بهترین عطرهای مردانه سال 2019 ! جدیدترین و بهترین عطرهای مردانه این فصل به اندازه کافی بلند پروازانه و خوشبو هستند تا شما را قانع کنند که عطر و بوی خود را تغییر دهید.برای اینکه انتخاب شما سریعتر و کاربردی تر شود ، ما بهترین عطرهای مردانه را جمع آوری کرده ایم که در هر محیطی که وارد می شوید ، رایحه ای از خود به جا بگذارید.با یکدیگر با این عطرها آشنا می شویم :

بولگاری من وود اسنس

بولگاری من وود اسنس یکی از بهترین عطرهای مردانه سال 2019 است . این عطخوشبو و مردانه که در شروع دارای نت های تلخ ، چوبی و کمی فلفلی است که در میانه با ترکیب شدن با رایحه مرکبان کمی شیرین تر شده است.با گذر زمان رایحه مرکباتی محو شده و رایحه چوبی بیشتر مشخص می گردد.در کل می توان گفت که رایحه پایه این عطر کمی شیرین ،چوبی ، فلفلی و مرکباتی است.این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و می تواند انتخاب خوبی برای تمام فصول سال باشد.

در ادامه بخوانید :

جورجیو آرمانی کد ابسولو

این عطر رایحه ای گرم و جذابی دارد که شروعی شیرین و خوشمزه از ترکیب رایحه دانه تونکا و وانیل و همراهی رایحه مرکباتی ملایمی از ماندارین دارد که ترکیبی ساده و دلنشین را به وجود آورده است.با گذشت زمان رایحه مرکباتی محو و رایحه تلخ و ادویه ای جایگزین می شود.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم و شیرین است که با حضور رایحه چوب ها و ادویه حالت مردانه تری به خود می گیرد.این عطر رایحه و ماندگاری بسیار بالایی دارید و انتخاب خوبی جهت مصرف روزانه در پاییز و زمستان است.

آکوا دی پارما کلونیا میرا 

عطری است گرم و شیرین وبسیار جذاب که در نت های اولیه از ترکیب مرکبات و شکوفه پرتقال استفاده شده است .بعد از گذر زمان رایحه مرکباتی حذف شده و با اضافه شدن صمغ عطر گرمتر و کمی شیرین تر می شود.در کل رایحه میانی و پایه عطر گرم ، شیرین ،چوبی و تلخ است .این عطر ماندگاری و پخش بو بسیار خوبی دارد و انتخاب مناسب جهت مهمانی های رسمی در فصول سرد سال است.

مستر باربری ایندیگو 

این عطر بسیار خوشبو و همه پسند است در نت های اولیه ترکیبی از مرکبات و رزماری وجود دارد که باعث ایجاد رایحه ای خنک و سبز شده است.با اضافه شدن رایحه بنفشه و پس از گذر زمان عطر کمی ملایم تر و دریایی می شود.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای خنک، شیرین، دریایی، گیاهی، سبز، مرکباتی و کمی گلی است که بسیار دلپذیر و آرامش بخش جلوه میکنند. این عطر انتخاب مناسبی جهت مصارف روزانه در بهار و تابستان است.

تام فورد اومبره لدر 

 یکی دیگر ازبهترین عطرهای مردانه سال 2019تام فورد اومبره لدر است . که عطری بسیار شکیل و مدرن است.این عطر دارای رایحه ای شیرین و تلخ است ،ترکیب رایحه چرم و کهربا با حس دودی ضعیف و همراهی رایحه ای گلی و کمی پودری مانند از گل یاس است.با گذر زمان رایحه چرم قوی تر می شود.که این جذابیت عطر را بیش تر می کند.تام فورد اومبره لدر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب مناسبی برای مهمانی های رسمی در پاییز و زمستان است.

پرادا لونا روسا بلک

بهترین عطرهای مردانه سال 2019

عطری گرم و و بسیار جذاب که شروعی نیمه شیرین با حضور کهربا ، مشک و مرکبات دارد.با گذر زمان رایحه مرکبات محو شده و رایحه کهربا همراه با نعنا هندی و سنبل خطایی بیش تر احساس می گردد.در کل می توان گفت رایحه این عطر کمی تلخ ، گیاهی و مشکی است و انتخاب مناسب برای فصول سرد سال است.

دلچه اند گابانا د وان گری

عطری است که پس از موفقیت عطر د وان به بازار ارائه شد.رایحه اولیه عطر مرکباتی به خصوص گریپ فروت که با ریحان و اسطوخودوس ترکیب شده است.با گذر زمان رایحه مرکباتب حذف شده و با اضافه شدن مریم گلی و هل عطر تلخ تر و به عبارتی سبز تر می شود.دلچه اند گابانا د وان گری پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی برای مصرف روزانه در تمامی فصول سال میباشد.

تق هرمس ایو اینتنس وتیور

این عطر تکمیل کننده رایحه موفق قبلی است که از طرف این شرکت به بازار ارائه شده بود.هرمس تمام هنر خود را در این عطر رو کرده است !و باعث شده که در لیست بهترین عطرهای مردانه سال 2019 قرار گیرد.  رایحه این عطر تلخ، گیاهی، خاکی و مرکباتی از گیاه خس خس میباشد که حضور رایحه فلفل در کنار آنها، رایحه را جذاب و مردانه تر مینماید.ترکیب رایحه خاکی ، تلخی و چوبی با رایحه مرکبات ترکیب بی نظیری را خلق کرده است.تق هرمس ایو اینتنس وتیور پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی داشته و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی یا روزانه در فصول مختلف سال، خصوصا بهار و پاییز میباشد.

کارولینا هررا پلاتینیوم لدر

بهترین عطرهای مردانه سال 2019

 همان طور که از نام عطر مشخص است این عطر دارای رایحه چرمی است که به خوبی با فلفل صورتی ، یاس و وانیل ترکیب شده است.در این ترکیبات این عطر مشک و نعنای هندی نیز موجود است.این عطر انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال است.

ولنتینو نویر ابسولو عود اسنس

این عطر ، عطری مدرن با رایحه ی شرقی است و شاید دلیل شرقی بودن آن استفاده از رایحه زعفران در آن باشد. این عطر گرم، تلخ و کمی شیرین است که پس از مدتی رایحه زعفران محو شده و با اضافه شدن رایحه چوب و سدر عطر سنگین تر و تلخ تر می شود.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تاریک، تلخ و چوبی است که شیرینی متعادلی از کهربا و رایحه ملایمی از گلها این تلخی ها را بخوبی مهار کرده و رایحه را جذاب و شکیل تر مینمایند.این عطر با ماندگاری و پخش بو عالی انتخاب مناسبی برای روزهای سرد سال است.

امواج ایمیتیشن

بهترین عطرهای مردانه سال 2019

این عطر دارای رایحه ای بسیار متفاوت و خاص است .و می توان گفت بیش تر رایحه این عطر چرمی است.که البته با ترکیب با گل های بنفشه ، رز و زنبق ملایم تر شده است.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شاداب، کمی گرم، گلی، پودری، کمی تلخ، چرمی، صمغی و چوبی مانند است.این عطر پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و انتخاب مناسبی برای تمام فصول سال است.