بهترین سریال های 2020 بر اساس IMDb

دیدن سریال یکی از سرگرمی های بسیار جذاب در این روزها است.از همین رو ما در این مقاله سعی داریم بهترین بهترین سریال های 2020 بر اساس IMDb را برای شما معرفی کنیم.برخی از این سریال ها جدید هستند و برخی فصل جدید آن ها منتشر شده است.در این لیست سریال هایی با ژانرهای مختلف از درام تا علمی تخیلی وجود دارد که هر کدام از آن ها ارزش وقت گذاشتن را دارند.با وارونه همراه باشید:


بهترین سریال های 2020

کارگردان:  Baran bo Odar, Jantje Friese

بازیگران:Louis Hofmann, Karoline Eichhorn, Lisa Vicari

Imdb:8.8

ژانر:علمی تخیلی ،فانتزی

 یکی از بهترین سریال های 2020 بر اساس IMDb سریال محبوب دارک است. سریال بسیار معمایی و عجیب با تم علمی تخیلی که از همان قسمت اول ذهن شما را درگیر خود می کند و مجبورتان می کند تا داستان مارپیچش را دنبال کنید.داستان این فیلم در ارتباط با گم شدن مرموز دو نوجوان است که بعد از جستجوی زیاد پلیس ها جسدی نوجوانی در جنگل پیدا می شود. اما نکته جالب همینجاست و با این اتفاق تمام معادلات شما به هم می ریزد.

این جسد متعلق به هیچ یک از دو کودک گمشده نیست بلکه جسد متعلق به نوجوانی است که به نظر می رسد در سال 1986 گم شده و حالا جسدش که فقط چند روز از زمان مرگش می گذرد در سال 2019 پیدا شده است!!!جسد به طرز وحشتناکی چشمهایش سوخته و پرده های گوش هایش نیز از بین رفته است.!!! از طرفی ماجراهای عجیب غریب، نظیر مرگ پرندگان و حیوانات ،صداهای عجیب غریب و … که ارتباطی با غارهای موجود در زیر شهر ویندن دارند در حال اتفاق افتادن است و…


بهترین سریال های 2020

کارگردان: Peter Morgan

بازیگران: Claire Foy, Olivia Colman, Imelda Staunton

IMDB:8.7

ژانر:درام

اگه دنبال یک سریال تاریخی ولی نه از نوع کشت و کشتاری بلکه از نوع سیاسی میگردید، سریال تاج رو از دست ندید. داستان سریال از سال 1974 میلادی شروع میشه. جایی که امپراطوری بریتانیا رو به افوله. در همین دوران الیزابت دوم در تلاشه که خودش رو با تغیرات دنیا وفق بده و به راحتی از دور کنار نره. ماجراهای خاندان سلطنتی بریتانا و همینطور وینستون چرچیل در این سریال به زیبایی نشون داده شده که میتونه براتون جالب باشه.

همچنین بخوانید:فیلم های شبیه گیم آف ترونز ؛ نبردهایی بر سر تاج و تخت


بهترین سریال های 2020

کارگردان: Scott Frank, Allan Scott

بازیگران:Anya Taylor-Joy, Chloe Pirrie, Bill Camp

IMDb:8.7

ژانر:درام

 در میان بهترین سریال های 2020 بر اساس IMDb نام سریال کویینز گمبیت نیز به چشم می خورد. کویینز گمبیت در واقع نام یک تاکتیک برای شروع بازی شطرنج است. داستان این سریال بر اساس رمانی در سال 1983، ساخته شده است. این مجموعه ی جذاب در واقع یک مینی سریال هفت قسمتی است‌. این سریال جذاب توسط اسکات فرانک و آلن اسکات ساخت شد.  و در تاریخ 23 اکتبر سال 2020 در نتفلیکس منتشر شده است.این سریال در رابطه با دختری به نام بث هست که رویای قهرمانی در مسابقات شطرنج جهان را در سر دارد.  طبعاً در این مسیر با فراز و نشیب های بسیاری رو به رو می شود و با آنها دست و پنجه نرم می‌کند.

مینی سریال The Queen’s Gambit در یتیم خانه دختران شروع می شود.بث اولین درس های شطرنج خود را نزد سرپرست یتیم خانه فرا می گیرد. در دهه 1950 معمول بود که در یتیم خانه به بچه‌ها قرص آرامبخش تجویز می‌شد و این امر گاها موجب اعتیاد تعدادی از بچه‌ها به قرص های آرامبخش می شد.از همین رو بث نیز به این قرص های آرامش بخش اعتیاد پیدا می کند و در درگیری اعتیاد و آرزوی قهرمان شدن باید سختی های زیادی را تحمل کند.

همچنین بخوانید:5 فیلم شبیه سریال “The Queen’s Gambit”که باید تماشا کنید!


کارگردان:Lisa Joy, Jonathan Nolan

بازیگران:Evan Rachel Wood, Jeffrey Wright, Ed Harris

IMDB:8.7

ژآنر:علمی تخیلی

سریال وست ورلد از سریال های شدیدا پر هزینه شبکه HBO هستش که ستارگان بزرگی مثل آنتونی هاپکینز و اد هریس هم در اون به ایفای نقش پرداختن. سازنده اصلی این سریال جاناتان نولان، برادر کوچکتر کارگردان معروف یعنی کریستوفر نولانه. جاناتان نولان در بیشتر فیلم های برادرش، در کنار اون کار نویسندگی فیلم رو به عهده داشته و از این نظر فرد با تجربه ای محسوب میشه و با ساخت وست وورلد هم ثابت کرد که دست کمی از برادر خودش نداره.

داستان این سریال در آینده ای دور روایت میشه که در اون انسان ها به پارک های تفریحی سفر میکنن که در اونجا، زمان های قدیم و تاریخی شبیه سازی شدن و ربات هایی در اونجا زندگی میکنن. داستان اصلی درباره تکامل قدم به قدم ربات ها و رسیدن اون ها به خودآگاهیه. اگه به دیدن سریال های پیچیده همراه با مضامین فلسفی علاقه دارید، دنیای غرب رو از دست ندید.


The Boys

کارگردان:Eric Kripke

بازیگران: Karl Urban, Jack Quaid, Antony Starr

IMDB:8.7

ژانر:علمی تخیلی ، فانتزی

داستان سریال توی دنیایی اتفاق میوفته که افراد زیادی دارای قدرت‎های فوق بشری وجود دارن که به ابرقهرمان معروف هستن و جون مردم رو نجات میدن اما این کل داستان نیست. این قهرمانان توی پشت پرده بدون اینکه شناخته بشن و بدون هیچ حد و مرزی هرکاری که بخوان انجام میدن.شخصیت اصلی سریال یه آدم کاملا عادی به اسم هیوئیه که یه روز دختری که دوستش داره توسط یکی از ابرقهرمانان کشته میشه. بعد از اون فردی به اسم بوچر سراغ هیوئی میاد و براش حقایق پشت پرده کارهای قهرمانان رو برملا میکنه. اون از هیوئی میخواد تا کمکش کنه دست ابرقهرمانان این دنیا رو رو کنه.


The Mandalorian

کارگردان:Jon Favreau

بازیگران: Pedro Pascal, Gina Carano, Carl Weathers

IMDB:8.7

ژانر:ماجراجویانه،علمی تخیلی

The Mandalorian توانسته با امتیاز قابل قبولی در میان بهترین سریال های 2020 جای گیرد.این سریال با ترکیبی از ژانر وسترن و اپرای فضایی جنگ ستارگان، و همینطور جدا کردن جدای ها و سیث ها و صد البته شمشیر های نوری از داستان اصلی پا به میدون گذاشته. اوایل به همین خاطر نه امید آنچنانی به مندلورین داشتم و نه اشتیاق آنچنانی برای دیدنش؛

ولی با تمام این اوضاع باز هم مندلورین تونست تجربه لذت بخشی رو رقم بزنه و من رو با خودش طی هشت قسمت همراه کنه.در مندلورین ما ماجراهای یک شکارچی جایزه بگیز رو دنبال میکنیم که توی یکی از ماموریت های خودش، با هدفی مواجه میشه که زندگی اون رو در ادامه دستخوش تغییر میکنه. این هدف چیزی نیست جز نسخه کودک استاد یودا که اسمی هم نداره و طرفداران بهش لقب بیبی یودا رو دادن (اگه هنوز سریال رو ندیدید، متاسفم! یکی از غافلگیری های سریال رو لو دادم!)

همچنین بخوانید:سریال های شبیه The Mandalorian (بخش دوم) / از سوپر نچرال تا استار وارز


بهترین سریال های 2020

کارگردان: Álex Pina

بازیگران:Úrsula Corberó, Álvaro Morte, Pedro Alonso

IMDb:8.4

ژانر:هیجان، درام

بعضی از سریال ها همیشه در ذهن باقی میمونن و تبدیل میشن به موندگارترین لحظه هایی که تا همیشه میشه ازشون یاد کرد. مطمئنا بعد از دیدن سریال خانه ی کاغذی همچین حسی بهش خواهید داشت.شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کنه. این ۸ نفر برای اینکه هویتشون حتی برای همدیگه هم ناشناس بمونه، اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اوسلو»، «ریو»، «نایروبی» اسم هاییه که برای پنهان کردن هویت ازشون استفاده می کنن. بعد از چند ماه تمرین موفق میشن در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند، ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیومدن و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز تو ساختمون بمونن تا بعد از چاپ این مقدار پول از اونجا فرار کنن و …

همچنین بخوانید:بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید؛ عشق است و آتش و خون!


Ozark

کارگردان: Bill Dubuque, Mark Williams

بازیگران: Jason Bateman, Laura Linney, Sofia Hublitz

IMDb:8.4

ژانر:هیجانی ،جنایی ،درام

داستان در مورد یک حسابدار ساده و بی آلایشه به نام مادری برد که از دور یک آدم معمولی درست کار بسیار آرام و سر به زیر است (درست حدس زدین  شخصیت سازی سریال یک مقداری به بریکینگ بد تکیه زده) ولی با گذشت کمی از سریال متوجه میشه که مارتی،  یکی از حسابداران اصلی و مسئول پولشویی یک کارتل مواد مخدر بزرگ (ناوارو) در آمریکاست!مارتی ماهیت خلافکارانه‌ای نداره، اون یک مرد بسیار باهوشه که گرفتار یک مسئله بزرگ شده و از طرفی دیگر با مشکلات خانوادگی و زناشویی زیادی دست و پنجه نرم میکند و در بسیاری از اپیزود های این سریال شما واقعا می تونید خودتون رو جای اون بگذارید و تصور کنید میزان فشار عصبی که داره بهش وارد میشه چقدر زیاده و واقعا یک آدم معمولی زیر این فشار ها خورد میشه.


بهترین سریال های 2020

کارگردان:Lauren Schmidt

بازیگران: Henry Cavill, Freya Allan, Yasen Atour 

IMDb:8.2

ژانر:فانتزی،هیجانی

داستان در دنیایی فانتزی جریان داره که بی شباهت به وستروس خودمون هم نیست، اما دوز فانتزی اون از وستروس بالاتره و موجودات بیشتری مثل الف ها، دورف ها و انسان های نفرین شده درون اون وجود دارن. جادو هم در این دنیا نقش پررنگ تری رو نسبت به وستروس ایفا میکنه تا جایی که هر قلمرو پادشاهی حداقل یک جادوگر آموزش دیده در کنار خودش داره. جادوگران هم برای خودشون محفلی دارن که در اون برای دنیا تصمیمات لازم رو میگیرن.به دلیل همون تنوع یشتر موجودات فانتزی در این دنیا، جادوگران دست به ساخت انسان هایی با جهش ژنتیکی میزنن که نسبت به انسان های عادی قدرت، استقامت، سرعت عمل و توانایی های بیشتری دارن و اون ها رو ویچر صدا میزنن. ویچر ها در سرتاسر این دنیا، با گرفتن پول از مردم، اون ها رو از شر هیولاهایی که جونشون رو تهدید میکنن نجات میدن. شخصیت اصلی داستان هم ویچری به نام گرالته که از آخرین ویچرهای باقی مونده در دنیاست و اکثرا اون رو گرالت ریویایی صدا میزنن.

همچنین بخوانید:هیولاهای سریال ویچر را بشناسید!!!


بهترین سریال های 2020

کارگردان:Steve Blackman, Jeremy Slater

بازیگران:Elliot Page, Tom Hopper, David Castañeda

IMDb:8

ژانر:فانتزی،ابر قهرمانی

داستان این سریال که از محصولات اصلی نت‌فلیکس هستش، مریوط به یه گروه با قدرت‎های عجیب و غریب هستش که همگی به طور غیرعادی به دنیا اومدن و به دلیل توانایی‌های ذاتی‌ای که دارن، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آن. اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شه، اونا هم تصمیم می‌گیرن به کمک همدیگه به راز مرگ رییس شون پی ببرن و دنیا رو هم نجات بدن و…