سلام عرض شد. دیروز یه مطلب منتشر کردم من باب بهترین شخصیت های سری بازی های assassins creed. اونی که خوندید، قسمت اولش بود ( آره خوندینش. اخبار هم گفت). قرار بود که ده تا ازبهترین شخصیت های بازی Assassins Creed  رو بهتون معرفی کنم. البته این لیست بر اساس عقاید شخصی بنده نیست و توسط سایت whatculture تهیه شده.

 پس من در این موضوع دخیل نیستم و فحش هاتون رو به اون سایت و نویسنده هاش بدید. حقیقتا هم با لیستی که من در ذهنم دارم خیلی فرق میکنه. خیلی. بیشتر.

قبل مطالعه یادتون باشه قسمت قبلی بهترین شخصیت های Assassins creed “قسمت اول رو حتما نگاه کنید.

حالا با قسمت دوم معرفی بهترین شخصیت های Assassins Creed با ما همراه باشید.

Kassandra.6

بهترین شخصیت های Assassins Creed
بهترین شخصیت های Assassins Creed

Assassins Creed: Odyssey واقعاً یک بازی عظیم است. از لحظه ای که یک بازیکن یکی از شخصیت های کاساندرا یا الکسیوس را انتخاب می کند ، تقریباً هر تصمیمی که می گیرند ، بر شخصیتی که می سازند و پیامدهایی که ایجاد می کنند تأثیر می گذارد.

به همان اندازه که برادرش در زمینه هنر جنگ مهارت دارد ، نشان داده می شود که کاساندرا نسبت به الکسیوس نسبت به دنیای اطرافش تا حدودی دلسوز و همدل تر است.

کاساندرا در دریایی که پیش از هرگونه فرقه ی برادری ( فرقه ی اساسین ها) یا نظم و ترتیب قرار دارد ، راه خود را در بازی پیش میگیرد تا Cult of Kosmos را که سعی در کنترل کلیت یونان باستان دارد ، از بین ببرد.


در ادامه بخوانید » معرفی بازی ; بازی برای افتخار “For Honor”


کاساندرا و برادرش الکسیوس شخصیت های اصلی بازی هستند و پلیر می تواند هر کدام از آن ها را که مایل است انتخاب کند. البته روند بازی برای هر دو یکسان است و یک ماجرا را دنبال می کند. الکسیوس و کاساندرا در بچگی رها می شوند. آن ها بعد ها به افراد قوی تبدیل می شون و کارهایی مثل نجات بردگان و یا تلاش کاساندرا برای نجات برادرش از دست کازموس را انجام میدهند.

Alexios.7


یکی از دو شخصیت اصلی بازی Assassins Creed Odyssey ، الکسیوس نوه پادشاه افسانه ای اسپارت، لئونیداس است (کسی که در نبرد ترموپیل با سیصد سرباز اسپارت مقابل ارتش پارس ایستاد و تمام افرادش و خودش کشته شدند.). الکسیوس در بازیهای طبیعی بسیار خوب خود ، خود را به عنوان یک جنگجوی خداپرست تثبیت می کند ، قبل از اینکه بفهمد که خواهرش ، کساناندرا ، توسط کولت کازموس شستشوی مغزی شده است.

در حالی که ممکن است او بیشترین میزان پیشرفت را در شخصیتی نداشته باشد ، فداکاری او برای نجات خواهرش و روش هایی که او در دنیای رهبران Templar  فرقه می رود او را به یکی از قدرتمندترین اساسین ها تبدیل می کند.


تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد


در طرف مقابل ، اگر بازیکنان تصمیم بگیرند کساندرا را به عنوان شخصیت اصلی ادیسه انتخاب کنند ، الکسیوس خود را فردی وحشی، سرسخت و فریبنده با مجموعه خدا نشان می دهد که بندرت در بازی Assassin’s Creed  دیده می شود. اگرچه او از نظر فنی گزینه عادی برای داستان ادیسه نیست ، اما الکسیوس یک انتخاب سرگرم کننده را برای گردش در یونان باستان است.

Aveline de Grandpre.8

 

Aveline شخصیت اصلی بازی Assassins creed: liberation می باشد و در تلاش است تا به یکی از افراد سرشناس و مورد احترام فرقه ی اساسین ها تبدیل شود. او دختر یک بازرگان فرانسوی و یک برده آفریقایی است.Aveline  بزرگ شد و بی عدالتی جهان را با پوست و گوشت و خون خود احساس و لمس کرد. او به دنبال مقابله با بی عدالتی بود. به هر روشی که ممکن باشد.

او توسط آگات ، یک برده سابق دیگر ، آموزش دید تا به یک اساسین تبدیل شود و به فرقه ی برادری راه پیدا کند. او شروع به شکار  تمپلار ها کرد. به دستور شرکت مرموز Manm در منطقه New Orleans.


مورد انتظارترین بازی های سال 2020 


 داستان Aveline در واقع همان چیزی است که کانر باید در Assassin’s Creed 3  داشته باشد.  اساسین ها و مسائل مربوط به فرقه ی برادری او را به رسمیت می شناسد ، و به او کمک می کند تا شخصیتی به مراتب بیشتر از همه ی سری های این مجموعه بازی ها ایجاد کند.

 

Jacob Frye.9

Jacob Frye می تواند یکی از جالب ترین و سرگرم کننده ترین شخصیت های تاریخ بازی مدرن باشد.

Assassin’s Creed: Syndicate شاید اولین نمونه واقعی سری بازی های اساسینز کرید باشد که از داستانهای دزدگیر تاریخی با مضمون های تاریخی رها شده است.

در بازی اساسینز کرید سندیکا، جیکوب فرای ، پرخاشگر و بلند پرواز است. او تمام مخفی کاری های دو اساسین بزرگ یعنی اتزیو و الطیر را بلد است و ازآن ها استفاده می کند. حقیقت واقعی در مورد جیکوب این است که در بیشتر اوقات ، او واقعاً کمکی به ایجاد موقعیت نمی کند. او فی البداهه عمل می کند.


10 بازی برتر شوتر اول شخص که حتما باید قبل از مرگ تجربه کنید / به انتخاب وارونه 


بازی Assassins creed syndicate زمانی تهیه و منتشر شد که یوبیسافت اطمینان چندانی نداشت که سری بازی های اساسینز کرید را چگونه ادامه دهد. یوبیسافت با خلق دو قلو ها فرای، راه ادامه ی اساسینز کرید را پیدا کرد و توانست موفق شود.

 

Rotonhnhake:ton (Konner Kenway).10

برای هر شخصیتی سخت بود که بتواند مسیر Ezio Auditore  را دنبال کند. اما قمار یوبی سافت برای رفتن از “کاریزماتیک و جذاب” به “خونین و کسل کننده” واقعاً نتیجه ای نداشت. اتزیو، سه گانه ای از خود به جای گذاشت که در تاریخ گیم ماندگار شد.

زمانی که کانر کنوی قدم گذاشت تا به آخرین عضو فرقه ی برادری تبدیل شود به یکی از مشهورترین چهره های دنیای بازی تبدیل شده بود. متأسفانه چشم انداز تاریک و تحویل یکنواخت کنوی واقعاً او را به این بازیکنی که ما میشناسیم تبدیل نکرد.


بهترین بازی‌های نقش آفرینی 2019 


بودن در بین بدترین اساسین های سری بازی ها یک چیز است ، اما بدترین اساسین در خانواده یک چیز دیگر است. بودن هیثم و ادوارد در کنار کانر واقعاً نشان می دهند که شخصیت AC3 چقدر ضعیف است.  با کانر همه چیز بد نبود. از یک چیز ، لباس عقاب مانند او بسیار بهتر از آخرین لباس پوشیده شده توسط Ezio در اکران های نهایی خود به نظر می رسید ، و اسلحه منحصر به فرد   Tomahawk او یکی از جالب ترین اسلح ها در سری بازی های آساسینز کرید است.

شما چه خشصیت هایی را میشناسید که میتوانند در فهرست بهترین شخصیت های Assassins Creed قرار بگیرند؟