بهترین سریال های 2017

انتخاب بهترین سریال های 2017 ، اونم تو دوره زمونه ای که انواع و اقسام شبکه های حرفه ای و قدرتمند در حال سرمایه گذاری میلیون دلاری برای ساخت سریال های اقتباسی و غیر اقتباسی هستن کار خیلی خیلی سختیه، فک کنم اگه می خواستم همه سریال مورد علاقه خودم و تیم وارونه رو تو سال 2017 معرفی کنم این لیست جای 20 تا عنوان الان 50 تا عنوان داشت ولی خب سعی کردیم تا یک لیست با تعداد متوسط اما حرفه ای برای شما دوستداران مجله وارونه آماده کنیم.

سرتون رو درد نمیارم و یک راست میرم سراغ معرفی بهترین سریال های 2017 به انتخاب مجله وارونه

 

TWIN PEAKS: THE RETURN

 فصل سوم سریال توئین پیکس واقعا یک شاهکار بود. بازگشت قهرمانانه ی دیوید لینچ برای ساختن ادامه ی دنیای عجیب، مزموز و خطرناک توئین پیکس بعد از 15 سال، باعث شد این سریال به یکی از بهترین سریال های 2017 تبدیل بشه. حضور بازیگران اصلی (فصل یک و دو) در فصل سوم سریال در کنار مهمان های موزیسین در قسمت های مختلف، نظیر ناین اینچ نیلز، Trouble ،Au Revoir Simone و بسیاری دیگر، کارگردانی و بازی های بسیار فوق العاده همه بازیگران دست به دست هم دادن تا بازگشت توئین پیکس تبدیل به یک شاهکار هنری بشه. در ادامه بخوانید » دیوید لینچ آهنگ ناین اینچ نیلز را برای توئین پیکس رد کرد! چون آهنگ به اندازه کافی زشت نبوده !!!

MINDHUNTER

شکارچی ذهن یکی از جذابترین سریال های امسال بود، این سریال که به تهیه کنندگی چارلیز ترون و دیوید فینچر تولید شد، به داستانی واقعی می پردازه جایی که دو تا کاراگاه FBI تصمیم میگیرن برای اولین بار به بررسی دلایل ارتکاب قتل جنایتکارای حرفه ای بپردازن تا بتونن ماهیت جرم و دلیل قتل رو از لحاظ روانی شناسایی بکنن. به همین دلیل راهی زندان ها میشن تا با خطرناک ترین و باهوش ترین جنایتکارای آمریکا مصاحبه بکنن. دیوید فینچر علاوه بر تهیه کنندگی، کارگردانی 4 قسمت این سریال رو بر نیز عهده داشته. در ادامه شما می تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر بررسی این سریال رو نیز مطالعه بکنید.

FARGO

سریال فارگو در واقع الهام گرفته و دنبال کننده مسیر فیلم FARGO 1996 به کارگردانی برادران کوئن هست این موضوع در فصل سوم حتی بیشتر هم خودش نشون میده، انسان هایی با ذات تاریک، خشونت مضحک، ایجاد هرج و مرج بی دلیل از مشخصه های بارز فصل سوم هستن. البته باید این رو هم بگم فصل سوم با رویکرد متفاوت نسبت به دو فصل قبل ظاهر میشه و همین مسئله این فصل رو جذابتر هم میکنه ، فضای مرموز این فصل شما را تا قسمت آخر به دنبال پیدا کردن جواب سوال هاتون پیش میکشه.

 

 

RICK AND MORTY

ریک و مورتی یک انیمیشن کمدی بسیار جذاب و روانشناختی هستش. داستان یک دانشمند دیوانه با نوه کم هوشش، که با طنز خاص و دیوونه بازی های این دو شما رو میخکوب می کنه. فصل سوم این سریال انیمیشنی کمی با تاخیر (1.5) ساله بعد از فصل دوم منتشر شد و این تاخیر بنا به گفته تولیدکنندگان برای این بوده که اونا می خواستن یک فصل قدرتمند رو خلق کنن برای همین نیاز به زمان بیشتری داشتن تا کار هارو هول هولکی انجام ندن و به حق هم تونستن یک فصل جذاب دیگه پر از داستان های عجیب و غریب خلق کنن. در ادامه بخوانید » سریال ریک و مورتی برای ۷۰ قسمت دیگر تمدید شد !!!

 

STRANGER THINGS

فصل دوم سریال Stranger Things به بررسی ادامه داستان می پردازه، جایی که شهر هاوکینز از شر دموگورگان رها شده و همه چی به خوبی داره پیش میره تا اینکه ویل دچار مشکلات عجیبی میشه و مشخص میشه که ویل بعد از برگشتش از دنیای وارونه هنوز بطور کامل از اونجا جدا نشده و خطر بسیار بزرگتری بچه ها و شهر هاوکینز رو تهدید می کنه. فصل دوم این سریال همانند فصل اول بسیار جذاب و گیرا هست گرچه تو این فصل یه نیم نگاهی هم به آینده سریال میشه و خبر از این داده میشه که فصل هایی بعدی احتمالا به اتفاقات خارج از شهر هاوکینز و سایر بچه هایی که مثل الون دارای قدرت فرا بشری هستند می پردازه.

همچنین بخوانید » فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things

موسیقی متن فصل دوم سریال Stranger Things را بصورت کامل گوش کنید !

 

 

The Handmaid’s Tale

این سریال اقتباسی هست از کتاب Margaret Atwood و داستان سریال درباره به قدرت رسیدن یک فرقه مذهبی در آمریکا و نحوه برخورد دیکتاتوری ظالمانه آنها با جامعه، به بردگی گرفتن زنان و سوءاستفاده از آنها برای بقا و ادامه فرمانروایشان هست.

 

The Leftovers

سریال پست آپوکالیپسی (آخر زمانی) The Leftovers یکی از جذابترین سریال ها در این سبک هست و روایتی عجیب از سلسه اتفاقاتی هست که جوابی برای اونها وجود نداره، فصل سوم این سریال که به ادامه داستان و اتفاقات می پردازه، جواب بسیاری از سوال هایی رو که در دو فصل قبل مطرح شده بود رو میده.


همچنین بخوانید » ۱۰سریال جدید در سال ۲۰۱۸ که بی صبرانه منتظر شروع آنها هستیم !


 

BoJack Horseman

داستان این انیمیشن سریالی جذاب راجع به اسبی انسان نما و سخنگو به نام (بوجک هورسمن) هستش که در دهه 80-90 بسیار مشهور بوده اما بعد از گذشت این دوران شهرت خودش و از دست داده و در افسردگی پیچیده ای گرفتار شده مصرف بیش از اندازه الکل، روابط بسیار پیچیده با افراد پیرامونش همه باعث شده تا این سریال که به نظر یک کمدی رنگی و جذاب میاد رو تبدیل به یک سناریو تلخ و درام بکنه.

همچنین بخوانید » بهترین انیمه های تابستان ۲۰۱۸ که باید آنها را تماشا کنید !

 

 

Manhunt: Unabomber

این سریال یکی از سریال های زیر رادار امسال بوده، مخصوصا تو کشورمون زیاد هیت نشد! اما این سریال، بسیار جذاب و پر از نکته های روانشناسی هستش. داستان در ارتباط با یک بمب گذاره، که با ارسال بمب به آدرس های رندوم اقدام به ترور مردم به مدت طولانی میکنه، اما نیت کارهاش مشخص نیست و همه فک میکنن این یک تروریست و قاتل سریالی عادیه تا اینکه یکی از کارمند های FBI به این موضع پی می بره که این آدم از ضریب هوشی بسیار بالایی برخورداره و حتی تحصیلات بسیار بالایی هم داره و هدفش هم می تونه خیلی مقدس باشه!!! 

Master of None

 استاد هیچی یکی از بهترین سریال های کمدی و روانشناسی سال های اخیر تلویزیون هستش که از لحاظ کیفیت ساخت و زاویه دید متفاوت به موضوع های کلیشه ای باعث سر و صدای زیادی شده. حضور یک هندی به نام عزیز انصاری به عنوان بازیگر و تولید کننده در کنار آلن یانگ باعث شده تا این سریال کمدی دست روی موضوعاتی بذاره که در دنیای مدرن ما با آنها دست به گریبان هستیم و به حق که این کار با ظرافت و نکته بینی بسیار بالایی صورت گرفته.

Big Little Lies

سریال (کوچک دروغ های بزرگ) به شکلی بسیار واقع گرایانه به بررسی رابطه انسان ها با یکدیگر و محیط اطرافشون می پردازه جایی که همه انسان ها به دنبال رسیدن به یک زندگی ایده ال هستند و برای رسیدن به اون به خودشون و اطرافیانشون دروغ های عجیبی می گن، حسرت بدست آوردن یک زندگی بی نقص تو این سریال به قدری واقعی هست که شما می تونین لمسش کنید و یا حتی نمونه واقعیش رو در زندگی خودتون یا اطرافیانتون ببینید .

این سریال یکی از جذابترین و اعتیاد آور ترین سریال های امسال هست که به تازگی خبر ساخت فصل بعدش هم منتشر شده. همچنین بخوانید » ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies تایید شد !

 

 

Taboo

تابو اسم یک سریال انگلیسی هستش که توسط تیمی قدرتمند تولید شده، تیمی شامل تام هاردی و چیپس هاردی (پدر تام)، استیون نایت و ردلی اسکات که این اسم ها در کنار هم بیننده رو قانع می کنه که این سریال رو حتما ببینه، از مهمترین نکات سریال میشه به باز های زیبا و دلنشین اشاره کرد. سریال در ارتباط با مردی است به نام جیمز با بازی هاردی که پس از سال ها زندگی در آفریقا به انگلیس برگشته و سعی داره تا امپراطوری پدرش رو گسترش بده و همچنین انتقام مرگ پدرش رو هم بگیره…

Game of Thrones

فک می کنم درباره سریال بازی تاج و تخت به اندازه کافی حرف زده شده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی رو هم تو کشور خودمون داره پس من دیگه راجع به داستان حرفی نمی زنم. همنوطور هم که میدونید آهنگساز این سریال رامین جوادی هستش، آهنگساز ایرانی تبار مقیم آلمان. بریم سراغ فصل هفت که امسال منتشر شد و جزو یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین فصل های این سریال بود و فکر می کنم اکثریت با قرار گرفتن این سریال در میون بهترین سریال های 2017 موافق باشن. در ادامه  اجرای زیبا و متفاوت موسیقی شروع سریال بازی تاج و تخت توسط گروه Kontra-GaPi را حتما تماشا کنید.

 همچنین بخوانید » ۱۰ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی !

 Narcos

سریال NARCOS به زندگی یکی از بزرگترین و خطرناک ترین قاچاقچیان کارتل مواد مخدر و کوکائین جهان یعنی پابلو اسکوبار می پردازه ، او یکی از خطرناکترین قاچاقچیان کوکائین و ثروتمند ترین قاچاقچی جهان بود، و ثروت خالصش حدود 30 میلیارد دلار تخمین زده می شد. پابلو به دلیل حمایت از فقر در کلمبیا به عنوان رابین هود شهرت داشت ولی به دلیل فعالیت هاش تو زمینه قاچاق و درگیری های خونین باعث کشته شدن حدود 4 هزار نفر شد. در ادامه بخوانید » ۲۰ تا از بهترین فیلم های جنایی که حتما باید آنها را تماشا کنید به انتخاب مجله وارونه

 

 

Godless

 سریال بی خدا یک نگرش جدید به ژانر وسترنه جایی که بر اثر یک اتفاق در معدن، تمام مردای شهر مردن و زنها قهرمانان اصلی این دنیای وحشی هستن، سریال تلفیقی هست از تمام نماد های وسترن و به موضوعاتی مثل انتقام، اتحاد و روابط می پردازه.

FEUD

سریال دشمنی به روابط پشت پرده ی چهره های مشهور می پردازه برای مثال فصل اول این سریال به روابط پشت پرده دو بازیگر مشهور دهه 60 میلادی، جوآن کرافورد و بت دیویس و درگیری اونها بعد بازی در فیلم What Ever Happened to Baby Jane محصول 1962 میپردازه، همچنین فصل دوم این سریال قراره به روابط پشت پرده پرنس چارلز و دیانا بپردازه.

 

THE VIETNAM WAR

این سریال مستند 10 قسمتی به اتفاقات جنگ ویتنام می پردازه به تاثیرات جنگ و به کشتار وحشتناکی که هیچ وقت درباره اش صحبت نشد! در ضمن آهنگسازی این سریال هم بر عهده ترنت رزنر و آتیکوس راس بوده.

همچنین بخوانید » با ۱۰ شخصیت منفور تلویزیونی در جهان آشنا شوید !

 

Better Call Saul

بهتره با سائول تماس بگیری در واقع سپین آفی هست برای سریال محبوب برکینگ بد و به زندگی وکیل محبوب سریال ساول گودمن و به سوالات بی پاسخ سریال برکینگ بد می پردازه. خیلی ها این سریال رو جذاب تر و دوست داشتنی تر از برکینگ بد می دونن و این رو هم باید اضافه کنم فصل اول این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های فصل اولی بوده. فصل سوم این سریال هم همانند دو فصل قبل دارای جذابیت خیلی بالایی بوده و تونسته در لیست بهترین سریال های 2017 به انتخاب مجله وارونه قرار بگیره.

همچنین بخوانید » سریال های برتر به انتخاب مجله وارونه – قسمت هفتم

 

Blue Planet II

فصل دوم سریال جذاب و مستند، سیاره آبی به ادامه بررسی و کشف زندگی موجودات و جانوران داخل اقیانوس آرام  می پردازه. همچنین بد نیست که بدونین فیلم برداری این سریال به مدت 5 سال به طول کشیده و آهنگ تریلر این سریال آهنگ BLOOM ردیوهد با آهنگسازی هانس زیمر بوده!

 

 

The Young Pope

سریال پاپ جوان با بازی جود لا و کارگردانی پائولو سورنتینو کارگردان سرشناس ایتالیایی یکی از بهترین سریال های کمتر شناخته شده سال 2017 بوده و داستان سریال درباره جوان ترین پاپ جهان و مسئول امور واتیکان هست، سریال در واقع به روابط پیچیده قدرت و مافیای واتیکان می پردازه، اما همزمان روند متفاوتی رو دنبال می کنه و در طول داستان به قسمت های مختلفی می پردازه تم اصلی قصه طنز کنایه آمیزی هستش که به تمامی مسائل از زندگی، رفاقت، عشق گرفته تا مسائل سیاسی، خدا و مرگ می پردازه.

 

 

امیدوارم از لیست منتخب ما خشوتون اومده باشه لطفا شما هم بهترین سریال های 2017 از دیدخودتون رو با ما به اشتراگ بگذارید

در ادامه بخوانید: