در سال 2018 شاهد نوآوری خیره کننده در دنیای ساعت های هوشمند نبودیم ! اما خوشبختانه همچنان شاهد پیشرفت های مداوم در این صنعت هستیم. ساعت های هوشمند جدید دارای ویژگی های بیشتر، عمر باطری بالا تر و طراحی باریکتر هستند. از این رو تصمیم گرفتیم بهترین ساعت های هوشمند 2018 را برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید این موارد را نیز در نظر بگیرید.

 

Apple Watch Series 4

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 400 دلار

اپل طی چند سال اخیر پیشرفت خوبی در توسعه ساعت های هوشمند خود داشته در نتیجه هر سال شاهد یک مدل قدرتمند از این کمپانی هستیم. نسل چهارم اپل واچ که همین چند ماه پیش روانه بازار شد دارای نمایشگر بزرگتر، یک سنسور ECG آنبرد برای مانیتور کردن ضربان قلب و عملکرد سخت افزاری بهتر نسبت به مدل سال قبل است. از طرفی سیستم عامل watchOS نیز حالا دارای ویژگی های جالبی برای اندازه گیری حرکات و تمرینات ورزشی است.


همچنین بخوانید »

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

چگونه کتاب های صوتی و پادکست ها را از طریق اپل واچ پخش کنیم ؟


جدا از ویژگی های ذکر شده اپل واچ نسل چهارم قابلیت برقراری تماس تلفنی بر روی شبکه  4G LTE  را بدون نیاز به اتصال آیفون دارد. تنها نکته منفی که راجع به اپل واچ وجود دارد این است که شما برای استفاده از این ساعت نیاز به آیفون دارید! در نتیجه این موضوع باعث شده تا تنها افرادی که آیفون دارند بتوانند از این محصول استفاده کنند! پس اگر در اکو سیستم اپل هستید شک نکنید و اپل واچ نسل چهارم را خریداری کنید.


Fitbit Versa

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 200 دلار

یکی از سر سخت ترین رقیبان اپل واچ در سال 2018 ساعت هوشمند Fitbit Versa است. این ساعت هوشمند تمامی امکانات و ویژگی های کمپانی Fitbit را در داخل خود گنجانده و با طراحی ظاهری جالب، یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2018 است. در حالی که این ساعت فاقد برخی ویژگی های اصلی ( نظیر GPS) است، اما این ضعف با عمر باتری بالا و قیمت بسیار مناسب جبران شده است. ساعت هوشمند فیت بیت ورسا می تواند با یک بار شارژ تا 4 روز کار کند!!!!

بر خلاف سایر رقبا، انتخاب زیادی نیز در بخش برنامه های موجود بر روی گوشی وجود ندارد ! اما تمام چیزی که شما نیاز دارید همان اپلیکیشن فوق العاده فیت بیت است همچنین قابلیت تغییر ظاهر و تم ساعت نیز وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این ساعت قابلیت کارکرد با watchOS اپل و  Wear OS گوگل است!


Samsung Galaxy Watch

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 330 دلار

سامسونگ رزومه خوبی در تولید ساعت های هوشمند در سال های اخیر دارد و ساعت های هوشمند سری گلکسی / Samsung Galaxy Watch این کمپانی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار هستند. به لطف طراحی زیبا ( در دو سایز)، ویژگی های فوق العاده و قابلیت تماس بر روی شبکه LTE این ساعت هر آنچه را که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید در اختیارتان قرار می دهد. از ویژگی های فوق العاده این ساعت می توان به اندازه گیری تقریبا همه چی ( از ضربان قلب گرفته تا کیفیت خواب)،  GPS آنبرد و مقاومت در برابر آب تا 5 متر اشاره کرد.

سامسونگ در بخش نرم افزاری ترجیح می دهد از سیستم عامل Tizen OS به جای Wear OS در ساعت هایش استفاده کند در نتیجه پشتیبانی از اپلیکیشن های گوگل وجود ندارد! اما ساعت گلکسی تمام ویژگی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت تغییر تم و ظاهر ساعت نیز وجود دارد. همچنین سامسونگ ادعا می کند این ساعت می تواند با یک بار شارژ تا 80 ساعت کار کند.


Garmin Fenix 5 Plus

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 700 دلار !

کمپانی Germin در سال های اخیر موفق شده تا بدون هیچ سر و صدایی جایگاه خود در بازار ساعت های هوشمند را بدست آورد، با ارائه ساعت های هوشمند قدرتمند و قابل اعتماد برای کسانی که بیشتر زمان خود را صرف فعالیت های فیزیکی در طبیعت می کنند. Fenix 5 Plus نسخه ارتقاء یافته Fenix 5 است که خود آن نیز ساعت بسیار فوق العاده ای بود. مدل پلاس قابلیت سینک شدن با موسیقی و قابلیت پرداخت بدون تماس را اضافه کرده در نتیجه این مدل دارای تمامی ویژگی های مورد نیاز شما است.

یکی از دلایل اصلی خرید این ساعت هوشمند مسیر یاب و نقشه قدرتمند آنبرد آن است که میتواند شما را از نوک قله یا ته دره به سمت خانه تان هدایت کند! همچنین قابلیت اندازه گیری تعداد زیادی از فعالیت های ورزشی نظیر هایکینگ و شنا را دارد. و همه اطلاعات  ثبت شده را می تواند به راحتی به گوشی شما منتقل کند. اگر قیمت 700 دلار برای شما سنگین است می تواند سایر مدل های لاین Fenix را نیز بررسی کنید.


Fossil Q Explorist HR

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 200 دلار

فسیل یکی از معدود کمپانی های ساعت سازی است که دائما در حال تولید مدل های جدید برای سیستم عامل Wear OS است. جدیدترین و قوی ترین مدل این کمپانی Fossil Q Explorist HR است که ویژگی های شگفت انگیزی را با قیمت بسیار مناسب ارائه میدهد !!!  این مدل جدید دارای ویژگی هایی نظیر » GPS آنبرد، پرداخت بدون تماس، اندازه گیری ضربان قلب و طراحی ضد آب است. این ساعت بدون شک یکی از بهترین و خوش قیمت ترین ساعت های هوشمند سال 2018 است.

در واقع در غیاب ساعت های هوشمند گوگل به راحتی می توان ادعا کرد ساعت هوشمند Fossil Q Explorist HR پرچمدار ساعت های هوشمندی است که با سیستم عامل Wear OS فعالیت می کنند. این ساعت نیز دارای طراحی فوق العاده و کیفیت ساخت بالا همانند سایر محصولات فسیل است. و دست کمی از محصولات آنالوگ این کمپانی ندارد. تنها نقطه ضعف این ساعت عمر باتری یک روزه آن است. البته با توجه به قیمت و ویژگی های فوق العاده، عمر باتری نه چندان مناسب، آن قدر ها هم به چشم نمی آید.


Withings Steel HR Sport

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 200 دلار

کمپانی Withings بعد از کشمکش های فراوان ( خریداری توسط نوکیا سپس بازخرید از نوکیا توسط یکی از بنیان گذران اصلی) سرانجام با ساعت هوشمند Steel HR Sport به رقابت بازگشت. کمپانی Withings همیشه به دنبال پیوند دادن طراحی آنالوگ با ویژگی های دیجیتال بوده و این مدل جدید نیز از همین سنت پیروی می کند. با خرید این ساعت شما در واقع صاحب یک ساعت آنالوگ با ویژگی های هوشمندی نظیر اندازه گیری تمرینات ورزش و … می شوید. یک نمایشگر اولد تعاملی نیز بر روی صفحه ساعت تعبیه شده است.

این ساعت سبک است، طراحی زیبایی دارد و می تواند تمام نیاز های علاقه مندان به ورزش و فیتنس را برآورده کند! این ساعت حتی می تواند میزان اکسیژن مصرفی در تمرینات را نیز اندازه گیری کند!!! اما عدم پشتیبانی از GPS آنبرد و موزیک پلیر از ضعف های بزرگ این ساعت ورزشی هستند. اما اگر این دو زیاد برای شما مهم نیست و ویژگی های ورزشی هیجان انگیز این گوشی برای شما کفایت میکند! حتما این ساعت را خریداری کنید.


Huawei Watch GT

بهترین ساعت های هوشمند 2018

قیمت » 230 دلار

ما پیش از این نیز شاهد ارائه ساعت های هوشمند بسیار جذاب و کارایی از کمپانی موفق هوآوی بوده ایم ! اما بدون شک ساعت هوشمند هوآوی Watch GT بهترین مدلی است که توسط این کمپانی چینی تولید شده است. هوآوی نیز همانند سامسونگ ترجیح داده به جای سیستم عامل گوگل Wear OS از سیستم عامل خود Lite OS بر روی ساعت های هوشمندش بهره می برد. تمرکز هواوی برای تولید این ساعت بر روی سلامت و فیتنس بوده در نتیجه خبری از پک های مختلف نرم افزاری نیست. ( کمی شبیه به Fitbit Versa). ساعت Watch GT همانند سایر محصولات هوآوی از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است.

مهمترین ویژگی ساعت هوآوی Watch GT طول عمر عجیب غریب آن است! در مصرف عادی این گوشی می تواند تا 2 هفته با یک بار شارژ فعالیت کند. سایر ویژگی های هیجان انگیز این گوشی مقاومت در برابر آب تا 5 متر، نمایشگر بزرگ و روشن، GPS آنبرد، قابلیت مانیتور ضربان قلب و سایر فعالیت های فیزیکی می باشد.

 

همچنین بخوانید »

رکوردر دستی رولند R-۰۷ با قابلیت کنترل توسط گوشی و اپل واچ

The Basslet اولین ساب ووفر سایز ساعت مچی در جهان