بهترین فیلم های ترسناک 2020! من در مورد شما نمی دونم ، اما اگر چیزی وجود داشته باشه که بتونه به من کمک کنه از واقعیت تند و تیز دنیای اطرافمون فرار کنم ، این یک فیلم ترسناک خوبه.هیجان فیلم های ترسناک باور ناکردنیه و برای کسانیکه دنبال هیجانن این ژانر فوق العاده است. بیایین با این فیلم های ترسناک آشنا بشیم:


Brahms: The Boy II

بهترین فیلم های ترسناک 2020

کارگردان:William Brent Bell

بازیگران:Katie Holmes, Christopher Convery, Owain Yeoman

امتیاز:4.4

زمان انتشار:21 فوریه ،2020

اگه از من بپرسین ، می گم قسمت دوم این فیلم فقط به خاطر پول ساخته شده و هیچ دلیل دیگری نداره.در کل داستان این فیلم در مورد پسر بچه ای که با مادرش به خانه ای جدید نقل مکان می کنن تا زندگی آرومی را با همدیگه شروع کنن.از قضا پسر خانواده عروسکی را از خاک بیرون می کشه ، اصلا مشخص نیست که چرا باید یه عروسک تو خاک باشه و همه خیلی عادی با این قضیه برخورد می کنن.خلاصه این عروسک سخنگو می شه کابوس این خانواده.در کل داستان فیلم در مورد عروسک و کارهای شیطانیه.


در ادامه بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2019 که نباید تماشای آنها را از دست بدهید!

بهترین فیلم های ترسناک 2018 که باید حتما آنها را ببینید ! بخش اول


Color Out Of Space

Color Out Of Space

کارگردان:Richard Stanley
بازیگران:Nicolas Cage, Q’Orianka Kilcher, Joely Richardson
امتیاز:6.2
زمان انتشار:24 ژانویه ،2020
این اولین فیلم بلند استنلی بعد از فیلم دکتر مورو در سال 1996 است.در این فیلم ترسناک نیکلاس کیج حضور داره .البته قبول کردن این نقش از سوی نیکلاس کیج با تاخیر زیادی روبرو بود و بالاخره قبول کرد تا در این نقش بازی کنه.
خب می رسیم به داستان فیلم ، داستان فیلم در مورد یک خانواده پنج نفره است که بدون هیچ دلیلی در یک جای پرت زندگی می کنن .دختر این خانواده نیز از شرایط موجود اصلا راضی نیست و اصلا هم مشخص نیست چرا این مکان برای زندگی انتخاب کرده اند.حالا از اینا که بگذریم می رسیم به داستان اصلی فیلم که در واقع مشخص نیست هدفش چیه ؟ یه فیلم علمی – تخیلی ترسناک ؟
داستان از اونجایی شروع می شه که یه بمب می خوره وسط حیاط خونه اینا که رنگیه .اما مشخص نیست که این بمب یک نیرو بیگانه است یا موجودی ترسناک و هر جا که این موجود ظهور می کنه همه جا رنگی می شه.معلوم نیست قهرمان داستان کیه پدر خانواده ، دختر خانواده و.. اصلا حتی معلوم نیست هدف این نور یا موجود بیگانه چیه.خلاصه بهتر خودتون فیلم ببینین چون اگه بخوام بیش تر توضیح بدم فیلم اسپویل می شه.

در ادامه بهترین فیلم های ترسناک 2020 با ما همراه باشین :

Fantasy Island

Fantasy Island

کارگردان:Jeff Wadlow

بازیگران: Lucy Hale, Michael Peña, Maggie Q, Portia Doubleday, Jimmy O. Yang

امتیاز:4.6

زمان انتشار:14 فوریه ،2020

آیا تا حالا آرزو داشتین که تمام خیالاتون به واقعیت تبدیل بشه ؟ممکنه دوباره بعد از دیدن این فیلم این فکر به سرتون بیاد که چی میشه اگر خیالات به واقعیت تبدیل بشه ؟

داستان این فیلم در مورد جزیره ایه که بسیار مرموزه و می تونه خیالات و رویا های هر کس را به واقعیت تبدیل کنه.این فیلم از یک شو تلویزیونی در دهه 70 میلادی اقتباس شده .

این داستان شما را یاد چیزی ننداخت ؟  جزیره ای که هرکس می تونه توش هر کاری که دوست داره انجام بده ؟ بله سریال وست ورلد .اگه شما تا الان این سریال ندیدین بهتون پیشنهاد می دم حتما ببینین می تونین بررسی قسمت های سریالم تو سایت مطالعه کنین.اما وست ورلد کجا و این فیلم کجا ؟ منقدان نظرات بسیار منفی در مورد این فیلم دارن که منم باهاشون بسیار موافقم .حالا شما فیلم ببینین و نظرتون در مورد این فیلم با من در میون بزارین.


The Invisible Man

بهترین فیلم های ترسناک 2020

کارگردان:Leigh Whannell

بازیگران:Elisabeth Moss, Oliver Jackson-Cohen, Storm Reid, Aldis Hodge, Harriet Dyer

امتیاز:7.2

زمان انتشار:28 فوریه ،2020

این فیلم اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ به کارگردانی جیمز ویله.داستان فیلم در مورد زن جوانیه که به دلایل نامشخصی  از دست شوهر فیزیکدانش شبانه فرار می کنه ولی بعد از 2 هفته متوجه می شه که همسرش خودکشی کرده ، بعد از خودکشی همسرش او صاحب ثروت زیادی می شه که برای یک زندگی فوق العاده کافیه ، اما خبر نداره که قراره چه اتفاقایی سرش بیادو با خودش بگه ای کاش فرار نمی کردم.


The Lodge

بهترین فیلم های ترسناک 2020

کارگردان:Veronika Franz, Severin Fiala

بازیگران:Jaeden Martell, Riley Keough, Alicia Silverstone, Richard Armitage

امتیاز:6.6

زمان انتشار:7 فوریه ،2020

این فیلم از سری فیلمایی که هر چی کمتر در موردش بدونین براتون جذاب تره.این فیلم تونسته نظرات مثبت منتقدین به خودش جذب کنه و نمرات بالایی دریافت کنه.تو این داستان سردی فضا و وحشت به خوبی نشان داده شده.هر چند کارگردانان و بازیگران این فیلم تازه کارند  اما به خوبی تونستن نظر منقدان را جلب کنن و این موفقیت بزرگی محسوب می شه.

داستان فیلم در مورد خانواده ای که تصمیم می گیرن به کلبه زمستانی خود برند ، پدر خانواده مجبور می شه دو فرزند خودش با نامزد جدیدش به نام گریس در کلبه گذاشته و برای انجام کارها برگرده.کولاکی رخ می ده و اونا به دلیل کولاک مجبور می شن داخل کلبه بمونن و این آغاز زندگی گذشته  شوم گریس  با این دو کودکه.