بهترین سریال های خارجی برای پاییز !علاقه مندان به سریال های خارجی ،ما در این مطلب مجموعه ای از بهترین سریال ها را برای شما جمع آوری کرده ایم که در فصل پاییز در منزل آن ها را تماشا کنید.سریال های انتخاب شده ،فصول جدید آن ها تاییده شده و ساخته می شوند.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

1-The Haunting of Hill House 2018

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

خانه ی هیل با داستانی رازآلود  در فصل اول پخش شد.داستان این سریال در مورد خانواده ای از هم پاشیده است که در گذشته و آینده سیر می کنند و با خطرات فراموش نشده خانه قدیمی خود و اتفاقات آن روبرو می شوند .

2- (Narcos (2015

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

این سریال که قرار فصل چهارم آن در سال 2019 پخش شود.داستان زندگی بزرگترین قاچاقی کلمبیا پابلو اسکوبار و پادشاهی اش را به تصویر می کشد.

3-(Orange Is the New Black (2013

این سریال محبوب در لیست سریال هایی که باید در فصل پاییز مشاهده کنید ،وجود دارد.داستان این سریال در مورد زنی است که به دلیل جرمی که در گذشته انجام داده است به زندان می رود ودر آن جا اتفاقات مختلفی برای وی روی می دهد.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

4-(La casa de papel (2017

این سریال که در پاییز گذشته بسیار از آن صحبت شد ، ساخت فصل سوم آن نیز تایید شده است.داستان این سریال در مورد هشت سارق است که قصد دارند بزرگ ترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند و….

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

5-(The Rain  (2018

داستان سریال که فصل اول آن ۸ قسمت است در مورد دو برادر دانمارکی است که توانسته اند جان خود را از ویروسی که به وسیله باران در کل شهر به وجود آمده است و باعث مرگ همه شده است ،نجات دهند.این دو برادر که قصد دارند زندگی جدیدی برای خود آغاز کنند تصمیم به سفر می گیرند.آنها می توانند انسان های جدیدی در زندگی جدید خود باشند.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

6-(Dark (2017

داستان این فیلم در ارتباط با گم شدن مرموز دو نوجوان است که بعد از جستجوی زیاد پلیس ها جسدی نوجوانی در جنگل پیدا می شود. اما نکته جالب همینجاست و با این اتفاق تمام معادلات شما به هم می ریزد. این جسد متعلق به هیچ یک از دو کودک گمشده نیست بلکه جسد متعلق به نوجوانی است که به نظر می رسد در سال ۱۹۸۶ گم شده و حالا جسدش که فقط چند روز از زمان مرگش می گذرد در سال ۲۰۱۹ پیدا شده است!!!

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

7-(Stranger Things (2017

این سریال فوق العاده که تا کنون 2 فصل آن پخش شده است دارای طرفداران زیادی است .و گفته می شود که فصل سوم این سریال نیز ساخته خواهد شد.داستان این سریال در مورد دنیاهای موازی است و اتفاقات عجیبی که در  شهر خیالی هاوکینز می افتد.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

8-(Ozark (2018

یک مشاور مالی خانواده خود را از شیکاگو به شهر Ozark می برد.این مرد خانواده دوست ناگهان درگیر  دنیای مواد مخدر می شود.و سعی دارد رئیس مواد فروش خود را راضی نگه دارد.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

9-(Black Mirror (2017

این سریال که فصل پنجم آن در حال ساخت است می تواند گزینه خوبی برای فصل پاییز باشد.این سریال علمی تخیلی به رابطه بین انسان و تکنولوژی و اثرات مضر و گاهی مفید تکنولوژی بر زندگی انسان ها می پردازد.

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

10-(Sense8 (2015

این سریال که با دو فصل پخش شده همه را تحت تاثیر قرار داده است .گفته می شود فصل سوم آن نیز در حال ساخت است.داستان این سریال در مورد 8 نفر در جاهای مختلف دنیاست که به واسطه نیروی غیبی به هم متصل هستند و هر قسمت به طور جداگانه به داستان هر فرد می پردازد و این در حالی است که سازمانی در حال متحد کردن آن هاست و…

بهترین سریال های خارجی برای پاییز

در ادامه بخوانید :

۵ فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

معرفی سریال پیکی بلایندرز / خشونت از نوع انگلیسی

سریال Maniac داستان سفر در واقعیت جایگزین ! با بازی اما استون و جونا هیل

سریال Fast & Furious توسط شبکه نتفلیکس در حال تولید است

ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies تایید شد !