فصل تابستون رسیده و چی بهتر از فیلم‌های جدید سینمای جهان؟ در ادامه 10 مورد از بهترین فیلم های تابستان 2021 رو به شما معرفی می کنیم. با مجله وارونه همراه باشید.

بهترین فیلم های تابستان 2021


IN THE HEIGHTS / در هایتس

بهترین فیلم های تابستان 2021

در نگاه اول شاید اصلا به این فیلم جذب نشین یا اصلا ژانر موزیکال به سلیقه‌تون خوش نیاد اما بهتون اطمینان میدم وقتی اسم “لین-مانوئل میراندا” پای یک اثر میاد به نفعتونه اون رو از دست ندین.
معروف‌ترین کار لین-مانوئل میراندا، تئاتر موزیکال همیلتونه (که اگه اون رو ندیدین به نفعتونه در اولین فرصت کنین) که براش شهرت جهانی رو به ارمغان آورد و هر بار تئاترش به نمایش میاد هیچ صندلی‌ای خالی نمیمونه. اثر بعدی‌ای که میتونه شما رو با لین-مانوئل میراندا آشنا کنه موآناست که بیشتر شعرهای این انیمیشن معروف کار ایشونه. حالا هم آقای میراندا با همکاری کارگردان فیلم crazy rich asians تونسته یک فیلم محشر در ژانر موزیکال رو روی پرده بیاره و شما همین حالا میتونین فیلم in the heights رو تماشا کنین. فیلمی که داستان یک مرد جوان در محله‌ای پر از شادی رو روایت میکنه که در مغازه‌ی کوچکی در حال کاره و راجع به فردایی بهتر آواز میخونه.


مرتبط: بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس 


NO SUDDEN MOVES / حرکت ناگهانی ممنوع

بهترین فیلم های تابستان 2021

در دیترویت 1955، گروهی از خلاف‌کاران درجه‌پایین توسط فرد ناشناسی برای دزدیدن تکنولوژی در حال ظهوری در صنعت اتوموبیل استخدام می‌شن اما وقتی که نقشه‌ی دزدی آن‌ها کاملا به بی‌راهه می‌رود، جست‌وجوی‌شان برای یافتن کسی که آن‌ها را استخدام کرده و هدف او از این کار، این گروه را از تمام رده‌های شهر عبور می‌دهد.
جدیدترین فیلم استیون سودربرگ، کارگردان فیلم‌های یازده و دوازده یار اوشن و فیلم Logan lucky، در ژانر جنایی و به نحوی در ژانر نوآر، با بازی بازیگران مطرحی مثل بنیسیو دل‌تورو، دان چیدل و دیوید هاربر‌.
استیون سودربرگ این سالها به ریشه‌هاش برگشته و در حال ساخت فیلم‌های حول محور سرقته، فیلم‌هایی که در اونها مهارت کامل داره و وقتی کار به کاردانش سپرده بشه قطعا اثر عالی‌ای به دست میاد و حالا فیلم No sudden move یک اثر سرگرم‌کننده‌ی عالی با استایل فیلم‌های دهه‌ی هفتاد هالیووده که بیننده رو از نقطه‌ی شروع میخکوب میکنه.


BLACK WIDOW / بیوهٔ سیاه

بهترین فیلم های تابستان 2021

برای اولین بار در تاریخ دنیای سینمایی مارول، ۲ سال هیچ فیلم سینمایی‌ای از مارول استودیوز اکران نشد و‌ حالا بعد از فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، فیلم Black widow اولین فیلم‌ ماروله که روی پرده‌‌ی سینماها میره.
بعد از چندین بار تاخیر خوردن و‌ منتشر کردن هزاران تیزر و تریلر حالا بالاخره ۱۸‌ تیر این فیلم که عده‌ی عظیمی منتظرشن اکران شد.
فیلم بلک ویدو/ بیوه‌ی سیاه قراره به ماجراهای ناتاشا رومانوف بعد از فیلم جنگ داخلی و برگشتنش پیش خانواده‌ش برای از بین بردن مرکز پرورش بیوه‌ها بپردازه. کسانی که از بچگی مثل ناتاشا برای کشتن تربیت شدن اما در این راه ناتاشا باید یک دشمن بسیار قوی رو شکست بده. تسک‌مستر، کسی که تک تک قدرت‌های چندین ابرقهرمان مارول مثل پلنگ سیاه، کاپیتان آمریکا و هاکای رو کپی کرده و حالا با اونها قصد از بین بردن ناتاشا و خانواده‌ش رو داره.


مرتبط: ترتیب تماشای فیلم های دنیای سینمایی مارول؛ ویدیو اختصاصی مجله وارونه


SPACE JAM: A NEW LEGACY / هرج‌ومرج فضایی ۲

۲۵ سال بعد از قسمت اول فیلم Space jam با بازی مایکل‌ جردن در نقش خودش و ماجراجوییش با شخصیت‌های لونی‌تونز مثل باگر بانی و دافی داک حالا نوبت لبران جیمزه که به این دنیا بره و یک مسابقه‌ی بسکتبال تمام‌عیار رو برای نجات پسرش به نمایش بذاره البته این بار فقط شخصیت‌های لونی‌تونز در این فیلم نیستن بلکه قراره حضور چندین شخصیت دیگه رو هم در این فیلم به صورت هرچند کوتاه ببینیم.
فیلم Space Jam: A New Legacy روز ۲۶ تیر منتشر میشه و همون روز میتونین به تماشای این فیلم به همراه برادر و خواهر کوچکترتون یا فرزندتون بشینین.


SNAKE EYES / چشمان مار

بهترین فیلم های تابستان 2021

بعد از دو فیلم از دنیای G.I JOE حالا فیلم SNAKE EYES به گذشته‌ی این شخصیت از این فیلم‌ها می‌پردازه. یک جنگنده‌ی تنها به نام snake eyes بعد از نجات وارث یک خاندان به اسم آراشیکاگه حالا توسط اونها تعلیم داده میشه تا تبدیل به مبارزی بشه که در فیلم‌های G.I JOE دیدیم. میتونید این فیلم اکشن رو یکم مرداد تماشا کنید.


همچنین بخوانید: نقد فیلم Nobody – یک فیلم اکشن مقلدانه و بی هویت! 


OLD / اولد

بهترین فیلم های تابستان 2021

اثر جدید ام نایت شیامالان، کارگردانی که برای پیچش‌های داستانی باورنکردنیش معروفه و با فیلم‌هایی مثل sixth sense ، unbreakable ، split و‌ glass به شهرت رسیده و حالا با old به ژانر دلهره‌ و ترس برگشته.
یک خانواده در تعطیلاتشون به یک جزیره سفر میکنن اما بعد از گذروندن کمی زمان در ساحل متوجه میشن سنشون در حال افزایش با سرعت زیاده و امکان داره در همین یک روز بمیرن پس باید در اسرع وقت راه فراری از این وضعیت پیدا کنن. این فیلم سی‌ام تیر اکران میشه و معلوم نیست کی نسخه‌ی دیجیتالیش منتشر میشه.


THE GREEN KNIGHT / شوالیه سبز

بهترین فیلم های تابستان 2021

شوالیه‌ی سبز داستانی بر اساس افسانه‌های آرتورشاهه و ماجرای خواهرزاده‌ی آرتور یعنی سِر گوین رو روایت میکنه. گوین کسیه که تا الان کاری نکرده که شرافتش رو به دیگران نشون بده اما مرد بسیار شجاعیه و وقتی دیوی به اسم “شوالیه‌ی سبز” به میز گرد آرتور و یارانش میاد و دنبال مبارزی شجاع میگرده که باهاش بجنگه، سر گوین داوطلب میشه و سفری حماسی رو شروع میکنه.
این سینمایی که سازنده‌ش استودیو A24ه، سازنده‌ی Moonlight, lady bird, the witch و ex machina، هشتم مرداد اکران میشه اما تاریخی برای انتشار نسخه‌ی دیجیتالش اعلام نشده اما اگه به ماجراجویی‌های قهرمانانه در انگلیس باستان و دنیاهای فانتزی دارین به هیچ وجه این فیلم رو از دست ندین.


همچنین بخوانید: 5 تا از بهترین فیلم های خانوادگی که حتما باید ببینید! 


JUNGLE CRUISE / کشتی جنگلی

بهترین فیلم های تابستان 2021

لیلی هیوتون در تحقیقات خودش به این پی برده که در قلب جنگل‌های آمازون درختی وجود داره که هر بیماری‌ای رو شفا میده اما راه رسیدن به این درخت طولانی و سخته و به همین خاطر به کسی نیاز داره که به اونجا برسوندش به همین خاطر به فرانک وولف و قایقش روی میاره تا اون رو در این راه طولانی و سخت و جادویی همراهی کنه.
این فیلم که ستاره‌هایی مثل امیلی بلانت و دواین راک جانسون در اون نقش‌آفرینی میکنن ۸ مرداد اکران میشه و میتونین اون رو به همراه خانواده تماشا کنین.


THE SUICIDE SQUAD / جوخه انتحار 2

فیلم جدید از دنیای سینمایی دیسی به کارگردانی مرد نابغه‌ی پشت نگهبانان کهکشانان مارول یعنی جیمز گان. جوخه‌ی انتحار جدید که شامل شخصیت‌های منفی دنیای دیسی میشه این بار قراره به نبرد یک موجود عظیم بره یعنی “استارو” و این موجود قرار نیست به این راحتیا نابود شه.
این فیلم که درجه‌بندی سنی R دریافت کرده با بازی ستارگانی‌ مثل مارگوت رابی و ادریس آلبا و جان سینا و صدابازیگری سیلوستر استالون ۱۵ مرداد در دسترس شما قرار میگیره و میتونین به تماشای اون بشینین.


مطلب پیشنهادی: بهترین فیلم های شبیه پیکی بلایندرز ؛ خانواده ‌های گنگستر 


FREE GUY / مرد آزاد

بهترین فیلم های تابستان 2021

گای یه بانکدار معمولیه که بعد از تجربه کردن یه سرقت میفهمه یه کاراکتر پس‌زمینه توی یه بازی اوپن-ورلده و از اونجاس که تصمیم میگیره قهرمان داستان خودش باشه و دنیا رو به روش خودش نجات بده.
فیلم فری گای با بازی رایان رینولدز در ژانر‌ کمدی اکشن روز ۲۲ مرداد اکران میشه اما هنوز تاریخی برای انتشار نسخه‌ی دیجیتالش اعلام‌ نشده اما اگه از بازی‌هایی مثل GTA و فیلم‌هایی مثل Ready Player One خوشتون میاد این فیلم رو از دست ندین.


CANDYMAN / کندی من

بهترین فیلم های تابستان 2021

فیلم ترسناکی بر اساس اثری به همین نام که در دهه‌ی ۹۰ اکران شد. این برداشت جدید از فیلم Candyman داستان اومدن یک هنرمند به همراه همسرش به یک محله‌ی نفرین‌شده رو میگه‌. محله‌ای که هر کسی که توشه با داستان “شکلات‌فروش” آشنایی داره. روحی که اگر پنج بار اسمش رو جلوی آینه بگی به سراغت‌ میاد و حالا این هنرمند با پیدا کردن ارتباطی بین خودش و این افسانه دست به ساخت اثاری بر اساس اون میزنه اما این ارتباط نتیجه‌ی خوبی به همراه نداره.‌..
فیلم candyman ششم شهریور در سینماها اکران میشه اما برای انتشار نسخه‌ی دیجیتالش تاریخی اعلام نشده.

امیدواریم که از معرفی بهترین فیلم های تابستان 2021 لذت برده باشید. لطفا مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: 10 تا از بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما که شما را شوکه خواهد کرد!