بهترین فیلم های زامبی نتفلیکس! زامبی ها هیولاهای وحشتناک دوست داشتنی هستند که در دهه اخیر در سینما بسیار طرفدار پیدا کرده اند زامبی ها مردگان متحرکی هستند که یا بر اثر پیدایش ویروسی یا بر اثر پایان یافتن جهان پیدا شده اند و فضایی با رعب و وحشت ایجاد کرده اند.ما لیستی از بهترین فیلم های زامبی را برای شما تهیه کرده ایم .با وارونه همراه باشید:


بهترین فیلم های زامبی نتفلیکس

Ladronas de Almas

بهترین فیلم های زامبی نتفلیکس

کارگردان:Juan Antonio de la Riva

بازیگران:Sofía Sisniega, Natasha Dupeyrón, Ana Sofía Durán

سال انتشار:2015

 یکی ازبهترین فیلم های زامبی نتفلیکس این فیلم است که توسط کارگردان مکزیکی ساخته شده است. در طول جنگ بین شورشیان و ارتش اسپانیا واقع در اسپانیا در استقلال مکزیک، برخی از مجرمان سعی می کنند گنجینه های محافظت شده توسط زامبی ها و تعداد کمی از زنان را پیدا کنند.فیلمساز مکزیکی هنگام ساخت این فیلم ادای بزرگی به سینمای ترسناک دهه 50 و 60 میلادی کرده است.


The Cured

The Cured

کارگردان:David Freyne

بازیگران:Ellen Page،Sam Keeley،Tom Vaughan-Lawlor

سال انتشار:2018

اکثر فیلم های خوب زامبی این موجودات را موجوداتی بی فکر نشان می دهند که بدون پشیمانی بی رحمانه می کشند اما اگر بیماری که انسان را به زامبی تبدیل می کند بهبود یابد چه اتفاقی می افتد؟آیا جامعه زامبی هایی را که یک بار آلوده شده اند دوباره به دام خود می اندازد یا آنها را رد می کند؟ آیا آنها از همه مرگ و دردی که در آن حالت به وجود آوردند پشیمان هستند؟ چگونه انسان ها و زامبی های سابق می توانند با هم زندگی کنند؟ جواب تمام سوالات را می توانید در این فیلم پیدا کنید!

همچنین بخوانید:10 تا از بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما که شما را شوکه خواهد کرد!


Here Alone

کارگردان:Rod Blackhurst

بازیگران:Lucy Walters،Gina Piersanti،Shane West

سال انتشار:2017

پس از آنکه ویروس زامبی بودن تمام شهر را می گیرد و جمعیت در حال کاهش است ، شخصیت اصلی فیلم تصمیم می گیرد که شهر را ترک کند.او نمی تواند در خانه بماند زیرا این موجودات آلوده به سراغ او خواهند آمد.در طول فیلم ما شاهد اتفاقات وحشتناکی هستیم که برای شخصیت اصلی رخ می دهد.بنابراین او باید هر چه زودتر خود را از جهانی که در آن گرفتار است نجات دهد!


What We Become

What We Become

کارگردان:Bo Mikkelsen

بازیگران:Mille Dinesen،Troels Lyby

سال انتشار:2016

یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی نتفلیکس بدون شک فیلمWhat We Become است.برخی از فیلم های خوب زامبی نه تنها بینندگان را می ترساند بلکه قلب آنها را نیز قلقلک می دهد!داستان فیلم در مورد یک خانواده چهار نفره مجبورند تا بهتر شدن اواضع و رسیدن تیم های نجات، در برابر زامبی های گوشت خوار مقاومت کرده و تا جای ممکن در خانه خود باقی بمانند. این اتفاق بر اثر شیوع یک ویرویس در تمام شهر به وقوع پیوست.

همچنین بخوانید:5 تا از بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس که نباید تنها ببینید!


Life After Beth

کارگردان:Jeff Baena

بازیگران:Aubrey Plaza

سال انتشار:2014

مراقب باش چی چیز را آرزو می کنی. وقتی دوستان و عزیزان خود را از دست می دهیم ، همیشه آرزو می کنیم که یک فرصت بیشتر یا یک روز بیشتر در کنار آنها داشته باشیم تا امور را درست کنیم یا به درستی خداحافظی کنیم.در این فیلم ، زاک پس از فوت دوست دخترش بث پریشان است.از آنجا که رابطه آنها به خویب ختم نشده است ، او دچار احساس گناه شده و به دنبال آرامش با خانواده بث است.اما به طور ناگهانی خانواده بث او را پس می زنند او برای یافتن پاسخ به خانه آن ها می رود و می بیند که بث سالم و سرحال در آشپزخانه است!


The Rezort

کارگردان:Steve Barker

بازیگران:Dougray Scott،jssica De Gouw،matin McCann

سال انتشار:2016

اگر به دنبال یکی از فیلم های خوب زامبی سال 2016 هستید ، پس Rezort این فیلم برای شماست.این فیلم در دنیای پیچ و تاب خورده ای اتفاق می افتد که در آن یک زامبی هایک استراحتگاه نگهداری می شود تا توسط انسان های عادی شکار  شوند.بعد از اینکه انسان ها توانستند در جنک با زامبی ها پیروز شوند ، تنها تعداد کمی از آن ها باقی مانده اند که در این اقامتگاه زندانی شده اند و برای سرگرمی انسان ها کشته می شوند.شش مهمان برای اقامت در این اقامتگاه رزرو می کنند. با این حال ، اوضاع به بیراهه می رود وقتی که یکی از آنها ، در اقدامی نادرست برای فعالیت ، مردگان زنده را آزاد می کند و آنها حمله به میهمانان انسانی را آغاز می کنند.


Ravenous

کارگردان:Robin Aubert

بازیگران:Marc-André Grondin،Monia Chokri،Brigitte Poupart

سال انتشار:2018

این یکی از اولین فیلم های زامبی شبکه نتفلیکس است که ارزش دیدن دارد.پس از شیوع زامبی ، مردگان متحرک کانادا را زیر و رو کرده و در تلاشند افراد بیشتری را به مردگان زنده تبدیل کنند.بازماندگان این اپیدمی همه تلاش خود را می کنند تا بتوانند زنده بمانند .تمامی بازماندگان مناطق روستایی در مسیری به یکدیگر برخورد می کنند و تلاش خود برای زنده ماندن را آغاز می کنند.این فیلم فرانسوی-کانادایی را می توان یکی از بهترین فیلم های زامبی 2018 دانست.


Cargo

کارگردان:Ben Howling, Yolanda Ramke

بازیگران:Martin Freeman،Simone Landers،Anthony Hayes

سال انتشار:2018

 از نظر بسیاری از طرفداران ژانر وحشت ، بدون شک Cargo یکی از بهترین فیلم های اخیر زامبی است.این فیلم که در اواخر دوران آخرالزمانی استرالیا قرار دارد ،  داستان اندی و دختر خردسالش رزی و یک دختر جوان تومبی را روایت می کند.این سه نفر وقتی به دنبال شخصی می گردند که بتواند از رزی جوان مراقبت کند ، باید با هم سفر کنند. آنها نه تنها در معرض تهدید دائمی بلعیده شدن توسط مردگان زنده هستند ، بلکه همچنین تحت فشار دائمی این هستند که بدانند اندی آهسته آهسته به آدم خواری گوشتخوار تبدیل می شود.


Train to Busan

بهترین فیلم های زامبی نتفلیکس

کارگردان:Sang-ho Yeon
بازیگران::Yoo Gong, Yu-mi Jung, Dong-seok Ma

سال انتشار:2016

سوک وو (یو گونگ) که به دلیل مشغله کاری زیاد دائماً از دخترش چشم پوشی می کند ، نمی تواند اصرار دخترش را تحمل کند و سوار قطار بوسان می شود.درست زمانی که قطار سفر خود را آغاز می کند ، زنی شروع به انتشار ویروسی می کند که مردم  قطار را به زامبی تبدیل می کند.با تبدیل همه افراد در قطار به زامبی  ، سوک وو و دخترش بخشی از نبرد نفس گیر برای  بقا را آغاز می کنند.

همچنین بخوانید:7 فیلم نفس گیر از سینمای کره جنوبی که حتما باید ببینید!