لیست ما از بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس آماده است….

در این گزارش بهترین فیلم های ورزشی نتفلیکس را به شما معرفی می کنیم! بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس را می شناسید! با ما باشید تا لیستی از بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس را به شما معرفی کنیم! دیدین این فیلم ها خالی از لطف نیست!


بهترین فیلم ها درباره تنهایی دنیای مدرن!(قسمت اول)

بهترین فیلم ها با موضوع توطئه که هرگز مثل آن ها را نخواهید دید!(قسمت اول) 


شما هم مثل من دلتنگ ورزش هستید ؟

شرایط این روز ها اینقدر بد است که دیدن ورزش می تواند مثل یک معجزه باشد ! تا زمان باز شدن زمین های ورزشی و استادیوم ها خیلی مانده ! اما ورزش را می توان در بهترین فیلم های نت فلیکس هم دید !

این فیلم ها از قدیمی ترین تا جدید ترینشان جذاب و دیدنی هستند! این لیست شامل 13 فیلم ورزشی نت فلیکس است که همین العان می توانید دانلودشان کنید! با ما همراه باشید !

The Natural

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

روی هابز یکی از بهترین بازیگرانی است که تا به حال در عرصه سینما دیده شده! فیلم «طبیعی» هم یکی از فیلم هایی است که با بازی او به دسته بهترین فیلم های ورزشی پیوسته است!

این فیلم داستان زندگی مردی است که عاشق بیستبال است! اما خیلی دیر به سراغ ورزش مورد علاقه اش میرود! سایر بازیگران این فیلم هم ستاره هستند!

این فیلم که به کارگردانی رابرت رد فورد تولید شده است شما را به سفری پر از لحظه های شگفت انگیز می برد! این داستان دقیقا همین چیزی است که این روز ها به درد ما و روحیه ی خرابمان می خورد!

و دقیقا همانطوری تمام می شود که باید تمام شود! پس دیدنش را از دست ندهید!

Miracle

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

این فیلم داستان معجزه ای است که روی یخ اتفاق می افتد! داستان گروهی نوجوان آمریکایی که در المپیک زمستانی با یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین تیم ها رو به رو می شوند!

این فیلم در سال 2004 روی پرده های سینما رفت! تیم داستان ما با کمک مربی افسانه ای شان «هرب بروکس» نا ممکن را ممکن میکنند! دیدن این فیلم حال همه را خوب می کند!

 Major League 2

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

جدایی از خیلی فیلم های ورزشی خانوادگی دیگر ،این فیلم هیجانی خانوادگی حرف های زیادی برای گفتن دارد! داستان در مورد فصل جدید مسابقات تیم «ایندین» است! در این فصل برخلاف فصل های قبل راه برای موفقت چندان هم هموار نیست!

پس آنها برای موفق شدن با مشکلات و چالش های بسیاری رو به رو می شوند! این بار قرار است یکی از منفورترین شخصیت های لیگ را شکست دهند: جک پارکمن!

Goon

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

این فیلم داستان ستاره شدن شان ویلیام اسکات عزیز است! او در این فیلم نقش داگ کلت را بازی میکند! یک ورزشکار هاکی ! این فیلم در سال 2011 اکران شد و مثل یک معجزه در سراسر دنیا مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت!

قسمت بعدی این سریال با نام آخرین مبارز در سال 2017 ساخته شد و هم اکنون در نت فلیکس موجود است!

Bleed for this

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

خب این فیلم که در سال 216 اکران شد داستان تکان دهنده ی زندگی یک بکسور است که در یک حادثه ی رانندگی ، آسیب دید! آسیب گردن این ورزشکار باعث شد از دنیای بکس کنار گذاشته شود!

اما او با دکتر ها و گفته هایشان جنگید تا باز هم به رینگ مسابقه بر گردد! این فیلم پر ستاره و پر هیجان هیچ چیزی کم ندارد !

Space Jam

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

خب این فیلم بهترین فیلم ورزشی دنیا نیست! اما یکی از بهترین فیلم ها برای کودکانی است که عاشق ورزش کردن هستند! پر از لحظات شور انگیز و الهام بخش است!

خب ماجرا از این قرار است! بهترین بازیکن بسکتبال دنیا ، مایکل جردن، با لونی تونز یک تیم تشکیل می دهند تا با فضایی هایی که استعداد های بازیکنان لیگ بسکتبال آمریکا را دزدیده اند بجنگد!

واضح است که این فیلم برای کودکان ساخته شده! اما دیدنش برای بزرگتر ها هم لحظاتی پر از شادی و هیجان می سازد! قسمت های بعدی این فیلم هم در راه است!

Rounders

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

به نظر شما پوکر هم وزش محسوب می شود؟ مسلما نه! اما این فیلم داستان شگفت انگیز  بازی پوکر است و به همین دلیل در لیست ما قرار میگیرد!

این فیلم که در سال 1998 اکران شد و ستارگانی مانند مت دیمون دارد یکی از فیلم هایی است که ارزش بار ها و بار ها دیدن را دارد!

Bloodsport

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

یکی از بهترین فیلم های ورزشی جنگی در طول تاریخ سینما را به شما معرفی کرده ایم! این فیلم 1998 ی با بازی درخشان ژان کلاد ، داستان مبارزه ی زیر زمینی یک هنرمند ورزش های رزمی با چهره ی همیشه منفی این ژانر چانگ لی است!

با اینکه همه ی مخاطبان می دانند آخر بازی چه می شود ، داستان هم چنان جذابیت دارد!

Jerry Maguire

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

یکی از بهترین نقش آفرینی های تام کروز در این فیلم دیدنی است! فیلمی که هم ورزشی است هم رمانتیک!

فیلمی که به طرز شگفت انگیزی ورزشی سخت و عشقی نا فرجام را در یک پرده به تصویر میکشد!

The Unauthorized Bash Brothers Experience

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

این فیلم موزیکال هم عجیب است ، هم خنده دار و هم تکان دهنده!

تنها کارگردانان اوکلندی این فیلم هستند که می توانند چنین داستانی را این گونه به تصویر بکشند! روایت جوز کانسکو و اسلاگرز مارک را از دست ندهید!

Kingpin

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

ساخته ی برادران فرالی در سال 1996 یکی از بهترین فیلم های ورزشی کمدی است که پرده های نقره ای سینما را به لرزه درآورده! وودی هارلسون یک بولینگ باز است که دست خود را از دست می دهد!

با این وجود بیگ ارن که در از دست رفتن دستهای هارلسون کم مقصر نبود سعی میکند او را به زمین بازی برگرداند! این فیلم واقعا جذاب و خنده دار است!

اما چیزی که این فیلم را بیش از هر فیلم دیگری جالب میکند شجاعت نقش اول است که با دست های قلابی به زیمن بازی بولینگ برگشته!

Icarus

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

از دیدن فیلم های علمی تخیلی و خنده دار ورزشی خسته شده اید؟ این فیلم بهترین فیلم نت فلکیس برای مستند دوستان است! داستان این فیلم که در سال 2017 اکران شد داستان ورزشکاری است که با استفاده از داروهای انرژی زا سعی می کند خودش را در میادین ورزشی بالا بکشد!

چیزی که در ادامه اتفاق می افتد داستان رسوایی ورزشکار قصه ی ما و پرده برداری از یکی از بزرگترین خیانت های ورزشی تاریخ است! این فیلم برنده اسکار هم شده!

The Battered Bastards of Baseball

بهترین فیلم های ورزشی نت فلیکس

مستندی بهتر از این فیلم ساخته 2014 وجود ندارد! داستان این فیلم به تیم لیگ دسته یکی بر میگردد که از سال 1973 تا سال 1977 ، یعنی 5 سال تمام در این دسته گیر افتاده اند!

داستان این فیلم آنقدر جالب است که حتی غیر ورزشی ها هم از دیدنش لذت می برند!