بهترین فیلم های مارول ! در این مقاله بهترین فیلم های مارول را بر اساس داستان های آن ها دسته بندی کرده ایم.و شما به راحتی و با نگاه کردن به این لیست می توانید فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.با یکدیگر با بهترین فیلم های مارول آشنا می شویم :


1-Captain America: The First Avenger

 بهترین فیلم های مارول

اگر چه این فیلم در سال 2011 ساخته شده است ،اما در دنیای فیلم های مارول اولین فیلمی است که بعد از آن فیلم های دیگر ساخته شده است.آغاز جهان مارول و شیلد با این فیلم است.این فیلم پنجمین فیلم در جهان مارول می باشد.داستان فیلم در مورد سربازی به نام استیو راجرز است که به یک ابر سرباز تبدیل شده است و باید با کله سرخی بجنگد که از یاران هیتلر است و قصد دارد با استفاده از شیئی به نام تسرکت با دنیا مبارزه کند.

کارگردان :جو جانستون

فیلم نامه نویس :کریستوفر مارکوس ،استیون مک فیلی

بازیگران :کریس ایوانز ،تامی لو جونز ،هوگو ویوینگ


2-Iron Man

 بهترین فیلم های مارول

اولین فیلم سینمای مارول است.داستان فیلم در مورد تونی استارک است که برای مقابله با بدی ها پرورش یافته است و لباسی از جنس آهن دارد.تونی استارک، که قدرت زره پوش را می فهمد و از آن استفاده می کند، نوعی قهرمان فوق العاده است که بعد از سری فیلم هایش به Avengers پیوست.به همین دلیل ما آن را به عنوان فیلم دوم انتخاب کرده ایم.

کارگردان :جان فاورو

فیلم نامه نویس :مارک فرگس ،هاوک اتسبی

بازیگران :رابرت داونی جونیور ،ترنس هاوارد ،جف بریجز


3-The Incredible Hulk

 بهترین فیلم های مارول

این فیلم در سال 2008 همزمان با فیلم مرد آهنی اکران شد و درباره زندگی دکتری به نام بروس برنر است که تحت تاثیر پرتو گاما در پروژه ای برای تولید ابر انسان ها به هالک تبدیل شده است.در سری فیلم های مارول باید بعد از پلیس آهنی (Iron Man) دیده شود.به ویژه در آخرین سکانس در پایان فیلم، شما  این موضوع را درک خواهید کرد.به همین دلیل فیلم هالک شگفت انگیز در لیست ما در جایگاه سوم قرار دارد.

کارگردان :لویی لتریر

فیلم نامه نویس :زک پن 

بازیگران :ادوارد نورتون ،لیو تایلر،تیم راث


همچنین بخوانید :


4- Iron Man2

 بهترین فیلم های مارول

قسمت دوم مرد آهنی که 2 سال بعد از قسمت اول اکران شد در مورد ابر قهرمان شدن تونی استارک است.در این فیلم داستانی در مورد مامور کولسن نمایش داده می شود.در صحنه آخر فیلم مرد آهنی شهر را به مقصد نیو مکزیکو برای انجام ماموریتی جدید ترک می کند.اما ماموریت او چیست ؟

کارگردان :جان فاورو

فیلم نامه نویس :جاستین تروکس

بازیگران :رابرت داونی جونیور ،گونت کیت پالترو ،دان چیدل


5-Thor

 بهترین فیلم های مارول

در سکانس آخر مرد آهنی 2 شاهد بودیم که مامور کولسن برای انجام ماموریتی به نیو مکزیکو می رود و در ثور دقیقا فیلم از همان صحنه آغاز می شود.داستان در اینجا آغاز می شود.ثور نام جنگجوی قدرتمند و ولیعهد سرزمین آسگارد است.که برای زندگی در میان انسان ها به زمین تبعید می شود.در پایان فیلم برادر خائن ثور ،لوکی شروع به کار برای دکتر سلویگ و تسرکت می کند.و این آغاز ماجراست .

کارگردان :کنت برانا 

فیلم نامه نویس :اشلی میلر ،زک استنتز ،دن پاین

بازیگران :کریس همسورث ،ناتالی پورتمن ،تام هیدلستون


6-The Avengers

 بهترین فیلم های مارول

اگر سوال شما این است که سری اول فیلم های مارول کجا به پایان می رسد بدون شک پاسخ ما به شما فیلم انتقام جویان (The Avengers) است.نیک فیوری رهبر شیلد (سازمان جاسوسی تخیلی ) برای مبارزه با لوکی برادر ثور فتمام ابر قهرمان های مارول را کنار یکدیگر جمع می کند.آن ها ماموریت دارند تا دنیا را از فلاکت نجات دهند.این فیلم در سری فیلم های مارول به عنوان پایان قشمت اول در نظر گرفته می شود.

کارگردان :جاس ویدون

فیلم نامه نویس :جاس ویدون

بازیگران :رابرت داونی جونور،کریس ایوانز،کریس همسورک ،ساموئل ال. جکسون،اسکارلت جوهانسون


7-Iron Man 3

 بهترین فیلم های مارول

فیلم مرد آهنی 3 ارتباط خاصی با سری داستان های دنیای مارول ندارد.به عبارت دیگرداستان فیلم هیچ ارتباطی با شیلد و تسراکت ندارد.هفتمین فیلم دردنیای سینمایی مارولو اولین بعد از انتشار فیلم انتقام جویان در سال ۲۰۱۲ است.

کارگردان :شین بلک

فیلم نامه نویس :درو پی یرس

بازیگران :رابرت داونی جونور،گوتینت تالترو،دان چیدل،گای پیرس


8-Thor: The Dark World

 بهترین فیلم های مارول

این فیلم دنباله قسمت اول ثور است و به عنوان هشتمین فیلم در دنیای مارول شناخته می شود.این فیلم در مورد دشمنی دوبرادر ثور و لوکی است و به موضوع اصلی فیلم یعنی شیلد و تسراکت می پردازد.این بار لوکی باعث خرابی در لندن شده است و ثور و شیلد قصد دارند که خرابکاری های او را جبران کنند .

کارگردان :آلن تیلور

فیلم نامه نویس :کریستوفر یست ،کریستوفر ماریوس ،استیون منفیلی

بازیگران :کریس همسورک،ناتالی یورتمن،تام هیدلستون،آنتونی هاوینز


9-Captain America: The Winter Soldier

 بهترین فیلم های مارول

بعد از 3 سال دوباره با کاپیتان آمریکا روبرو می شویم.این بار پرچم دار استیو است .بدون اینکه بخواهیم داستان فیلم را شرح دهیم به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این فیلم را مشاهده کنید.این فیلم جایگاه نهم در میان فیلم های دنیای مارول را داراست.

کارگردان :برادران روسو

فیلم نامه نویس :کریستوفر ماریوس،استیون منفیلی

بازیگران :کریس ایوانز،اسکارلت جوهانسون،سباستین استن،آنتونی مئی


10-Guardians of the Galaxy

 بهترین فیلم های مارول

یکی دیگر از فیلم هایی که به انتقام جویان و جهان مارول هیچ ارتباطی ندارد ،فیلم نگهبانان کهکشان است.این فیلم هیچ ارتباطی با زمین ندارد و بیش تر در فضا است.این فیلم در رتبه دهم فیلم های مارول قرار دارد.

کارگردان :جیمز گان

فیلم نامه نویس :جیمز گان ،نیکول پرلمن

بازیگران :کریس پرت،زویی سالدانا،دیوید باتیستا،وین دیزل،بردلی کوپر