بهترین عطرهای تابستان 2017 !

با بهترین عطرهای تابستان 2017 آشنا شویم؛ برخی از بهترین چیزهایی که با فصل تابستان می آیند بوهایی هستند که از چمن ها ،گل ها و استفاده از کرم ضد آفتاب ، استخر ،ساحل و …. است. بوی تابستان به خوبی در هوا پخش شده است. در تابستان همواره باید از عطرهایی ملایم تر استفاده کنیم .کسانی که به ساحل و ماسه هایش علاقه دارند امسال با آمدن تابستان و عطر های ملایم و زنده رویاهایشان به واقعیت تبدیل می شود.

 :

1-Estee Lauder, Bronze Goddess

این عطر یک فریبنده است.حس، ترکیب آفتاب با ترنج، عنبر گرم، تیار گل و همراه با خامه خوشمزه وانیلی نارگیلی، این تابستان بی پایان است.

2-Malin & Goetz, Dark Rum

این یک عطر قابل استفاده برای زنان و مردان است .بوی غالب این عطر ،بوی مرکبات است.در این عطر رایحه  ترنج، گریپ فروت، عطر گل یاس و کهربا  موجود است.

3-Valentino, Uomo Acqua

این عطر مردانه انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستان است .رایحه قالب آن شامل در مرحله اول طراوت نارنگی و گوجه فرنگی سبز ، مریم گلی و نعناع هندی  است. و رایحه پایانی آن چرم و عنبیه است.

4-Nina Ricci, Luna Les Belles

این عطر زنانه با ترکیب چوبی گل شیرین آن به همراه رایحه توت های وحشی و شکوفه پرتقال نفسانی آغاز می شود.رایحه میانی آن رایحه گل جاودانه نفسانی در پس زمینه از چوب صندل و وانیل ماداگاسکار استفاده شده است.

بهترین عطرهای تابستان 2017

5-Viktor & Rolf, Magic Collection

این عطر توسط Juliette Karagueuzoglou  خلق شده است و شامل رایحه مرکبات تازه لیمو شیرین و گریپ فروت، زنجبیل، شکوفه پرتقال، چوب بلوند، وانیل بوربن و کهربا گرم است.

بهترین عطرهای تابستان 2017

6-Marc Jacobs, Splash 2017 Collection

مجموعه عطر های تابستانی مارک جیکوب با رایحه های مرکبات مناسب برای فصل تابستان است این عطر در 3 طرح مختلف به بازار ارائه شده است.

7-Jimmy Choo, MAN Ice

این یک عطر مردانه با رایحه چوب است.رایحه آغازی آن شامل پرتقال ماندارین، ترنج و لیمو و رایحه میانی آن نعناع هندی، سدر و سیب، و رایحه پایانی مشک و خزه  است.

 

8-Valentino, Donna Acqua

این یک عطر زنانه تلخ -شیرین است و شامل گل یاس و یاسمن است، این عطر توسط Sonia Constant خلق شده است.

9-Giorgio Armani, Code Colognia

این یک عطر شیک و تازه برای تابستان است.این عطر شامل مرکبات از ترنج، نارنگی و فلفل صورتی،  شکوفه پرتقال، مریم گلی و مولکول سالیسیلات است.

بهترین عطرهای تابستان 2017

در ادامه بخوانید: