این محصول هم تم‌های (پس‌زمینه) مختلفی در نظر گرفته‌شده است تا بتواند سلیقه‌های مختلف را تحت‌پوشش قرار دهد. سنسورهای استفاده‌شده در این مچ‌بند هم مانند Mi Band 4 شامل شتاب‌سنج، شمارش ضربان‌قلب، ژیروسکوپ و بارومتر است.

به‌این‌ترتیب Mi Band 5 لحظه‌به‌لحظه و به‌صورت ۲۴ ساعته تمامی فعالیت‌های شما اعم از تحرک، میزان گام‌های طی‌شده ، مسافت و فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند شنا، دو، دوچرخه‌سواری و بسیاری دیگر را زیر نظر دارد. همچنین Mi Band 5 تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده‌شده، ضربان‌قلب ، عدم تحرک و بسیاری دیگر را بادقت بسیار بالا ثبت می‌کند. پایش ضربان قلب در Mi Band 5 با بهبودهایی همراه‌شده است و می‌تواند در صورت تشخیص هرگونه اختلال در کار سیستم ضربان‌قلب به‌شما هشدار دهد؛ درست مانند آنچه قبلا در محصولات اپل‌واچ شاهد آن بودیم. علاوه‌براین دقت سنسور PPG نسبت به نسخه قبلی خود ۵۰ درصد بهبود پیدا کرده است. مچ‌بند Mi band 5 مانند سایر مچ‌بندها از قابلیت نمایش اعلانات برنامه‌های مختلف، نمایش پیام‌ها، رد تماس، تنظیم یادآور و بسیاری دیگر بهره می‌برد. مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 می‌تواند بهترین‌ها را به‌عنوان یک همراه دیجیتال برای شما داشته باشد.


همچنین بخوانید: 5 ترفند برای خالی کردن فضای حافظه گوشی اندرویدی


2-آنر بند 5 

قیمت: 25 دلار

Honor band 5 Global نام نسل پنجم از مچ بند های هوشمند Honor می باشد. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی OLED با رزولوشن 120 × 240 پیکسل بهره می برد. ابعاد این مچ بند هوشمند برابر با 43 × 17.2 × 11.5 میلیمتر می باشد و تنها 22.7 گرم وزن دارد. Honor band 5 از بلوتوث نسخه 5.0 و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می برد. این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می دهد. Honor band 5 Global دارای سنسور ضربان قلب با دقتی بیش از 94 درصد می باشد.

شتاب سنج 6 محوره، گام شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسور های این مچ بند هوشمند به شمار می رود. شما می توانید با نصب برنامه Huawei health روی گوشی خود از تعداد قدم های برداشته شده، میزان کالری مصرف شده و همچنین وضعیت خواب خود مطلع شوید. علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلییکیشن می تواند در جهت پیشبرد اهداف ورزشی شما برنامه هایی را ارائه نماید. Honor band 5 همچنین بر اساس گواهینامه های دریافتی، می تواند تا عمق 50 متری در آب شناور شده و بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه دهد. باتری در نظر گرفته شده برای این مچ بند هوشمند از نوع لیتیوم پلیمیری بوده و ظرفیت آن برابر با 100 میلی آمپر ساعت می باشد. بر اساس اعلام Honor band 5 Global می تواند با یک بار شارژ کامل تا 20 روز در حالت استندبای و 14 روز درحالت استفاده استاندارد شارژدهی داشته باشد.

3-شیائومی می بند 4

بهترین ساعت‌های هوشمند

قیمت: 20 دلار

شیائومی بار دیگر با رو نمایی از نسخه ی جدیدی از سری مچ بند های خودش اینبار Mi Band 4 چشم کاربران را به خود دوخت . شیائومی با افزایش 39.9 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی سایز صفحه نمایش این مچبند را به 0.95 اینچ رساند ، Mi band 4 دارای یک صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی ضد خط و خش و ضربه و تمام لمسی است . صفحه نمایش Miband 4 با دارا بودن تعداد زیادی حالات و تم های مختلف به جذابیت های این مچ بند هوشمند 22 گرمی افزوده است. از خصوصیات ظاهری که بگذریم Mi band 4 دارای حسگر های 6 محوره با طراحی هاص است که لحظه به لحظه و بصورت 24 ساعته و با دقت بسیار بالا تمامی فعالیت های شما اعم از تحرک ، میزان گام‌های طی شده ، مسافت و فعالیت های مختلف ورزشی مانند شنا ، دو ، دوچرخه سواری و.. و خواب و.. را زیر نظر دارد و آن هارا پایش می کند و تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده شده ، ضربان قلب ، عدم تحرک و.. را ثبت و به شما اعلام می دارد.

به لطف این حسگر ها چندین حالت ورزشی برای شما در مچبند وجود دارد که شمارا در فعالیت های خود یاری خواهد داد ، با وصل نمودن این مچ بند به گوشی موبایل خود و از طریق برنامه Mi Fit شما قادر خواهید بود به تمامی قابلیت های متعدد این مچبند دسترسی پیدا کنید و نمودار هایی را جهت بهبود فعالیت های خود مانند خواب را مشاهده کنید ، اندازه گیری بسیار دقیق ضربان قلب شما یکی از شاخص ترین امکانات این مچبند به حساب میرود و دستگاه در صورت تشخیص هرگونه اختلال در کار سیستم ضربان قلب به شما هشدار خواهد داد. مچ بند Mi band 4 به مانند سایر مچ بند ها از قابلیت نمایش اعلانات برنامه های مختلف ، نمایش پیام ها ، رد تماس و تنظیم یادآور و.. بهره میرد و علاوه بر آن ها این مچبند قابلیت کنترل موسیقی را داراست.


همچنین بخوانید: افزایش عمر باتری گوشی با چند راهکار ساده


4- شیائومی Mi band 3 new package 2019

قیمت: 15 دلار

در مقایسه با نمونه های قبلی از بین بهترین  این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، Xiaomi Mi Band 3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. این دستگاه از ویژگی های جدید پشتیبانی می کند: علاوه بر توانایی خواندن پیام ها و پاسخ به تماس ها، می تواند به شما در مورد پیش بینی آب و هوا نیز اطلاع رسانی کند، که یک زنگ هشدار دارد که می تواند با استفاده از صفحه لمسی خاموش شود. به طور مشابه، مانند Mi Band 2 دارای سنسور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت بدنی است. طراحی این دستبند تا حد زیادی شبیه به نسخه های قبلی یعنی Mi Band ،Mi Band 1S و Mi band 2 است . با توجه به تقاضای بالای این کالا شرکت شیائومی تصمیم گرفت در راستای بهبود کیفیت هرچه تمام تر محصول خود ، این محصول را با جعبه (پکیج) جدید تر و بهتر از جعبه های پیشین خود در بازار های جهانی عرضه کند تا بتواند هرچه بیشتر رضایت عموم را به محصول فوق العاده خود جلب کند. این شرکت امیدوار است با عرضه محصول با کیفیت خود در جعبه های جدید نگاه عموم را به تسخیر خود در آورد.

5-  شیائومی مدل Redmi

بهترین ساعت‌های هوشمند

ردمی بند شیائومی که بلافاصله پس از رونمایی، در خط مقدم مقایسه با خانواده می بندها قرار گرفت، با توجه به برجسب قیمت هیجان انگیزش جزو محصولات بحث‌برانگیز دنیای فناوری قرار گرفته است. ردمی پس از تجربه موفق خود از ماجراجویی در دنیای موبایل‌های هوشمند، اعلام حضور رسمی خود در حوزه اسمارت واچ‌ها را با ردمی بند آغاز شد. نمی‌توان منکر اندک شباهت ردمی بند با می بند 4 شد اما اسمارت واچ ردمی بند، از لحاظ طراحی تاحدودی پیرو به کارگیری زوایای خشن است. بند سیلیکونی این مچ بند به نمایشگر چهار ضلعی با زوایای تیز و خشن متصل شده که تنوع رنگی نسبتا بالایی ارائه شده است. با توجه به ضد آب بودن ساختار ردمی بند، حتی برای ورزش شنا و داخل استخر نیز معذوریتی بایت استفاده از آن نخواهید داشت. در نمایشکر ردمی بند، خبری از انحنا در گوشه‌های نمایشگر نیست. این نمایشگر 1.08 اینچی رو پنل اولد سوار شده که کم مصرف، با وضوح بالا، نازک و توانمند در نمایش رنگ مشکی عمیق است.

با توجه به نمایشگر 0.95 اینچی، شاهد افزایش سایز نمایشگر ردمی بند هستیم که با زوایای خشن، نمای جدید و متنوعی به وجود آورده است. جذاب‌ترین و بروزترین قابلیت تعبیه شده در ساعت هوشمند ردمی بند، حسگر اپتیکال ضربان قلب است که به صورت دقیق، منظم و پی در پی به پایش ضربان قلب کاربر می‌پردازند. اگر جزو افرادی هستید که در معرض ریسک حملات قلبی قرار دارید یا ترجیح می‌دهید در صورت بروز هر گونه علائم مشکوک هشدار دریافت کنید، به این سنسور نیاز پیدا میکنید. علاوه بر این، پایشگر حرکات ورزشی نیز یکی از کلیدی ترین امکانات Redmi Band است. ضد آب بودن این مچ بند نیز راه را برای استفاده در استخر و پایش ورزش شنا باز گذاشته است. پاشنه آشیل عملکرد هر ساعت هوشمند به خصوص ردمی بند، باتری آن است که همگام با کنترل وزن دستگاه، از لحاظ شارژدهی نیز کم نمی‌گذارد. باتری ردمی بند تا حدود 14 روز نیاز به شارژ مجدد ندارد و برای فول شارژ شدن باید 2 ساعت به منبع برق از طریق USB-A متصل باشد. با وجود پورت USB-A، نگرانی بابت شارژ کردن ردمی بند نخواهید داشت چرا که این پورت از رایج‌ترین پورت‌های موجود محسوب می‌شود.


همچنین بخوانید: 6 نکته برای فروش بهتر گوشی دست دوم که باید بدانید!


6- آمیزفیت Bip Lite
بهترین ساعت‌های هوشمند
قیمت: 35 دلار
ساعت هوشمن از محبوب‌ترین گجت‌ها محسوب می‌شود، اگر قصد تهیه ساعت هوشمند دارید می‌توانید ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip Lite تهیه کنید. این مدل صفحه مربعی دارد. از ویژگی‌های صفحه نمایش آن می‌توان به خوانایی این صفحه زیر نور خورشید اشاره کرد. این مدل نسبت به آب مقاوم است و همین باعث شده برای افرای که قصد دارند ساعتشان هنگام شنا همراه‌شان باشد کارایی داشته باشد. این مدل هم به گوشی‌های اندروید هم آیفون متصل می‌شود. از ویژگی‌های این ساعت وزن بسیار کم آن است. این ویژگی برای افرادی که در طول روز ساعت را از دستشان در نمی‌آورند کارایی بالایی دارد. این مدل قابلیت شمارش ضربان قلب را دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل در راستای سلامت، می‌توان به مانیتورینگ خواب اشاره کردو با استفاده از این مدل قادرید میزان خواب‌تان در طول روز را بررسی کنید. این ساعت قابلیت نمایش پیام‌ها و تماس‌هایتان را دارد و همین باعث شده تا کمترین میزان استفاده از گوشی را داشته باشیدو امیزفیت برگ برنده این ساعت را نسبت به رقبا باتری آن تلقی می‌کند. باتری این ساعت قابلیت نگهداری شارژ تا 45 روز در حالت استفاده عادی را دارد. برای افرادی که در روز درگیری و دغدغه‌های زیادی دارند، این ویژگی باعث می‌شود تا نگران شارژ ساعت نباشند. این مدل در حالت استاندارد قابلیت نگهداری شارژ تا 120 روز را دارد.