بهترین فیلم های عاشقانه ! ما در روزهای گذشته قسمت اول 20 فیلم عاشقانه که برخی از آن ها برنده جایزه اسکار نیز هستند را برای شما معرفی کردیم .در این مطلب به ادامه معرفی این فیلم ها می پردازیم با ما همراه باشید :


10-The Fault in Our Stars (2004) IMDb: 7.8

بهترین فیلم های عاشقانه

اکثر فیلم های عاشقانه از کتاب ها اقتباس می شوند.فیلم بخت پریشان (The Fault in Our Stars) نیز یکی از زیبا ترین فیلم هایی عاشقانه است که از کتاب اقتباس شده است.شما با دیدن این فیلم مدت ها تحت تاثیر آن قرار خواهید گرفت .به شما پیشنهاد می کنیم که این فیلم را با پارتنر خود مشاهده کنید.این فیلم عاشقانه در مورد عشق و اتفاقات پس از آن است.


9-Veer-Zaara (2004) IMDb: 7.9

بهترین فیلم های عاشقانه

 بدون شک یکی از مهمترین و زیباترین آثار فیلمهای هندی در ژانر عاشقانه حتی در سینما جهان فیلم ویر-زارا (Veer-Zaara) است.این فیلم یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه تا کنون است.همچنین در ژانر فیلم های عاشقانه سینمایی هند و بالیوود در جایگاه های نخست قرار دارد.این فیلم دارای جوایز متعدد نیز است.دیدن این فیلم را به دوستداران فیلم های هندی توصیه می کنیم.


8-Before Sunset (2004) IMDb: 8.0

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم  محصول سال 2004  ، فیلمی با بازیگری  Ethan Hawke و Julie Delpy است.این فیلم در مورد زن و مرد جوانی به نام جسی و سلین است که در قطاری که از بوداپست به سمت وین در حرکت است یکدیگر را ملاقات می کنند و در زمان بسیار کوتاه عاشق یکدیگر می شوند.اما پس از پایان سفر این دو نفر دیگر هرگز یکدیگر را ملاقات نمی کنند تا اینکه جسی برای رونمایی و معرفی کتابش به فرانسه می رود و…


7-Fa Yeung Nin Wa (2000) IMDb: 8.1

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم که در سال 2000 پخش شد یکی از محبوب ترین فیلم های عاشقانه و در عین حال دارای داستانی متفاوت و کادر بازیگری فوق العاده است.داستان فیلم در مورد زن و مردی است که به طور اتفاقی با یکدیگر آشنا می شوند و متوجه می شوند که همسرانشان به آن ها خیانت کرده و عاشق یکدیگر شده اند.و پس از فهم این موضوع داستان هایی زیادی رخ می دهد اگر دیدن فیلم های عاشقانه کشورهای مختلف برای شما اهمیت ندارد دیدن این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.


6-The Perks of Being a Wallflower (2012) IMDb 8.0

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم که محصول سال 2012 است یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه در سال های اخیر است.در فیلم ،چارلی دارای شخصیتی است که همواره مورد تمسخر همکلاسی های خود قرار می گیرد.در همان زمان یکی از دوستان چارلی اقدام به خودکشی می کند و این موضوع باعث می شود چارلی تحت شرایط سخت تر روحی قرار گیرد.چارلی در همان سال با پاتریک و سام آشنا می شود که در یک مدرسه تحصیل می کنند.این موضوع سبب می شود که زندگی چارلی به طور کلی تغییر کند.بعد از مدتی، چارلی شروع به نزدیک شدن به سام می کند و….این یک فیلم عاشقانه موفق در سال های اخیر است که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم.


همچنین بخوانید:


5-Edward Scissorhands (1990) IMDb 8.0

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم با بازیگری جانی دپ یک فیلم با داستانی متفاوت در مقایسه با دیگر فیلم های عاشقانه است.و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این فیلم را مشاهده کنید و با داستان متفاوت آن آشنا شوید.


4-Once (2007) IMDb 7.9

بهترین فیلم های عاشقانه

پیدا کردن یک فیلم عاشقانه زیبا کمی دشوار است.به همین دلیل اغلب ما به دنبال فیلم های عاشقانه قدیمی می رویم.فیلم once یکی از زیباترین فیلم های عاشقانه در سال های اخیر است.در این فیلم ما شاهد عشق یک موزیسین خیابانی و حوادث موجود در آن هستیم. در این فیلم  Glen Hansard خواننده گروه ایرلندی The Frames به ایفای نقش می پردازد.


3-Me Before You (2016) IMDb: 7.5

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم که محصول سال 2016 است در مورد رابطه ی عاشقانه میان یک مرد وابسته به صندلی چرخدار و پرستار اوست.این دو نفر که در اوایل دارای تضادهای زیادی با یکدیگر هستند در نهایت عاشق هم می شوند.اما داستان به همین جا ختم نمی شود آنها باید امتحانات سختری را پشت سر بگذارند.


2- İncir Reçeli (2011) IMDb: 6.6

بهترین فیلم های عاشقانه

این فیلم ترکیه ای محصول سال 2011 است و در آن بازیگرانی مانند  Sinan Çalışkanoğlu،Halil Sezai Paracıkoğlu, Melike Güner به ایفای نقش می پردازند.داستان فیلم در مورد مردی به نام متین است که شغل او نوشتن و برنامه ریزی شوهای تلویزیونی است.مهم ترین هدف او این است که از سناریو نوشته شده خود فیلم بسازد… روزی متین به یک بار می رود و با دختری به نام دویگو آشنا می شود. در واقع داستان فیلم از این جا آغاز می شود.اگر به دیدن فیلم های ترکیه ای علاقه دارید دیدن این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.


1-Casablanca (1942) IMDb: 8.6

بهترین فیلم های عاشقانه

در انتهای لیست مان به قدیمی ترین ،زیبا ترین و محبوب ترین فیلم عاشقانه رسیدیم.فیلم کازابلانکا یکی از قدیمی ترین فیلم های عاشقانه است. این فیلم محصول 1942 هنوز هم در بین فیلم های عاشقانه جایگاه مهمی را داراست.این فیلم عاشقانه با بازی هامفری بوگارت و اینگرید برگمن، دوره اول جنگ جهانی دوم در حال بحث است و مثلث عاشقانه در این دوره را به تصویر می کشد.شما قطعا می توانید مطمئن باشید که از دیدن این فیلم پشیمان نخواهید شد.