بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی !از دست گرما رها شدیم .اما هنوز آن گونه نیز هوا سرد نیست.شاید هم بهترین زمان برای سفرهای خارجی است.ما در این مطلب 5 تا از بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی را برای شما جمع آوری کردیم که با یکدیگر با آن ها می شویم :

فصل پاییز ، فصلی پر از رنگ های زرد و نارنجی ،فصل پیاده روی در جنگل های طبیعی ،و فرار از هوای گرم تابستانی و مهم تر از همه آرامش آن فرا رسیده است.آیا شما نیز دوست دارید در این فصل فوق العاده به یک مسافرت بروید ؟ اگر پاسخ شما بله است ، بفرمایید 5 تا از بهترین شهر های خارجی برای سفرهای پاییزی …..

1-بزجادا ،چاناکاله ،ترکیه

آیا شما نیز از شلوغی شهرهای بزرگ خسته شده اید و دنبال مکانی برای آرامش هستید ؟ پس به چاناکاله ترکیه بروید و از آن جا به بزجادا .این جزیره در این فصل دارای وزش باد است .زمانیکه پا در این جزیره می گذارید احساس می کنید که وارد دنیای دیگری شده اید.دنیای پر از آرامش همراه با خوراکیهای فو ق العاده محلی و قهوه بی نظیر.اگر دنبال مکانی برای ماندن هستید می توانید به  هتل Hampton by Hilton مراجعه کنید.

بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

2-سافرانبولو ،استانبول ،ترکیه

این شهر زیبا در 410 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد و شما برای رسیدن به این شهر باید 5 ساعت را با وسیله نقلیه از استانبول طی کنید.این شهر تاریخی دارای کوچه های بسیار زیبا و تاریخی است از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به این شهر زیبا را داشتید حتما دوربین عکاسی خود را نیز فراموش نکنید.اگر به جای ماندن در پانسیون ترجیح می دهید در فضایی راحت تر و شیک تر اوقات خود را سپری کنید می توانید به هتل Hilton Garden بروید.

بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

3-آمستردام ،هلند

شاید یکی از بهترین نقاط برای سفر در اروپا در فصل پاییز از نظر خیلی ها ،آمستردام باشد.شما در این شهر می توانید با کرایه کردن یک دوچرخه به راحتی از کوچه و کانال های این شهر بگذرید و با این شهر زیبا آشنا شوید .باور کنید سفر به نقطه ای که کسی در کار شما دخالت نمی کند می تواند باعث آرامش تان گردد.مهم تر از همه نبودن وسایل نقلیه در این شهر است که می تواند تا حدود زیادی شما را از فضای شهری دور سازد.اگر به این شهر سفر کرده اید بدون شک از مکان های Vondel Park ،میدان Dam و Museum Plein و موزه Van gogh و …. دیدن کنید.شما می توانید اوقات خود را در هتل های Hampton by Hilton و یا Center East بگذرانید.

بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

4-برلین ،آلمان

یکی دیگه از شهرهای زیبا در این فصل برلین پایتخت آلمان است.برلین شهری با رفاه اجتماعی بالا ،موزه های دیدنی ،پارک ها و آثار باقی مانده در جنگ جهانی دوم یکی از زیباترین شهرهای اروپا از لحاظ هنری و تاثیر گذاری است.برلین به دلیل نایت لایف ،غذاها و موزیک و گرافیت هایی بر روی دیوار جذابیت دارد.

بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

5-پاریس ، فرانسه

پاریس این شهر رویایی دارای زیباهای خارق العاده در هر فصل سال است.شما به راحتی می توانید در این شهر فو ق العاده دارای برگ های نارنجی قدم بزنید و یا در کافه ای خیابانی بشینید و رفت و آمد مردم را تماشا کنید.همان طور که می دانید یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری پاریس برج ایفل و Notre Dame است.

بهترین شهرهای خارجی برای سفرهای پاییزی

در ادامه بخوانید :

۱۰ پیشنهاد مسافرتی برای خانواده های دارای کودک !

اپلیکیشن گردشگری Road Trip به شما ویژگی های شهر هایی را که در آن رانندگی می کنید اعلام می کند!

نگاهی کوتاه به نمایشگاه بین المللی کمپینگ آفرود کوهنوردی و ورزش های مهیج / ۵ الی ۹ شهریور

سفر به مناطق ناشناخته در اقیانوس ها را بصورت زنده تماشا کنید !!!

گزارش برنامه سفر به جنگل ابر شاهرود

سفر به روستای هرانده و غار بورنیک ، تجربه‌ای متفاوت!