تابستون بالاخره شروع شده و وقتشه آماده شین اوقات فراغتتون رو به خوبی و خوشی بگذرونین. یکی از تفریحاتی که می تونید ازش لذت ببرید تماشای سریال های تابستونی هستش. اگه دنبال سریالی هستین که تو راه سفر ببینین یا تو خونه و زیر باد اسپیلت تماشا کنین، در ادامه ما بهترین سریال های تابستان 2021 رو به شما معرفی می کنیم، با مجله وارونه همراه باشید.


بهترین سریال های تابستان 2021


LOKI


بهترین سریال های تابستان 2021

جدیدترین سریال از دنیای سینمایی مارول و قطعا بهترین سریالی که مارول بعد از همکاری با دیزنی پلاس ساخته.
سریال لوکی به ماجراهای نسخه‌ای از لوکی می‌پردازد که در endgame به همراه تسرکت از دست انتقام‌جویان فرار کرد اما بلافاصله توسط سازمانی به نام TVA (سازمان مغایرت زمان) دستگیر میشه و مجبور میشه به این سازمان در دستگیری فردی که داره مامورانشون رو می‌کشه کمک کنه.

وانداویژن و فالکون و وینتر سولجر هر دو سریال‌های ضعیف و در بهترین حالت متوسطی بودن، اما لوکی از همون قسمت اول هیچ وقتی رو هدر نمیده و بیننده رو چه با رمز و راز هر اپیزود، چه با جذابیت “تام هیدلستون” میخکوب صندلیش‌ می‌کنه. همه چیز از طراحی صحنه و کارگردانی و فیلمبرداری گرفته تا موسیقی متن نزدیک به بی‌نقصه و مطمئن باشین تماشای لوکی چه طرفدار فیلم‌های مارول باشین چه نباشین بهتون لذت کافی رو تزریق می‌کنه.
پس وقت رو تلف نکنین و این سریال رو شروع کنین چون این ماجرا فقط ۶ قسمت داره.

مرتبط: ترتیب تماشای فیلم های دنیای سینمایی مارول؛ ویدیو اختصاصی مجله وارونه 


RICK AND MORTY

پنجمین فصل از ماجراجویی‌های باورنکردنی ریک و مورتی در جهان‌های موازی. ریک و مورتی میتونه بهترین انتخابتون برای تابستون امسال باشه چون کی میتونه از کمدی خاص دن هارمون و تیم نویسندگیش بگذره. داستان‌هایی که هر قسمت برای بیننده سرگرمی محضه و در هیچ فصلی افت نداشته.
پس اگه تا امروز ریک و مورتی رو شروع نکردین الان وقتشه چون از شروع فصل پنج خیلی نگذشته.

مرتبط: بهترین سریال های شبیه به ریک و مورتی ؛ از Big Mouth تا Final Space


DAVE

بهترین سریال های تابستان 2021

یک سریال کمدی کم‌شناخته‌شده اما به شدت قوی.
دِیو درباره‌ی مرد جوانیه که سعی میکنه در دنیای رپ اسم و رسمی برای خودش بسازه اما در این راه اطلاعات خاصی نداره که البته با کمک رفقاش از پس موانع بر میاد.
دِیو سریالی به شدت نقیضه‌محوره که با بیشتر جنبه‌های صنعت موسیقی غرب شوخی میکنه و تعداد زیادی از سلبریتی‌ها رو هم در سریال جا داده. فصل دوم هم رویه‌ی فصل یک رو در ۶ قسمت ادامه میده و از سلبریتی‌هایی که در این فصل در نقش خودشون هنرنمایی می‌کنن میشه به Kevin Hart, Lil Nas X و Doja Cat اشاره کرد.


MONSTERS AT WORK

تایلر تاسکمان با نمرات ممتاز از دانشگاه هیولاها فارغ‌التحصیل شده اما در بدو ورودش به کارخانه‌ی هیولاها متوجه میشه که رویه‌ی کارخانه تغییر کرده و به جای ترسوندن، خندوندن بچه‌ها برنامه‌ی کارخونه‌ست.
سریال “هیولاها در حال کار” ادامه‌ای برای سینمایی محشر “کارخانه‌ی هیولاها”ست و پخشش از ۱۶ تیر از دیزنی پلاس شروع میشه و ده اپیزود داره.
به علاوه‌ی مایک بازولوسکی و جیمز سالیوان، چندین شخصیت جدید هم در این سریال هستن.

مرتبط: ضدقهرمان های دوست داشتنی انیمیشن ها که نمی توانیم از آنها متنفر باشیم! 


AMERICAN HORROR STORIES

بهترین سریال های تابستان 2021

اسپین‌آفی از سریال محبوب American Horror Story که در اون هر فصل داستان مجزایی داشت اما حالا در American Horror stories هر قسمت داستان مجزایی داره.
این سریال از ۲۴ تیر و در ۷ قسمت شروع به پخش می‌کنه و چند بازیگر از فصل‌های مختلف سریال اصلی هم در اون حضور دارن.پس اگه تابستونتون یکم ترس نیاز داره میتونین با این سریال تامینش کنین.


BROOKLYN 99

بهترین سریال های تابستان 2021

در هر دوره‌ای یه سیتکام هست که محبوبیت زیادی به دست میاره. از فرندز و آشنایی با مادر گرفته تا آفیس و حالا بروکلین ناین ناین.
جیک پارالتا که عضو گروه راحت‌طلبی از کارآگاهان در نیویورکه به کار در شرایط ساده زیر دست کاپیتان نه‌چندان سختگیرشون عادت داره تا اینکه کاپیتان جدید مسئولیت گروهشون رو به عهده می‌گیره و حالا جیک باید این گروه رو به بهترین شعبه‌ی پلیس نیویورک تبدیل کنه.
فصل ۸ و آخر این سریال کمدی ۲۱ مرداد با ده قسمت شروع به پخش می‌کنه پس این تابستون بهترین فرصت برای شروع این سریاله.

مرتبط: بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends


TED LASSO

تد لاسو‌ که در آمریکا مربی یک تیم فوتبال آمریکایی بوده حالا به انگلیس میاد تا مربی‌گری یک تیم فوتبال رو به عهده بگیره اما با تجربه‌ی صفر در فوتبال و یک تیم نه‌چندان قوی و یک شهر شکاک ، آیا تد لاسو‌ میتونه این تیم فوتبال رو به اوج برسونه؟
فصل دوم این سریال کمدی محبوب که یکی از موفقیت‌های سرویس استریم +Apple tv بود یکم مرداد پخش میشه و شما میتونین ادامه‌ی ماجراهای تد و تیمش رو ببینین.


NINE PERFECT STRANGERS

سریالی در ژانر رازآلود و دلهره‌آور از سازندگان سریال Big Little Lies.
“۹ غریبه‌ی کامل” داستان ۹ فرد شهری پراسترس رو روایت می‌کنه که برای دوری از اضطراب‌های زندگی و باز گردوندن آرامش و سلامتی به بدنشون به کلینیکی میرن که مدیریتش دست زنی به اسم ماشاست و از راه‌های گوناگون می‌خواد به اونها کمک کنه اما این ۹ نفر نمیدونن چه چیزی منتظرشونه…
این سریال با ۸ قسمت و هنرنمایی ستارگانی مثل نیکول کیدمن و‌ملیسا مک‌کارتی ۲۷ مرداد از hulu پخش میشه.

مرتبط: پنج سریال شبیه به big little lies


ONLY MURDERS IN THE BUILDING

ژانر true crime یکی از ژانرهاییه که در سالهای گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده‌. سریالها یا سینمایی‌های مستندی که در این ژانر ساخته میشن به جرایم و عمدتا قتل‌های واقعی می‌پردازن و اونها رو از اول تا آخر بررسی میکنن و با کسانی که در این جرایم نقشی داشتن یا با قربانیان رابطه‌ای داشتن مصاحبه می‌کنن.

حالا سریال only murders in the building داستان سه همسایه رو میگه که به شدت به این ژانر علاقه دارن و حالا با یک قتل واقعی در آپارتمانشون روبرو میشن. اونا با اطلاعاتی که از مستندهای این ژانر طی چندین سال به دست آوردن سعی میکنن هم رازهای این قتل رو موشکافی کنن هم رازهای ساختمانی که در اون زندگی می‌کنن.
این سریال که سلنا گومز هم در اون بازی می‌کنه از ۹ شهریور و در قالب ده قسمت از سرویس استریم hulu شروع به پخش میکنه.


MONEY HEIST/ LA CASA DE PAPEL

بهترین سریال های تابستان 2021

سریالی که قطعا برای اکثر شما نیاز به معرفی نداره. فصل پایانی “سرقت پول” یا “خانه‌ی کاغذی” در دو بخش پنج قسمته پخش میشه که بخش اول ۱۲ شهریور پخش میشه که میتونین روزهای آخر تابستونتونو باهاش بگذرونین و بخش دوم سه ماه بعد در ۱۲ آذر.

در ادامه بخوانید: فیلم‌های شبیه سریال Money Heist که نباید از دست‌شان بدهید! 


امیدواریم که از معرفی بهترین سریال های تابستان 2021 لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.