سلام. با ما همراه باشید با معرفی بهترین شخصیت های Assassins creed در این مقاله که بصورت دو بخشی است سعی کردیم تا محبوب ترین و بهترین کاراکتر های بازی اساسین کرید رو بهتون معرفی کنید.یادتون نره بعد از مطالعه این بخش در ادامه بهترین شخصیت های Assassins Creed ؛ قسمت دوم  رو هم مطالعه کنید.

پس با معرفی بهترین شخصیت های بازی Assassins creed همراه وارونه باشید.

 

Ezio Auditore da Firenze.1

بهترین شخصیت های Assassins creed
Ezio Auditore da Firenze

شاید اولین شخصیتی که پلیر ها در آساسینز کرید ( میدونم اساسین درسته) بازی کرده باشند، الطائر ابن لااحد باشد. اما اتزیو آؤدیتوره (EZIO AUDITORE ) کاراکتری است که همه او را دوست دارند.

نقطه قوت  این سری بازی ها، سه گانه بازی های اتزیو می باشد که به بازیکنان این فرصت را می داد تا از لحظه تولد فرزند پسر Auditore  سکان کشتی را به دست بگیرند و با این شخضیت فوق العاده آشنایی پیدا کنند. از اعتماد به نفس و کاریزماتیک در Assassin’s Creed 2 ، گرند مستر در AC: Brotherhood ، تا خسته و با تجربه در Revelations ، اتزو نه تنها به سمبل حق رای دادن تبدیل شده ، بلکه همچنان یکی از شناخته شده ترین چهره های دنیای بازی است.

با زندگی خود به عنوان Assassin به عنوان یک تلاش قدرتمند برای انتقام جویی ، اتزیو برخی از بهترین لباس های مورد نظر را در هر بازی از بین می برد ، به یک زرادخانه تسلیحاتی مبادرت می کند که هیچ Assassin دیگری قادر به پیدا کردن آنها نیست و با برخی از چهره های معروف تاریخ نظیر لئوناردو داوینچی دیدار میکند و با آنها طرح دوستی یا دشمنی میریزد.

هرگز جذابیت و شوخ طبعی خود را از دست نداد ، او یک شخصیت جذاب، صادق و توانا است و شخصیت پردازی کامل از آنچه یک اساسین واقعی باید به نظر برسد و عمل کند می باشد. اتزیو رتبه ی 35 محبوب ترین شخصیت های دنیای گیم را دارد.

 

2.Altaïr Ibn-LaʼAhad

بهترین شخصیت های Assassins creed
Altaïr Ibn-LaʼAhad
همه این کارها با آلطیر ، استاد بزرگ برادری (brotherhood که منظور از آن، فرقه ی اساسین ها می باشد) شام در قرن سیزدهم آغاز شد. شخصیت اصلی اولین بازی از سری اساسینز کرید، اولین قاتل ، آزاد و اولین کسی که از بالاترین نقطه ی بالاترین طبقه ی بالاترین ساختمان پرش کرد، معرفی میکنم. الطیر ابن لا احد. با شروع اولین بازی به عنوان یک عضو برادری متکبر و خودخواه اما بسیار ماهر ، آلطایر با شکست دادن دشمنان خود به موفقیت دست می یابد. چیزی که او به زودی قیمت سنگینی برای آن می پردازد. در طول سفرهای خود در طول بازی در آکر ، دمشق و اورشلیم ، آلطایر شروع به جنگیدن و دست یافتن به پیروزی و تجربه میکند.


بازی Assassin’s Creed 2 برای PC از فردا برای همیشه رایگان میشود! 


او خود را از پایین ترین درجه به بالاترین درجه می رساند. ماجراهای بعدی Altair در کارهای مختلف فرنچایز و Assassins Creed: Revelations همچنین یک لایه عمق اضافی را به شخصیت او می افزاید و او را به عنوان یکی از عاقل ترین و حساس ترین استادان بزرگ برادری در طول تاریخ خود نشان می دهد. از تثبیت تعداد زیادی از ارتشهای جنگهای صلیبی ، تا وداع نهایی که در آن بسی اشک ها ریخته شد، این بازیکنان مهم هر بازی Assassins Creed هستند که به یاد می آورند که در اوایل زندگی برگ برنده ی خود را از دست داد.

3.Edward Kenway

بهترین شخصیت های Assassins creed
Edward Kenway
تصور کنید یکی از افرادی است که گفته بود پادشاه دزدان دریایی به عنوان یک اساسین وقتی اولین پرچم سیاه بالا می رود، کار نمی کند. یک دزد دریایی واقعی به معنای واقعی کلمه، ادوارد با برنامه های بزرگ یا ایدئولوژی های باستانی هدایت نمی شود.

فقط به پول های زیاد و بزرگ اهمیت می دهد. وی با هدف ترک خود از شغل های پردرآمد ، به غرب هند سفر کرد و به تأسیس جمهوری ناسائو کمک کرد ، یک شهرک کوچک که پیرامون این ایده ساخته شده است که مردم قادر به اداره امور خود هستند و البته مخالف جواب دادن به هر پادشاه یا خداوند نیستند.


اولین تریلر بازی Assassin’s Creed Valhalla را تماشا کنید + زمان انتشار و اطلاعات اولیه 


اگرچه او از خالص ترین عضو کیش برادری در این لیست فاصله دارد ، اما ادوارد به راحتی جزء به یاد ماندنی ترین و سرگرم کننده ترین شخصیت های فرنچایز تا کنون است. تیزی ، خردمندی و سبکی او باعث می شود که او فردی رنگارنگ و کاریزماتیک شود اما بر خلاف امثال جیکوب در این لیست ، یک حس واقعی از هوش استراتژیک وجود دارد که ادوارد نسبت به شخصیت خود دارد ، به خصوص وقتی صحبت از مقایسه او با برادران دزدان دریایی اش شود. ادوارد کنوی از بودن فردی بی پروا و ناآگاه، به شخصی که دارای حس واقعی تصویر بزرگتر در اطرافش باشد تبدیل می شود. او یکی از شخصیت هایی است که دست روی احساسات آدم می گذارد.

 

4.Bayek of Siwa

بهترین شخصیت های Assassins creed
Bayek of Siwa
احتمالاً اولین Assassin در جهان ، Bayek of Siwa  باشد. او یک مبارز عشایری است که بازیکنان کنترل تمام Assassins Creed: Origins را در اختیار دارند. این سری از بازی، داستان چگونگی شروع تقسیم و درگیری های بعدی بین تمپلارها و اساسین های اولیه را نشان میدهد. اوریجینز  عنوانی قدرتمند است که در ایجاد شخصیت اصلی واقعاً قادر به نمایش کامل این مضامین بود. داستان بایک به عنوان یکی از انتقام جویی ها آغاز می شود. با جلو بردن بازی، جهان پنهان شروع به کشف شدن میکند و هرچه بازی را جلوتر ببرید، این بازی بسیار پیچیده تر می شود.


یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Valhalla را معرفی کرد!


بایک با پیوندهایی به شخصیتهای مهم تاریخی مانند کلئوپاترا و ژولیوس سزار ، جایی است که همه چیز از آنجا شروع شده است. علی رغم اینکه در ابتدا به عنوان محافظ فرعونیها کار کرده بود ، اما داستان بایک سرانجام او را به سمت آزادی و اعتقاد به آزادی و سوق می دهد. این منجر به تمایز او از برادران آینده می شود ، که در بازی با عنوان Hidden Ones شناخته می شود و واقعاً لحظه ای است که هر هوادار این سری بازی ها باید زمان لذت بردن را ببرد.

5.Evie Frye

بهترین شخصیت های Assassins creed
Evie Frye

خواهر دوقلوی جیکوب در  Assassins creed: syndicate که کمی از او بزرگتر است. تمرکز این نسخه بازی بیشتر روی پیدا کردن قطه ی مرموز عدن بود.

با توجه به تلاش برای ریشه کن کردن کنترل تمپلار از قلب ویکتوریا لندن و بهبود زندگی مردم فقیر آن ، ایوی به مراتب بیشتر از قاتل یک آدمکش یا اساسین است.

با اعتماد به نفس کامل به برادری، ایوی ارزش پنهان کاری و اختیار را بسیار بیشتر از جیکوب می فهمد و دائماً نسبت به عملکرد خود در مورد مأموریت هایش وسواس نشان می دهد.


با بودجه 1200 دلار باید لپ تاپ گیمینگ خرید یا رایانه گیمینگ 


از کشف گنجینه ای از یادگاری های شخصی ادوارد کنوی گرفته تا کمک به مردم فلورانس برای بهبودی بیماری ، لحظه های بسیاری وجود دارد که کمک می کند تا ایوی یک شخصیت اصلی به یاد ماندنی و لذت بخش باشد.

در حقیقت ، تنها چیزی که Evie را از قرار گرفتن در میان بهترین شخصیت های  Assassins Creed باز می دارد ، این واقعیت است که او وقت زیادی را صرف می کند تا خواهر بزرگتر جیکوب باشد.

برای بازیکنانی که 9 بازی در این بخش از حق رای دادن در زمانی که سندیکا را انتخاب می کنند ، ناامید کننده است ، باید به کسی گوش دهند که توضیح دهد قطعه Eden برای کسی که به آن اعتقاد ندارد چقدر مهم است.

بنظر شما بهترین شخصیت های Assassins creed کیا هستن؟