بهترین ساعت های هوشمند 2020 در راه است !!!

شما هم مثله من عاشق ساعت هوشمند هستید؟؟؟ از بهترین ساعت های هوشمند 2020 خبر دارید؟؟؟ برای پیدا کردن بهترین ساعت های هوشمند 2020 نیاز نیست همه ی سایت ها بگردید!

اینحا ، در وارونه ، ما بهترین ساعت های هوشمند 2020 را به شما معرفی می کنیم!!! پس تا انتها با ما همراه باشید و بهترین ساعت های هوشمند 2020 را بشناسید!!!


ساعت هوشمند هوآوی پورشه دیزاین با ظاهری بسیار جذاب منتشر شد !

ساعت هوشمند 1600 دلاری ساخت سوئیس !! + ویدیو


ساعت های هوشمند مورد انتظار ما …

خب البته خیلی ها معتقدند که ساعت های هوشمند همانی نبودند که بشر انتظارش را می کشید! ما انتظار داشتیم نسل آینده گوشی های هوشمند را در قالب ساعت های هوشمند روی مچ های خود ببندیم!!!

اما اینطور نشد!! البته این ساعت ها برای چک کردن نوتیفیکیشن و پیگیری سلامتی خیلی خوب هستند! البته که به درد همه جور آدم نمی خورند!

اما اگر دنبال یک ساعت هوشمند جدید هستید که سلامتی تان را هم بررسی کند ، از همه رقم ساعت با هر قیمتی می توان اینجا پیدا کرد! لیست زیر بهترین راهنما برای خرید شماست …

Samsung Galaxy Watch Active2

بهترین ساعت های هوشمند 2020

نمونه ی اولیه ی این ساعت های هوشمند در اوایل سال 2019 رونمای شد! خیلی هم خوب بود! اما این ساعت ها نمونه ی جدید هم دارند! این نمونه در همه ی زمینه ها تغییرات اندکی و رو به جلویی دارد!!!

خب این ساعت ها در دو سایز 40 و 44 میلیمتری به بازار عرضه می شوند! آنهم در 3 رنگ مختلف؛ نقره ای ، سیاه و طلایی !!! بدنه ی این ساعت ها از استیل ضد زنگ است! نمونه ی 40 میلیمتری ، 280 دلار و نمونه ی 44 میلیمتری 300 دلار قیمت دارد!

خب نسبت به نمونه ی اولیه ی این ساعت ها که 199 دلار قیمت داشت کمی گران هستند اما می ارزد! چرا که صفحه ی تاچ عوض شده و نرم افزار ها هم آپدیت شده هستند!!!

این ساعت های می توانند برنامه ی ورزشی شما را دنبال کنند! نوتیفیکیشن ها را نشان دهند! و البته یک سری برنامه های ساده هم دارند! در کل برای استفاده ی روز مره خیلی خوب هستند!

این ساعت ها برای گوشی های اندروید بهترین و سریع ترین جفت هستند! عمر باتری شان هم از ساعت های معمولی بالاتر است!

Fitbit Inspire/Inspire HR

بهترین ساعت های هوشمند 2020

 

اگر به دنبال ساعتی هستید که به صورت حرفه ای فعالیت های ورزشی تان را زیر نظر داشه باشید بهترین گزینه همین ساعت است! صفحه ی این ساعت لمسی است!

در حالت نرمال ساعت را به شما نشان می دهد! نوتیفیکیشن ها را هم همین طور! اما در واقع این ساعت ها طراحی شده اندتا فعالیت های روز مره، ساعت های خواب و ساعات ورزش شما را بررسی کنند!

عمر باتری این ساعت ها 5 روز است اما اگر زیاذ استفاده شوند تا 2 روز هم کاهش پیدا می کند!

این را هم بگویم که نمونه ی جدید از این ساعت موجود شده که ضربان قلب شما را 24 ساعته چک می کند! 15 تمرین ورزشی دارد! جلسات آموزش تنفس !!! و خیلی چیز های دیگر !!! نمونه ی اولیه 60 دلار و نمونه ی دوم 100 دلار قیمت دارد!!!

 Fossil Gen 5

بهترین ساعت های هوشمند 2020

اگر دنبای ساعتی هستید که برنامه های گوگل را پشتیبانی کند این یکی از همه بهتر است!!!

همه ی مدل های این ساعت ضد آب هستند، از برنامه ی گوگل پی پشتیبانی می کنند، 1 گیگابایت رم دارند، 8 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه ی 1.28 اینچی با رنگ های آمولد و حتی یک بلند گو!!!!

این ساعت ها از پس بررسی سلامتی شما هم بر میایند اما به عنوان ساعت های مخصوص اینکار شناخته نمی شوند! این را هم بگویم که این ساعت ها بیش از هر ساعت دیگری برنامه دارند! به خصوص برنامه های کاربردی گوگل!!!

سرعتش هم خیلی بالاست! هنگ نمی کند! و اتصال اینترنتش سرعت بسیار بالایی دارد! عمر باتری این ساعت ها 1 روز کامل است! اما اگر قرار شد برای مدت طولانی از شارژرتان دور باشی با حالت « عمر طولانی باتری» می توان شارژ را برای چند روز نگه داشت!!!

Garmin Vivoactive 4

بهترین ساعت های هوشمند 2020

این ساعت ها بیشتر بررسی کننده سلامت هستند تا ساعت!!! در دو سایر به بازار ارائه می شوند؛ 40 و 45 میلیمتری !!! 7 تا 8 روز هم باتری شان را نگه می دارند!

این ساعت ها مسیر یاب دارند! سلامتی تان را بررسی می کنند! و به صورت تصویری یک سری تمرین ها را به شما آموزش می دهند! حتی می توانید از سایت هایی مانند آمازون و اسپاتیفای موسیقی دانولد کنید تا حین ورزش گوش کنید!!! عالی نیست؟؟؟

Xiaomi Mi Band 4

بهترین ساعت های هوشمند 2020

اگد دنبال ساعت هوشمندی هستید که به درد سلامتی و ورزشتان بخورد و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد این بهترین گزینه برای شماست!!!

صفحه ی این ساعت رنگ های آمولد دارد!!! سلامتی شما را چک میکند! نوتیفیکیشن و آلارم دارد! تایمر دارد! و مسیقی هم برایتان پخش می کند!

هنوز بهترین ویژگی این ساعت ها را نگفته ام ! یا یک بار شارژ این ساعت ها می توان 10 روز از آنها استفاده کرد!!!

البته این ساعت ها تنها در کشور های چین ، هند و بعضی کشور های اروپایی موجود هستند! اما اگر به سایت هایی مانند آمازون و ای بی دسترسی دارید می توانید از آنجا تهیه کنید!!!

نمونه های پر کاربرد دیگر …

TicWatch E2/S2

اگر دنبال ساعت ورزشی خوب هستید اما 200 دلار پول خیلی برایتان زیاد است این دو ساعت ؛ لی 2 و اس 2 ، برایتان نمونه ی خوبی خواهند بود!!

قیمت نمونه ی ای 2 159 دلار است! مسیر یاب دارد و ضد آب هم هست!!! اس 2 طراحی زیبا تری دارد ! قیمتش هم کمی بالاتر است !!! در حدود 179 دلار!!!

Huawei Honor Band 5

این ساعت هم نمونه ی ارزان دیگری برای بررسی سلامتی شماست!!! تنها 25 دلار قیمت دارد!!! صفحه ای با رنگ های آمولد و بررسی سلامتی شما !!!

هنوز در همه ی کشور ها در دسترس نیست اما با آمازون می توان پیدایش کرد!!!

Apple Watch

مگر میشود صحبت از لیست ساعت های هوشمند باشد و جای اپل واچ خالی بماند؟؟؟ اما به این دلیل که با گوشی های اندروید کار نمی کند ممکن است برای خیلی از خوانندگان این گزارش جالب نباشد!!!

اگر آیفون دارید و دنبال ساعت هوشمند هستید شک نکنید !!! بهترین ساعت هوشمند ممکن برای شما اپ واچ است!!!