با معرفی بهترین فیلم های هیو جکمن همراه ما باشید. چند روز پیش تولد پنجاه و یک سالگی بازیگر محبوب استرالیایی یعنی Hugh Jackman بود و ما هم به همین بهانه قصد داریم سری بزنیم به بهترین فیلم های موجود در کارنامه ی کاری هیو جکمن. اگر که به فیلم هایی که هیو جکمن تا به حال بازی کرده نگاهی بندازیم میبینیم که جکمن خودش رو به یک ژانر خاص محدود نکرده و سعیش بر ابن بوده که فیلم های متنوع و جذابی بازی کنه. همین نکته باعث شده که هر فردی، به هر ژانری که علاقه داشته باشه، بتونه حداقل یک فیلم خوب از هیو جکمن ببینه.


در ادامه بخوانید »


حالا میریم سراغ معرفی ده فیلم برتر هیو جکمن:

10 . Real Steel (فولاد واقعی)

بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2010

کارگردان: Shawn Levy

بازیگران: Hugh Jackman , Evangeline Lilly , Dakota Goyo

اولین فیلم لیست بهترین فیلم های هیو جکمن رو با یک فیلم اکشن و علمی تخیلی شروع میکنیم. این فیلم در دنیایی جریان داره که محبوب ترین ورزش دنیا دیگه فوتبال نیست بلکه مبارزه ی ربات ها درون رینگه. داستان از جایی شروع میشه که یک پدر و پسر رباتی رو پیدا مکنن که به نظر خراب میاد. اما بعد از تعمیر اون میفهمن که به درد مسابقه دادن میخوره و با اون شروع میکنن به شکست دادن حریفانشون

9 . Rise of the Guardians (ظهور نگهبانان)

برترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2012

کارگردان: Peter Ramsey

صداپیشگان: Hugh Jackman , Alec Baldwin , Jude Law

ظهور نگهبانان از اون انیمیشن هایی بود که علارغم کیفیت خوبی که داشت، به اندازه ای که لایقش بود دیده نشد. ظهور نگهبانان یک انیمیشن اکشن با درون مایه های اساطیریه که مثل اون رو به راحتی نمیتونید گیر بیارید. داستان فیلم درباره ی عده ای از نگهبانان فناناپذیر زمینه که برای مقابله با یک تهدید جدید دور همدیگه جمع میشن. از مهم ترین نکات مثبت انیمیشن میشه به دنیاسازی اون و صداپیشگانش اشاره کرد جذابیت اون رو شدیدا بالا بردن.

The Greatest Showman . 8 (بزرگترین شومن)

محبوب ترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2017

کارگردان: Michael Gracey

بازیگران: Hugh Jackman , Michelle Williams , Zac Efron

این فیلم در زمان انتشارش به غیرمنتظره ترین موفقیت در باکس آفیس دست پیدا کرد و فروش اون دوام فوق العاده ای داشت که نشون دهنده ی موفقیت بزرگترین شومن در بین مردمه. داستان فیلم بر اساس زندگی واقعی پی.تی.بارنام که با تلاش های خود موفق به ساخت یک سیرک بزرگ میشه و فیلم هم درباره ی همین تلاش هاست. مهم ترین نکته ای که باید درباره این فیلم بدونید اینه که بزرگترین شومن یک فیلم موزیکاله و اگه از دیدن آهنگ خوندن فردی مثل هیو جکمن خسته میشید بهتره ازش صرف نظر کنید. ولی اگه مشکلی با موزیکال بودن فیلم ندارید میتونید کاملا از اون لذت ببرید.

Eddie the Eagle . 7 (ادی عقاب)

برترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2016

کارگردان: Dexter Fletcher

بازیگران: Taron Egerton , Hugh Jackman , Tom Costello

ادی عقاب یک فیلم درام کمدیه که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده. داستن فیلم درباره ی تلاش های ادی ادواردز، اولین ورزشکار انگلیسی در رشته ی پرش با اسکی تا سال 1988 برای شرکت در المپیک و موفقیت درون اون رو روایت میکنه. اگه دنبال یک فیلم انگیزشی یا درام کمدی خوبی میگردید، ادی عقاب رو از دست ندید.

6 . X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده)

بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2014

کارگردان: Bryan Singer

بازیگران: Hugh Jackman , James McAvoy , Michael Fassbender

تحسین شده ترین فیلم از سری اصلی فیلم های مردان ایکس که هیو جکمن هم مثل همیشه در اون نقش  ولوورین، جهش یافته ی خشن و معروف رو بازی میکنه. در این قسمت تقریبا همه ی ستارگان چه خط زمانی گذشته ی سری و چه خط زمانی حال سری حضور دارن. داستان فیلم هم از جایی شروع میشه که انسان ها ربات هایی خلق کردن که با استفاده از اون جهش یافته ها رو شکار میکنن. جهش یافته ها هم برای جلوگیری از انقراض نسلشون، ولوورین رو به گذشته میفرستن تا از اختراع این ربات ها جلوگیری کنه.

5 . The Fountain (چشمه)

برترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2006

کارگردان: Darren Aronofsky

بازیگران: Hugh Jackman , Rachel Weisz , Sean Patrick Thomas

فیلم سه داستان مختلف با بازیگران یکسان و مفهوم مشابه رو در گذشته، حال و آینده روایت میکنه. در هر سه داستان شخصیت مرد با بازی هیو جکمن در تلاش برای نجات عشق زندگی خودش از چنگال مرگه. بازی هیو جکمن در این فیلم رو به جرعت میشه یکی از بهترین بازی های اون در کارنامه ی کاری اون دونست. کارگردان فیلم هم دارن آرفونسکی آمریکاییه که فیلم های زیبایی مثل مادر و مرثیه ای بر یک رویا رو در کارنامه کاری خودش داره. پس با خیال راحت به دیدن این فیلم برید.

4 . The Prestige (حیثیت)

محبوب ترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2006

کارگردان: Christopher Nolan

بازیگران: Christian Bale , Hugh Jackman , Scarlett Johansson

فیلم پر ستاره ای که ستاره ی اصلی اون نه بازیگرانش، بلکه کارگردان اون یعنی کریستوفر نولانه. نولان با ساخت این فیلم نشون داد که در ساختن فیلم های پیچیده ای که توی دیدن اون ها برای بار دوم نکات جدیدی رو ارائه میکنن، تبحر خاصی داره. داستان این فیلم درباره رقابت شدید دو شعبده باز با هنرنمایی کریستین بیل و هیو جکمنه که به خاطر رقابتشون همه چیز رو فدا میکنن. پایان این فیلم به حدی شکه کنندست که میتونه شما رو مجبور کنه که همون لحظه دوباره شروع کنید به دیدن از اول فیلم.

3 . Logan  (لوگان)

بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2017

کارگردان: James Mangold

بازیگران: Hugh Jackman , Patrick Stewart , Dafne Keen

آخرین فیلمی ک هیو جکمن در اون نقش وولورین رو ایفا کرد و حکم خداحافظی اون با این نقش به یادموندنی رو داشت. این فیلم ماجراهای ولوورین یا همون لوگان رو در آینده ای به تصویر میکشه که نسل جهش یافته ها تقریبا منقرض شده. در همین بین لوگان دختری رو پیدا میکنه که قدرت هایی مشابه با خودش رو داره. لوگان به همراه دوست خودش یعنی چارلز اگزاویر که حالا دیگه پیر شده و جونی براش نمونده، راهی رسوندن دختر جهش یافته، به یک مقصد امن میشن.

در ادامه » تریلر فیلم Logan را تماشا کنید

2 . Les Misérables (بینوایان)

برترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2012

کارگردان: Tom Hooper

بازیگران: Hugh Jackman , Russell Crowe , Anne Hathaway

 اگه به خوندن رمان علاقه داشته باشید حتما اسم رمان معروف ویکتور هوگو، یعنی بینوایان رو شنیدید. این فیلم هم اقتباسی موزیکال از همین رمانه که چه به دوست داران فیلم های موزیکال و چه کسانی که به این نوع فیلم ها علاقه ندارن پیشنهاد میشه. داستان فیلم درباره تلاش یک زندانی آزاد شده به نام ژان والژان برای رستگاری و همزمان فرار از پلیس و نگهداری از دختری به نام کوزته. آهنگ های این فیلم از هر نظر عالین و شما رو درون خودشون غرق میکن پس توی دیدن فیلم بینوایان شک نکنید.

1 . Prisoners (زندانیان)

بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman

سال تولید: 2013

کارگردان: Denis Villeneuve

بازیگران: Hugh Jackman , Jake Gyllenhaal , Viola Davis

آخرین فیلم از لیست بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman جزو تحسین شده ترین فیلم های موجود در لیستمونه. اگه به فیلم های معمایی و جنایی تیره و تاریک پر از ناامیدی علاقه دارید، زندانیان مخصوص شماست. داستان از دزدیده شدن دو کودک در روز شکرگذاری شروع میشه. بعد از اون فیلم تلاش های خانواده کودکان به همراه یک کاراگاه رو برای پیدا کردن دزد کودکان نشون میده. بازی هیو جکمن در کنار جیک جیلنهال باعث شده که سطح فیلم شدیدا بالا بره و هر لحظه از دیدن هنرنمایی بازیگران فیلم لذت ببرید.

ممنون از اینکه با معرفی بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman همراه ما یودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت هها با ما در میون بزارید.

در ادامه بخوانید: