بهترین فیلم های خانوادگی! در این دوران قرنطینه کرونایی که همه در خانه می مانیم ، بهترین زمان برای تماشای فیلم است.اما بد نیست گاهی نیز با خانواده این لذت را تجربه کنیم .کم هستند فیلم هایی که بتوان آن ها را در کنار خانواده تماشا کرد بنابراین ما تصمیم گرفتیم 5 تا از بهترین فیلم های خانوادگی را برایتان جمع آوری کنیم.با وارونه همراه باشید:


پسری که باد را مهار کرد-The Boy Who Harnessed the Wind

سال انتشار:2019

کارگردان:Chiwetel Ejiofor

بازیگران: Maxwell Simba, Chiwetel Ejiofor

IMDb:7,6

این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ویلیام کامکوامبا نوشته شده است.همه ما چویتل اجیوفور ، را از فیلم معروف 12 سال بردگی می شناسیم و او این بار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.داستان فیلم در مورد پسر 13 ساله ای است که به دلیل فقر خانواده و عدم پرداخت هزینه تحصیلی از مدرسه اخراج می شود.اما او که علاقه زیادی به درس خواندن دارد یواشکی به کتابخانه می رود و کتابی در مورد ساخت آسیاب های بادی می خواند و پس از مدتی موفق به ساخت یکی از آن ها می شود و….


ماجراجویی بزرگ پی وی-Pee-wee’s Big Holiday

سال انتشار:2016

کارگردان:John Lee

بازیگران: Paul Reubens, Joe Manganiello, Jessica Pohly

IMdb: 6,1

پی وی (پاول روبنز) که فکر می کند وقت آن رسیده است که از عادت های روزمره خود رها شود و زندگی را در پیش بگیرد ، مخاطب را به سفر پرماجرا خود دعوت می کند.این فیلم که گاهی سرعت خود را از دست می دهد اما یکی از بهترین فیلم های سرگرم کننده خانوادگی است.این فیلم یکی از ساخته های شبکه نتفلیکس است.

همچنین بخوانید:10 تا از جدیدترین فیلم های نتفلیکس که رکورد بیننده را شکسته اند!


بهترین فیلم های خانوادگی

سال انتشار:2011

کارگردان: Gore Verbinski

بازیگران (صدا پیشه گان):Johnny Depp, Isla Fisher, Abigail Breslin

IMDb:7,2

شما فیلمهای وسترن را دوست دارید اما خانواده شما آن را خسته کننده می دانند؟ با Rango ، فیلم انیمیشنی که وسترن را سرگرم کننده می کند ، می توانید از خانواده خود بخواهید که دوباره این سبک را امتحان کنند! داستان این انیمیشن در مورد آفتاب پرستی است که با طور اتفاقی از آکواریوم بیرون می آید و با دنیای متفاوتی روبرو می شود. او به‌طور اتفاقی از یک اتومبیل به درون صحرایی خشک و بی‌آب و علف پرت می‌شود.او به کمک یک آرمادیلو به شهر حیوانات می رسد و با تعریف کردن داستان های خیالی به کلانتر و منجی شهر تبدیل می شود.

همچنین بخوانید:انیمیشن های برنده اسکار ؛ بهترین انیمیشن های دهه را بشناسید!


بهترین فیلم های خانوادگی

سال انتشار:2019

کارگردان:Bert&Bertie

بازیگران:Viola Davis, Mckenna Grace, Jim Gaffigan

IMDb: 6,9

این فیلم که در سال 1977 اتفاق می افتد ، داستان دختری جوان را روایت می کند که تنها آرزویش رفتن به فضا است.وقتی کریسمس فلینت (مکنا گریس) می فهمد که ناسا در حال برگزاری یک مسابقه  فضایی است ، او تصمیم می گیرد تا هر کاری که می تواند انجام دهد و این داستانی را به نمایش می گذارد که با سرعتی بسیار سرگرم کننده و خنده دار پیش می رود.


بهترین فیلم های خانوادگی

سال انتشار:2016

کارگردان:Fatih Akın

بازیگران:Tristan Göbel, Aniya Wendel, Justina Humpf, Paul Busche

IMDb:7,0

خداحافظ برلین با اقتباس از  رمان نویسنده آلمانی ولفگانگ هرناندوفس که در 30 کشور جهان منتشر شده و بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته است ، داستان ماجراجویانه مایک (تریستان گوبل) را روایت می کند که در خانواده ای ثروتمند اما نه چندان قوی از لحاظ روابط خانوادگی رشد کرده است.مایک که آرزو دارد با خانواده اش به سفر برود با بستری شدن مادرش و ناپدید شدن پدرش به بهانه کار حالا باید در خانه تنها بماند.یک روز ، وقتی همکلاسی اش با ماشینش جلوی در می آید ، آنها تصمیم می گیرند برلین را ترک کنند و به یک ماجراجویی بپردازند.