امروزه سینماها تقریبا توسط فیلم های ابرقهرمانی تسخیر شدن و در هر سال بیشتر فیلم های پرفروش از فیلم های ابرقرمانی هستن.در همین راستا چند سالی هست که دیگه تقریبا هر شبکه ای هم حداقل یک یا دوتا سریال ابرقهرمانی داره که بتونه با موجی که توی دنیا راه افتاده همراه بشه و به اصطلاح از قافله عقب نمونه و ما توی این مطلب به شما  6 تا از بهترین سریال های ابرقهرمانی که باید حتما اونهارو تماشا کنید، معرفی کردیم که اگر از طرفداران این ژانر باشید یا حداقل از این ژانر بدتون نیاد،میتونید ازشون لذت ببرید.

نکته مهم:این سریال ها بدون هیچ ترتیب خاصی معرفی شدن و همشون ارزش دیدن دارند.

همچنین قبل خوندن این مقاله به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید


 

1 . The Umbrella Academy

سریال The Umbrella Academyشبکه پخش کننده:Netflix

سال پخش:2019 (برای فصل بعد هم تمدید شده)

تعداد فصل ها:یک فصل(برای فصل بعد تمدید شده)

بازیگران:Aidan Gallagher, Cameron Britton, Eden Cupid

تهیه کننده:Steve Blackman

این سریال از سریال هاییه که وقتی پخش شد سر و صدای زیادی به پا کرد و تا جایی پیش رفت که مدتی هم در صدر جدول برترین سریال های سایت imdb جای گرفت.داستان سریال از این قراره که در یک روز خاص چندین زن در سرتاسر جهان کودکانی رو به دنیا میارن و یک فرد میلیاردر(بلکه هم بیشتر) شش عدد از این بچه ها رو میخره و بزرگ میکنه.

هر کدوم از این بچه ها قدرت های خاصی دارند و در دنیا هم با نام آمبرلا آکادمی شناخته میشن.از جمله نقات قوت سریال غافلگیری های زیاد و پرداختن خوب به روابط بین کاراکترهای داستانه فعلا هم یک فصل ده قسمتی از این سریال از شبکه نتفلیکس پخش شده و برای فصل فصل بعد هم تمدید شده.

2 . Arrow

سریال Arrow

شبکه پخش کننده:CW

سال های پخش:از 2012 تا اکنون

تعداد فصل ها:هفت فصل(برای فصل بعد هم تمدید شده)

بازیگران:David Ramsey, Stephen Amell, Willa Holland

تهیه کننده:Andrew Kreisberg

تا همین چند سال پیش این سریال پادشاه بدون رقیب بهترین سریال های ابرقهرمانی بود ولی با گذشت زمان به خاطر ادامه پیدا کردن بیهوده یا همون کش دادن سریال و افزایش رقبا،به تدریج تعداد بیننده هاش افت کرد ولی هنوز هم جزو سریال های پرطرفدار و با کیفیتیه که دیدنش لذت بخشه.!

داستان سریال درباره جوون پولدار و خوشگذرونی به اسم اولیور کوئینه که در یکی از سفرهاش کشتی اون به همراه پدرش غرق میشه و اولیور پنج سال در جزیره ای تنها میمونه تا اینکه نجات پیدا میکنه و دوباره به شهرش برمیگرده و اونجا با آمادگی گه در جزیره کسب کرده به مبارزه با جرم و جنایت میپردازه.

3 . daredevil

بهترین سریال های سوپرهیرو

شبکه پخش کننده:Netflix

سال های پخش:از 2015 تا 2018

تعداد فصل ها:سه فصل

بازیگران:Charlie Cox, Deborah Ann Woll, Elden Henson

تهیه کننده:Drew Goddard

این سریال اولین سریال و شروع کننده دنیای مشترک سریال های مارول_نتفلیکسه. تقریبا میشه گفت دردویل هم توی دنیای سینمایی مارول جریان داره ولی قسمت تاریکتر این دنیا رو نشون میده.قسمتی که شهر تاریکه و به قهرمانی نیاز داره که بتونه نجاتش بده و اینجاست که داستان سریال شروع میشه.

یک روز وقتی که مت مورداک و پدرش در حال رد شدن از خیابون هستن مت با یه ماشین حمل کننده مواد شیمایی برخورد میکنه که باعث میشه بیناییش رو از دست بده ولی بجاش بقیه حواس پنجگانه ی مت تقویت میشه.مت از همون بچگی شروع به تمرین میکنه و وقتی بزرگ شد در روز به کار وکالت مشغوله و در شب با لباس دردویل به مبارزه با جرم و جنایت میپردازه.متاسفانه ساخت این سریال پس از سه فصل به دلیل مشکلاتی که بین مارول و نتفلیکس به وجود اومد کنسل شد اما همین سه فصل هم کاملا ارزش دیدن رو دارن و پایان رضایت بخشی رو برای سریال به تصویر کشیدن.

4 . Cloak & Dagger

شش تا از بهترین سریال های SuperHero

شبکه پخش کننده:Freeform

سال های پخش:از 2018 تا 2019

تعداد فصل ها:دو فصل

بازیگران:Aubrey Joseph, Gloria Reuben, Olivia Holt

تهیه کننده:Joe Pokaski

یک سریال دیگه با حال و هوای تاریک از مارول! داستان این سریال درباره دوتا نوجوونه که دارای قدرت های فرابشری هستن و میفهمن که وقتی پیش همدیگه باشن قدرت اونها بیشتر میشه.ولی ساز و کار دنیا به همین سادگی نیست و هرکسی نمیتونه به همین سادگی قهرمان بشه.این سریال علاوه بر تم اکشن و تاریکی که داره به رابطه عاطفی این دو نفر و همینطور تأثیر مخرب مواد مخدر هم میپردازه که در نوع خودش جالبه.فعلا دو فصل از این سریال از شبکه freeform پخش شده.

5 . Jessica Jones

بهترین سریال های ابرقهرمانی

شبکه پخش کننده:Netflix

سال های پخش:از 2015 تا 2019 

تعداد فصل ها:سه فصل(فصل سوم که فصل آخره سریاله در 2019 پخش میشه)

بازیگران:David Tennant,Krysten Ritter

تهیه کننده:Melissa Rosenberg

این سریال هم توی همون دنیای سریال دردویل جریان داره و بیشتر به درد اونایی میخوره که دنبال یه سریال معمایی یا کاراگاهی میگردن.داستان سریال درباره زنی به اسم جسیکا جونزه که دارای قدرت های فوق بشریه ولی به دلیل گذشته تاریکش و اتفاقاتی که براش افتاده ابرقهرمان بودن رو ول کرده و رفته سراغ شغل کاراگاه خصوصی بودن،کم کم هم این گذشته تاریک به سراغش میاد و جسیکا باید باهاش روبرو بشه.

6 . The Punisher

بهترین سریال های سوپرهیرو

شبکه پخش کننده:Netflix

سال های پخش:از 2017 تا 2019

تعداد فصل ها:دو فصل

بازیگران:Amber Rose Revah, Ebon Moss-Bachrach, Jon Bernthal

تهیه کننده:Steve Lightfoot

اولین حضور شخصیت پانیشر در فصل دوم سریال دردویل بود و طرفداران هم ازش استقبال خوبی کردن همینطور بازیگرش جان برنثال هم در به تصویر کشیدن این نقش سنگ تموم گذاشت و همینجوری شد که نتفلیکس تصمیم به ساخت سریال اختصاصی برای شخصیت پانیشر گرفت.داستان سریال درباره کهنه سربازی به نام فرانک کسله که یک شب خلافکارا خانوادش رو به قتل میرسونن و این برای فرانک انگیزه ای میشه که با جرم و جنایت مبارزه کنه.قبل از اینکه سراغ دیدن این سریال برید باید بگم که این سریال خشونت بسیار زیادی داره پس برای هر سنی مناسب نیست.

همچنین بخوانید » نتفتیکس پخش سریال های جسیکا جونز و پانیشر را متوقف می کند !

امیدوارم از بهترین سریال های ابرقهرمانی که براتون معرفی کردم خوشتون اومده باشه، لطفا شما هم سریال های مورد علاقتون رو به ما معرفی کنید و یا اگر نیاز به معرفی سریال های جذاب دارید فقط کافی کامنت بزارید تا ما مطلبش رو آماده کنیم.