بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019 ! در فصل جدید عطرها کمی گرمتر و دلچسب تر می شوند.تا با گرما خود سردی زمستان را از بین ببرند.عطرها جایگاه ویژه ای در استایل شما دارند و تعبیری دیگر امضا شما هستند که در هر محیطی که وارد می شوید از خود به جای می گذارید.با یکدیگر با بهتذین عطرهای زمستان 2019 آشنا می شویم :

دلچه اند گابانا د انلی وان 

دلچه اند گابانا د انلی وان این عطر شیرینی بسیار مطبوعی با رایحه وانیل و کارامل دارد که به خوبی با رایحه ی گل هایی مانند بنفشه و زنبق تلفیق شده است.با ایجاد چشم انداز جدید به برند کلاسیک The One ، این عطر نمایانگر زنانگی پیچیده و هیپنوتیزم است.جزئیاتی که شخصیت عطر را ایجاد می کند تضاد گل های بنفشه با نت های قهوه  است.این عطر انتخاب مناسبی برای مصارف روزانه در پاییز و زمستان است.


شاید برایتان جذاب باشد :


باربری هر 

باربری هر یکی از بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019 ، عطر باربری هر است .رایحه این عطر میوه ای است و در آن میوه های توت فرنگی ، تمشک و توت های وحشب به خوبی ترکیب شده است .با گذز زمان رایحه میوه ای از بین رفته و رایحه وانیل به مشام می رسد.این عطر میوه ای و شیرین انتخاب مناسبی برای مصارف روزانه در پاییز و زمستان است.

ژان پل گوتیر اسکندال بای نایت

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019این عطر شیرین و گرم دارای رایحه ای فوق العاده است که از ترکیب وانیل ،عسل و گل مریم حاصل می شود.این عطر فوق العاده زنان با گذر زمان کمی تلخ می شود و دلیل آن نیز اضافه شدن نعنا هندی است.این عطر نیز انتخاب مناسبی برای مصارف روزانه در زمستان است.

شنل نامبر 5 پرفیوم رد ادیشن

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019این عطر شیرین و گرم دارای رایحه گلی است و از ترکیب گل های آلدهید ، بهار نارنج ، رز و یاس حاصل می شود.این عطر زنانه از برند شانل اولین بار است که در شیشه ای به رنگ قرمز به بازار ارائه شده است.

 جو مالون هانیساکل اند داوانا

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019این عطر زنانه و شیک دارای رایحه گلی است که عطری گرم و دلچسب که یادآور روزهای آفتابی تابستان است.این عطر که به راحتی با هر روز از سال و هر ساعت از روز سازگاری دارد ، با ترکیب گل صدف و داوانا جایگزین جدیدی برای رایحه های گل ارائه می دهد.

جیوانچی له اینتردیت ادو تویلت

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019این عطر خوشبو دارای رایحه گلی ،چوبی ، مشکی است.این عطر یاس جدید ، نسخه مدرنی ازله اینتردیت اسن که به آدری هپبورن اختصاص یافته است .ترکیب شکوفه های پرتقال همراه با نارنج رایحه غافلگیر کننده ای را به وجود آورده است.

کریستین دیور جوی

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019این عطر شیک زنانه دارای رایحه ای ساده است که می تواند مورد توجه همه قرار گیرد.رایحه این عطر مرکباتی و گلی است.که پس از مدتی با اضافه شدن رایحه های چوبی ، کمی از مرکباتی و گلی بودن آن حذف می شود.این عطر دارای پخش بو و ماندگاری متوسطی است .

 استی لودر بیوتیفول بل

 استی لودر بیوتیفول بلاین عطر دارای رایحه شیرین و شرقی است.این عطر نسخه ای از Beautiful است.این عطر جادویی دارای رایحه های میموزا ، گلبرگهای رز  ، گل نارنج و مشک ارائه می دهد.

تام فورد لاست چری

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019عطر جدید تام فورد دارای رایحه های متضاد است.این عطر شیرین و میوه ای از ترکیب گیلاس تشکیل شده است.ترکیب رایحه گیلاس با گل های رز و یاس و در نت های پایانی چوب صندل و سدر ، رایحه ای متضاد و اغوا گر را خلق کرده است.

الی ساب گرل اف ناو شاین

بهترین عطرهای زنانه زمستان 2019

با الهام از حس شیک و بالای این برند ، این عطر برای خانمهایی طراحی شده است که مانند لباس های الی ساب می درخشند.نت های برتر رایحه ای که انرژی مثبتی از خود ساطع می کند شامل میوه های تازه است ، در حالی که نت های زیر شامل وانیل شیرین و نعنا هندی است.