شاید الان کمی زود باشه تا بخوایم بهترین فیلم های ترسناک 2018 رو معرفی کنیم. اما تصمیم گرفتم این لیست رو قبل از پایان سال 2018 منتشر کنم و اگر احیانا ظرف یک ماه و نیم دیگه عنوان قابل توجهی منتشر شد به لیست اضافه کنم ! این لیست قرار تو دو بخش منتشر بشه و تقریبا 40 عنوان رو پوشش بده!

البته باید یک چیزی رو همینجا اعلام کنم، انتخاب فیلم ترسناک کاملا سلیقه ای هستش ! چیزی که باعث ترس من میشه ممکن برای یکی خنده دار باشه و همینطور بالعکس در نتیجه تو این فیلم های معرفی شده ممکنه با عناوینی مواجه بشین که اصلا به نظر شما ترسناک نباشه!!! در نتیجه از دست من شاکی نشین! اگه نظر منو بخواین باید بگم الان یه چند سالی هست که دیگه هیچ فیلم ترسناک خوبی ساخته نمیشه !!! بیشتر از این حرف نمی زنم و از شما دعوت می کنم با بخش اول بهترین فیلم های ترسناک 2018 همراه ما باشید.

قبل از مطالعه این مطلب به اینا هم به مطالب جدید ما هم یه نگاهی بندازید


با معرفی بهترین فیلم های ترسناک 2018 همراه من باشید

40. Insidious: The Last Key

زمان انتشار : ژانویه 2018

کارگردان : آدام روبیتل

موسیقی : جوزف بیشارا

بازیگران : لین شی – لی ونل – آنگوس سمپسون

فیلم های کمی تو ژانر وحشت هستند که دنباله های اونا مثل نسخه اول جذابیت داره، Insidious: The Last Key قسمت چهارم سری Insidious هستش و این قسمت  از گذشته دکتر الیس رنیر و نحوه درگیر شدن با پرونده های فرا طبیعی رو به نمایش میگذاره همچنین تو این قسمت الیس به سراغ خطرناک ترین پرونده خودش میره!!  گرچه کلا این فرنچایز رو نمیشه به عنوان بهترین های ژانر وحشت معرفی کرد اما وقتی سری Insidious رو تماشا می کنید کیفیت نسبتا مناسبی رو احساس می کنید.


39. Winchester

زمان انتشار : فوریه 2018

کارگردان : برادران اسپیریگ

موسیقی : پیتر اسپیریگ

بازیگران : هلن میرن – جیسون کلارک – سارا اسنوک – آنگوس سمپسون – لورا برنت

بحث خونه شکار شده توسط ارواح که میشه همه اکثرا میگن ای بابا دو هزار تا فیلم این مدلی دیدیم ! اما وقتی صحبت از فیلمی میشه که هلن میرن و جیسون کلارک توش بازی کردن باید اون فیلم و حتما دید هر چند که داستان کلیشه ای باشه ! البته جدا از موضوع فیلم باید بهتون بگم کارگردانی، بازی ها ، طراحی لباس و صحنه تو این فیلم فوق العاده هستن!


38. The Meg

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : آگوست 2018

کارگردان : جان ترتل‌تاب

موسیقی : هری گرگسون ویلیامز

بازیگران : جیسون استاتهام – لی بینگ‌بینگ – رین ویلسون – روبی رز

خب این یکی رو به زور میشه تو ژانر وحشت جا داد ! اما برای خیلی ها حمله کوسه های غول پیکر هنوز هیجان زیادی داره مخصوصا اگه بازیگر نقش اولش هم جیسون استاتهام باشه !!! البته باید بگم این فیلم تو باکس آفیس هم حضور موفق داشت!


37. Sequence Break

زمان انتشار : آپریل 2018

کارگردان : گراهام اسکیپر

موسیقی : ؟

بازیگران : Chase Williamson, Fabianne Therese, John Dinan

این فیلم یک فیلم ژانر وحشت علمی تخیلی هستش که بودجه کمی برای ساختش در نظر گرفته شده اما با این حال کانسپت جالبی داره و بعد نیست تماشاش کنید. داستان این فیلم راجع به یک عشق سورئال هستش که المان های ژانر وحشت از تکنولوژی هم به زیبایی بهش اضافه شده!


36. Bullet Head

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : ژانویه 2018

کارگردان : پل سولت

موسیقی : آستین وینتوری

بازیگران : آدرین برودی – جان مالکوویچ – آنتونیو باندراس

اگه فیلم Man’s Best Friend 1993 و the badass 1992 رو دیده باشید حتما از این فیلم هم خوشتون میاد! داستان این فیلم راجع به سه خلافکار که توی یک انبار با یک سگ وحشی گیر افتادن! با توجه به حضور بازیگرهای خوب هالیوودی تو این فیلم بد نیستش که این فیلم و تماشا کنید. قبل تماشای این فیلم یادتون باشه فیلم حاوی صحنه هایی خشونت آمیز زیادی هستش.


35. Downrange

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : آپریل 2018

کارگردان : Ryuhei Kitamura 

موسیقی : Aldo Shllaku

بازیگران : Kelly Connaire ،Stephanie Pearson ،Rod Hernandez

این فیلم به معنای واقعی کلمه وحشتناک بودن انسان رو نشون میده! حالا داستان چیه؟ یک سری جوون برای تعطیلات از شهر خارج شدن و دارن کلی خوش میگذرنن که یکهو یکیشون مورد اصابت گلوله قرار میگیره ! موجود وحشتناک این فیلم کسی نیست جز یک اسنایپر روان پریش که از راه دور این جوونارو به تیر بسته ! این فیلم بخوبی حس ترس رو به شما منتقل میکنه!


34. Unfriended: Dark Web

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : جولای 2018

کارگردان : استیفن سوسکو

موسیقی : Aldo Shllaku

بازیگران : Colin Woodell – Rebecca Rittenhouse – Betty Gabriel – Andrew Lees

این فیلم در واقع دنباله مستقل فیلم  Unfriended است که در سال 2014 منتشر شد. داستان Unfriended: Dark Web در ارتباط با چندتا دوست که دستشون به یک لب تاپ دزدی میرسه که تو این لب تاپ کلی اطلاعات دارک وب وجود داره و بعد از مدتی این اکیپ متوجه میشن توسط صاحب اصلی لب تاپ تحت نظر هستند!


33. Marrowbone

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : آپریل 2018

کارگردان : سرجیو جی سانچز

موسیقی : Fernando Velázquez

بازیگران : George MacKay – Anya Taylor-Joy – Charlie Heaton – Mia Goth

سرجیو جی سانچز که برای نویسندگی فیلم موفق The Orphanage شهرت داره ، اولین فیلم خودش رو کارگردانی میکنه! فیلمی ترسناک که روایت خانواده ای رو به تصویر میکشه که تو خونه ای عجیب گیر افتادن و بعد مرگ مادرشون شاهد اتفاقات ترسناکی تو این خونه هستن !!


32. Veronica

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : فوریه 2018

کارگردان : پاکو پلازا

موسیقی : Chucky Namanera

بازیگران : Sandra Escacena – Bruna Gonzalez – Claudia Placer

یه داستان کلیشه ای دیگه درباره احضار ارواح اما این بار یک فیلم اسپانیایی زبان به سرمایه گذاری نتفلیکس! جدا از داستان اصلی که خب تکراری هستش ، سکانس های وحشتناک و ایده های ترسناک جالبی تو این فیلم انتظار شما را میکشه !


31. Cargo

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : می 2018

کارگردان : Ben Howling – Yolanda Ramke

موسیقی : ؟

بازیگران : Martin Freeman – Anthony Hayes – Susie Porter

این فیلم داستان پدریه که تو دنیای پسارستاخیزی، جایی که اکثر جمعیت زمین تبدیل به زامبی شدن به دنبال یک جای امن می گرده تا دختر 1 ساله ش رو بزرگ کنه ! شاید در نگاه اول داستان مثل همیشه کلیشه ای به نظر بیاد اما این فیلم با زامبی ها کاری نداره!!! بلکه بیشتر به روابط و نحوه رفتار انسان ها بعد از فروپاشی جامعه می پردازه! یک فیلم ترسناک با المان های روانشناختی جذاب!!!


30. Pyewacket

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : مارس 2018

کارگردان : آدام مک دونالد

موسیقی : ؟

بازیگران : Laurie Holden – Nicole Muñoz

دختری بعد از اینکه نمیتونه مشکلاتش با مادرش رو حل کنه تصمیم میگیره با احضار  نیرو های شیطانی این موضوع رو حل کنه اما بعد از مدتی متوجه اشتباه خودش میشه اما خب دیگه دیر شده ! این فیلم یک فیلم شخصیت محور با روند آروم هستش اما از کیفیت ساخت بالایی برخورداره و میتونه فیلم سرگرم کننده ای برای آخر هفته های پاییزی باشه!


29. Wildling

زمان انتشار : آپریل 2018

کارگردان : فریتز بوم

موسیقی : Paul Haslinger

بازیگران : Liv Tyler – Brad Dourif – Bel Powley

شاید بشه این فیلم رو نسخه مدرن مرد گرگی بدونیم ! داستان این فیلم راجع به دختری که توی جنگل پیدا میشه و با اون چیزایی که تعریف میکنه توسط مردی که پدر صداش میکرده همیشه تو اتاقی زندانی بوده!!! به بهونه اینکه تو جنگل یک موجود خیلی خطرناک و وحشتناک حضور داره ! 

بعد از گذشت مدتی و اقامت این دختر در دنیای جدید کم کم سر و کله همون موجودی که یک عمر ازش می ترسیده پیداش میشه!!!


28. Terrified

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : اکتبر 2018

کارگردان : Demian Rugna

موسیقی : ؟

بازیگران : Norberto Gonzalo – Maxi Ghione – Elvira Onetta

خانه های تسخیر شده توسط ارواح موضوع اکثر فیلم های ترسناکه ! اما وقتی یک شهر کوچک تسخیر ارواح بشه چی ؟ این فیلم آرژانتینی به خوبی تونسته المان های وحشت رو به سبک بهترین فیلم های ترسناک ژاپنی به نمایش بگذاره.

پیشنهاد میکنم این فیلم و حتما ببینید!


27. Mom & Dad

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : مارس 2018

کارگردان : بریان تیلور

موسیقی : Mr. Bill

بازیگران : نیکلاس کیج – سلما بلر – آنه وینترز

خب اگه با بریان تیلور کارگردان فیلم کرنک آشنا باشین میدونید که این کارگردان، فیلماش از طنز مضحکی برخوردار هستش، این فیلم هم مثتثنی نیست!

فیلم داستان عجیبی داره پدر مادری که بر اثر یک پدیده عجیب وحشی شدن و حالا میخوان بچه هاشون رو بکشن! 

این فیلم با وجود تم کمدی که داره باز هم تونسته المان های سینمای وحشت رو به خوبی به نمایش بگذاره!


26. Summer of ’84

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : آگوست 2018

کارگردان : François Simard – Anouk Whissell – Yoann-Karl Whissell

موسیقی : Le Matos

بازیگران : Judah Lewis – Tiera Skovbye – Rich Sommer

اگه دنبال یک فیلم ترسناک و معمایی با تم سریال Stranger Things هستید! حتما این فیلم و باید ببینید، البته فیلم کمی هم حال و هوای فیلم ترسناک It رو داره اما بر خلاف این دو فیلم اشاره شده، فیلم تابستان 84 فاقد المان های ماوراء طبیعی و داستان راجع به 4 نوجوون که به قاتل بودن همسایشون شک کردن !

در ادامه بعد نیست یه نگاهی هم به این مطلب بندازید »

فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things


25. The Strangers: Prey at Night

زمان انتشار : مارس 2018

کارگردان : یوهانس رابرتز

موسیقی :  آدریان جانستون

بازیگران : کریستین هندیریک – مارتین هندرسون – بیلی مدیسون – لوئیس پولمن

این فیلم دنباله فیلم The Strangers هست که تو سال 2008 منتشر شد. این دنباله که تقریبا بعد از یک دهه منتشر شده همون داستان نسخه اصلی رو دنبال می کنه و این بار یک خانواده مورد حمله 3 روان پریش که رو صورتش ماسک دارن قرار می گیرن.

البته تو این سبک فیلما (حمله افراد روان پریش) تا زمانی که فیلم Funny Games از میشائیل هانکه وجود داره بقیه خیلی چنگی به دل نمی زنن!


24. Satan’s Slaves

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : اکتبر 2018

کارگردان : جوکو انور

موسیقی :  Bemby Gusti – Tony Merle – Aghi Narottama

بازیگران : Tara Basro – Bront Palarae – Ayu Laksmi

این فیلم بازسازی فیلم ترسناک و کلاسیکی به همین اسم هست که در سال 1980 ساخته شده ! این فیلم داستان خانواده ای رو بیان میکنه که بعد مرگ مادرشون با کلی داستان ترسناکه عجیب و مواجه میشن ! این فیلم با این که خیلی شناخته شده نیست اما لحظات ترسناک خوبی رو ارائه میده !


23. The Nun

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : سپتامبر 2018

کارگردان : کورین هاردی

موسیقی :  Abel Korzeniowski

بازیگران : Demián Bichir – Taissa Farmiga – Jonas Bloquet

خب از اسپین آف ، دنباله کانجورینگ خیلی هم انتظار زیادی نمیره ! مخصوصا وقتی داستان در ارتباط با جن گیری باشه اونم تو یک صومعه قدیمی ! اما خب وقتی اسم جیمز وان نویسنده، میاد بعد نیست آدم یه نگاهی به فیلم بندازه ! گرچه خدایی این فیلم تو سبک جن گیری خیلی فیلم نابی نیست!


22. Cold Skin

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : سپتامبر 2018

کارگردان : خاویر جنس

موسیقی :  ویکتور ریس

بازیگران : David Oakes – Aura Garrido – Ray Stevenson – John Benfield

این فیلم مخصوص طرفدارای فیلم The Shape of Water هستش! این فیلم ترسناک علمی تخیلی داستان یک هواشناس رو بیان میکنه که بعد از مرگ هواشناس قبلی به جزیره ای متروکه فرستاده میشه! بعد از مدت کوتاهی این شخص متوجه میشه که تو این جزیره موجودات عجیب و ترسناک دیگه ای هم حضور دارن! که ممکن علت مرد هواشناس قبلی همین موجودات باشن!


21. The Domestics

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : جولای 2018

کارگردان : Mike P. Nelson

موسیقی :  Nathan Barr

بازیگران : Tyler Hoechlin – Kate Bosworth – Lance Reddick

دنیای پسارستاخیزی همیشه طرفدارای خودش رو داره مخصوصا اگه توش کلی گنگ های خلافکار و ترسناک وجود داشته باشه که قتل عام واسشون تفریحه!

همچنین در ادامه یه نگاهی به مطلب » ۱۰ تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی که حتما باید آن ها را ببینید! بندازید.


20. Mohawk

بهترین فیلم های ترسناک 2018

زمان انتشار : مارس 2018

کارگردان : Ted Geoghegan

موسیقی :  Wojciech Golczewski

بازیگران : Kaniehtiio Horn – Ezra Buzzington – Eamon Farran

داستان این فیلم راجع به یک زن موهاکی هستش که به همراه دو معشوقه خودش در حال فرار از سربازهای مزدور آمریکایی هستن! این فیلم یک تعقیب و گریز هیجان انگیز و وحشیانه هستش که توش با صحنه های دلخراشی مواجه میشین! 


 

خب امیدوارم از بخش اول بهترین فیلم های ترسناک 2018 خوشتون اومده باشه. لطفا شما هم اگر فیلم ترسناکی نابی دیدید که مال سال 2018 هستش حتما به ما معرفی کنید تا همه بتونن استفاده کنن. تا انتشار بخش بعدی ازتون درخواست می کنم در ادامه به مطالب زیر یک نگاهی بندازید»