بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

ژانر تینیجر یا ژانر نوجوان یکی از محبوب ترین ژانرها در دنیای فیلم و سریال هست. در این مطلب یه لیست از بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس رو براتون آماده کردیم. حتی فیلم هایی هم هستن که با وجود اینکه توی این ژانر قرار ندارن، شخصیت های اصلی اونا نوجوان هستند. دوران نوجوانی دوران عجیبی هست و پتانسیل این رو داره که بشه ازش برای ایجاد یه فضای خوب در فیلم و سریال استفاده بشه. یه لحظه فکر کنید. حتما کارهایی رو به خاطر میارید که توی دوره نوجوانی انجام دادید که عجیب و غریب هستن. پس نوجوانی یه پتانسیل جذاب برای جذب مخاطب داره.

ترتیب معرفی این فیلم ها به نشونه ی برتری یکی به دیگری نیست و یادتون باشه که اگر اسم فیلم تینیجری موردعلاقه شما توی این لیست نبود می تونید توی بخش دیدگاه ها اون رو به ما معرفی کنید. خب بعد از این مقدمه بریم سراغ معرفی بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس که حتما باید تماشاشون کنید.


همچنین بخوانید: بهترین سریال های تینیجری که باید ببینید 


بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس


فیلم The Kissing Booth

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم The Kissing Booth یکی از فیلم های تینیجری نتفلیکس هست که در سال 2020 منتشر شد. این فیلم یک فیلم تینیجری با داستان رمانتیک و کمدی هست که میتونه انتخاب خوبی برای خندیدن باشه. The Kissing Booth دو قسمت داره و نتفلیکس اعلام کرده که در سال 2021 قسمت سوم این فیلم منتشر خواهد شد. این فیلم، فیلم خیلی عالی نیست، اما فیلم بدی هم نیست. اگه این فیلم رو دیدین لطفا نظرتون رو در مورد این فیلم و تمامی فیلم های معرفی شده بگین تا بقیه هم بتونن راحت‌تر تصمیم بگیرن.

در ادامه بخوانید » پردرآمدترین شغل ها در ایران را بشناسید 

فیلم All the Bright Places

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم All the Bright Places علاوه بر اینکه یک فیلم تینیجری خوب هست، یک عاشقانه و درام عالی هم هست. این فیلم 108 دقیقه ای که در سال 2020 منتشر شد، میتونه یک گزینه مناسب برای تماشا باشه. داستان فیلم هم در مورد دو نفر هستند که با زحم های روحی زیاد با هم ملاقات میکنن و زندگی همدیگه رو تحت تاثیر قرار میدن و میفهمن که هر جا و هر لحظه به درد نخور میتونه ناگهان ارزشمند بشه. اگه میخواین این جمله آخری رو بفهمین که چی هست بهتره این فیلم رو تماشا بکنین.

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before: P.S. I Still Love You

اسم این فیلم خیلی طولانی هست. از لحاظ اسم، نتفلیکس هیچی برای این فیلم کم نزاشته و از این لحاظ خیالتون راحت باشه. این فیلم مثل اسمش، تعدادشم هم زیاده و این قسمت دومین قسمت این فیلم هست و قراره قسمت سوم هم ساخته بشه. میتونید اونا رو هم ببینید. این فیلم محصول 2020 هست و داستان فیلم فضای کمدی و رمانتیکی داره. با توجه به فضای فیلم انتخاب خوبی هست.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی شبیه “The Hangover”


فیلم Banana Split 

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Banana Split یک فیلم تینیجری در ژانر کمدی هست. این فیلم شاید یکی از بهترین های سال های اخیر نتفلیکس باشه. حتی این فیلم تونست در سایت نقد و بررسی ” راتن تومیتوز” امتیاز 89 از 100 رو کسب بکنه که امتیاز بسیار خوبی هست. Banana Split محصول سال 2018 هست ولی نتفلیکس در 2020 این فیلم رو در پلتفرم خودش قرار داد.

فیلم The Half of It

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم The Half of It در اولین روز از می 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم تینیجری در ژانر بلوغ و کمدی قرار میگیره. این کلمه بلوغ خیلی در ژانر تینیجری استفاده میشه. منظور از این واژه اینه که توی فیلم به اتفاقات بلوغ پرداخته میشه. این فیلم تونسته در جشنواره ترابیکای 2020 جایزه بهترین روایت رو از آن خودش بکنه. داستان این فیلم فضای درام و کمدی داره و ترکیب اینا باعث شده تا فیلم خسته کننده نباشه.

فیلم See You Yesterday

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم See You Yesterday یک فیلم علمی – تخیلی با حضور شخصیت های اصلی نوجوان هست. پس این فیلم هم تینیجری هست. ترکیب این دو یک ترکیبی هست که در سایر فیلم ها نیز جواب داده و هر روز علاقه نویسندگان و کارگردانان به این نوع از فیلم ها بیشتر میشه. این فیلم در سال 2019 تولید شده و نتفلیکس اون رو همون سال منتشر کرده. یه نکته جالب در مورد این فیلم هست. ترک های موسیقی این فیلم تونستن نظر مخاطبان این فیلم رو جلب کنن. این فیلم دارای 5 ترک موسیقی هست.

فیلم The Perfect Date

فیلم The Perfect Date یکی کمدی تینیجری رمانتیک عالی هست. این فیلم محصول 2019 هست. ” بروکس راتیگان” دانش آموز دبیرستانی هست که داستان در مورد اونه. این دانش آموز توی یه فروشگاه کار میکنه. اون میخواد فروش بیشتری داشته باشه و در ادامه برای این کار با چند نفر دوست میشه و بقیه ماجرا رو باید خودتون تماشا بکنید. دوباره تاکید میکنم که لطفا نظرتون رو در مورد این فیلم و بقیه فیلم ها بگین تا بقیه هم بتونن راحت تر از بین این فیلم ها یکی رو انتخاب بکنن.


همچنین بخوانید: زیباترین فیلم‌ها از لحاظ بصری


فیلم Dude 

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Dude محصول سال 2018 هست. Dude یکی فیلم تینیجری در ژانر کمدی هست. داستان این فیلم در مورد چهار دختر دبیرستانی هست که اتفاقات خنده داری برای اونا رخ میدهد که این اتفاقات و نحوه برخورد این نوجوانان میتونه شما رو بخندونه. این فیلم 1 ساعت و 37 دقیقه ای انتخاب خوبی برای تماشا هست.

فیلم Sierra Burgess Is a Loser

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Sierra Burgess Is a Loser دهمین فیلم لیست بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس هست. نکته قابل توجه در مورد این فیلم اینه که فیلمنامه Sierra Burgess Is a Loser، یک بازنویسی از نمایشنامه معروفی به نام “سیرانو بژراک” هیست. این فیلم 105 دقیقه ای در سال 2018 توسط کمپلنی نتفلیکس منتشر شد. داستام هم در مورد یه نوجوون هست که جذاب نیست ولی هوش بالایی داره و میخواد که در دانشگاه استنفورد قبول بشه. ادامه فیلم در مورد این دانش آموز دبیرستانی هست که براش اتفاقت عجیبی رخ میده.

فیلم Candy Jar

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Candy Jar یک فیلم تینیجری در ژانر عاشقانه و کمدی هست. این فیلم 92 دقیقه ای درباره تقابل دو نفر هست. این تقابل با فضای عاشقانه و کمدی همراه است. این فیلم در سال 2018 توسط نتفلیکس منتشر شد و تونست نظرات و نقد های متوسطی رو دریافت کنه.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم برای آخر هفته ؛ 5 پیشنهاد متفاوت و عالی


فیلم Dumplin

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

این فیلم محصول سال 2018 هست. این فیلم بر اساس یک رمان ساخته شده. این فیلم تینیجری فضای رومانتیک و کمدی داره. داستان فیلم در مورد دختری به نام ویل هست که در یک شهر کوچیک در ایالت تگزاس زندگی میکنه. در فیلم Dumplin این دختر خانم با مادرش به مشکل میخوره و این شروع ماجرا هست. اغلب فیلم های تینیجری فضای رمانتیکی دارند و این باعث میشه تا این فیلم ها بسیار احساسی باشند.

فیلم Deidra & Laney Rob a Train

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Deidra & Laney Rob a Train در مورد دختری هست که مادرش به زندان میوفته و برای آزاد کردن مادرش پول لازم داره. این دختر تلاش میکنه تا با سرقت این پول رو جور کنه و درگیر ماجراهایی میشه که بهتره خودتون ببینید. این فیلم هیجان انگیز تینیجری در ژانر کمدی ساخته شده.

فیلم Lady Bird

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

فیلم Lady Bird شاید یکی از بهترین فیلم هایی باشد که تا کنون در این مطلب معرفی شده اند. این فیلم محصول 2017 هست و تونسته نقدها و امتیازات خوبی رو از منتقدان و مخاطبان بگیره. این فیلم تونست در سایت راتن تومیتوز امتیاز 100 از 100 رو بگیره و رکورد “داستان اسباب بازی 2” رو بشکنه. Lady Bird یک فیلم در ژانر نوجوانانه هست و داستان در مورد یک دختر و مشکلاتش با مادرش هست. درجه بندی سنی این فیلم R هست و تماشای آن به افراد زیر 17 سال توصیه نمیشود.


همچنین بخوانید: کریستوفر نولان ؛ حقایقی جالب و شنیده نشده درباره‌ی این کارگردان پرآوازه


فیلم Before I Fall

Before I Fall” یک فیلم فانتزی و عاشقانه هست. این فیلم محصول 2017 هست و داستان تلخی دارد. فیلمنامه این فیلم از رمانی با این نام نوشته شده است. فیلم در مورد دختری به نام “سامتا کینگستون” هست که مدام روز مرگ خود را تجربه میکنه. فیلم دارای حلقه زمانی هست و شباهتی هم با فیلم لبه فردا با بازی تام کروز داره که شخصیت اصلی در یک حلقه زمانی خاص گیر میکنه. برای همین فیلم فضای علمی تخیلی هم داره. اگر دوست داشته باشید می تونید نقد و بررسی کتاب Before I Fall رو هم بخونید.

فیلم Carrie Pilby

فیلم Carrie Pilby یک فیلم کمدی و درام با فضای تینیجری هست که در سال 2016 منتشر شده است. شخصیت اصلی این فیلم اسمش ” کری پیلبی ” هست. کری پیلبی 19 سال داره و تک و تنها توی نیویورک زندگی میکنه. محور داستان در مورد ایشون هست. این فیلم درام و کمدی هست. Carrie Pilby فضای رمانتیکی داره و توی فیلم احساسات دوران نوجوانی بررسی میشه.


مطلب پیشنهادی: معرفی سریال Bridgerton ؛ سرگرم کننده، اما به چه قیمت؟ 


فیلم Jem and the Holograms

فیلم Jem and the Holograms محصول 2015 است که در لیست بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس قرار گرفته. این فیلم یک فیلم تینیجری موزیکال، فانتزی؛ کمدی و درام هست که فضای فیلم بسیار خوب هست و کاملا با خصوصیات نوجوان و نوجوانی میخونه. این فیلم 118 دقیقه ای متاسفانه نتونست فروش خوبی داشته باشه و با ضرر 3 میلیون دلاری مواجه شد. داستان فیلم در مورد چهار دختر هست که در فضای مجازی فعال هستند یکی از این دخترا خجالتی هست ولی یه روز یک ویدیو ضبط میکنه و اون ویدیو ترند میشه و باقی ماجرا رو باید خودتون ببینید.

فیلم The Perks of Being a Wallflower

این فیلم یکی از بهترین های 2012 بود. فیلم اقتباسی از یک رمان با همین نام هست که پروژه ساختش از 1999 شروع شد و پس از چندین سال وقفه در سال 2011 به اتمام رسید. این فیلم تونست در جشنواره های مختلف نظر منتقدان را جلب کنه و در بخش فروش هم سود خوبی داشت. داستان فیلم در مورد شخصی به نام “”چارلی” هست. چارلی دانش آموز دبیرستان هست که بسیار گوشه گیره و اوغات فراغت خودش رو با نوشتن نامه به یه دوست خیالی میگذرونه. تا اینکه با سم آشنا میشه و این آشنایی باعث تغییرات زیادی در زندگی چارلی میشه که بهتره خودتون با تماشا کردن فیلم این تغییرات رو ببینین.

فیلم Scott Pilgrim vs. the World

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

آخرین فیلم لیست بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس یک فیلم عاشقانه، اکشن و کمدی هست. این فیلم محصول 2010 هست و در مورد شخصی به نام “اسکات پیلگریم” هست. اسکات گیتار میزنه و با دوستاش یه گروه موسیقی ایجاد میکنن در همین هنگام با دختر مرموزی آشنا میشه که برای رسیدن بهش باید از شر 7 نفر خلاص بشه. فیلم خوبی هست و میتونه علاوه بر خندوندن باعث هیجان شما هم بشه.

لطفا نظراتتون رو در مورد فیلم های معرفی شده در بخش دیدگاه ها با ما در میون بذارید.

همچنین بخوانید:

چند دلیل برای تماشای سریال money heist (خانه ی کاغذی)