بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه !همان طور که می دانید عطرها جایگاه خاصی در زندگی ما انسان ها دارند.اما متاسفانه با توجه به قیمت دلار و یورو قیمت عطرها به طور باورنکردنی گران شده است.به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم 5 تا از بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه را برای شما جمع آوری کنیم :

5.هالووین بلو دراپ

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

رایحه این عطر از نوع خنک و شیرین است و بیش تر مرکباتی است.این عطر شیرین، گلی و خنک برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون این عطر را یک عطرساز ایرانی به نام «حمید مرآتی کاشانی» (Hamid Merati-Kashani) انجام داده است.خرید  Halloween Blue Drop با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، شیشه‌ی زیبا، قیمت مناسب و برند شناخته‌شده‌اش برای شما به خاطره‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.قیمت این عطر 184 هزار  تومان است .رایحه این عطر بسیار شبیه به عطر دولچه اند گابانا بلو است.بنابراین اگر شما به عطر دولچه اند گابانا علاقه دارید این عطر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


همچنین بخوانید :


4.آریانا گرند Ariana Grande Cloud 

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

این عطر یکی از خوشبو ترین عطرهای ارزان قیمت است که رایحه بسیار شبیه به عطر گران قیمت فرانسیس کرکجان باکارات رژ دارد.در مقایسه با این دو عطر می توانیم بگوییم این عطر واقعا عملکرد خوبی را ارائه داده است.چه از نظر ماندگاری و چه از نظر رایحه.به شما پیشنهاد می کنیم حتما این عطر گلی وانیلی را امتحان کنید.

3.جاستین بیبر سامدی-Justin Bieber Someday

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

این عطر دارای رایحه ای خنک و شیرین است که برای روزهای گرم تابستانی انتخاب مناسبی است.قیمت این عطر 345 هزار تومان است.رایحه این عطر بسیار شبیه عطر گران قیمت ویوالا جویسی کوتور است.با این تفاوت که از آن بسیار ارزان تر است.این عطر دارای رایحه بسیار زنانه است که می تواند زنانگی شما را به رخ بکشد.

2. آکوالینا پینک شوگر-Aquolina Pink Sugar

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

رایحه این عطر گرم و شیرین است و انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال است.رایحه این عطر بسیار شیرین و آبنباتی است و مناسب زنانی است که به رایحه های بسیار شیرین علاقه دارند.

1. بریتنی اسپیرز فانتزی-Britny Spears Fantasy

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

رایحه این عطر ملایم و شیرین است.و برای تمام فصول مناسب است.اگر شما بپرسید بهترین عطر ارزان قیمت چیست ؟ پاسخ ما قطعا عطر بریتنی اسپیرز فانتزی است.قیمت این عطر حدود 17 دلار است .که با توجه به رایحه این عطر می توان گفت فوق العاده است.