بهترین فیلم های کمدی شبیه “The Hangover” که حتما باید ببیند!The Hangover وقتی در سال 2009 به بازار آمد ، توانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند .از این رو اگر شما هم به این فیلم علاقه مند هستید ، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین فیلم های شبیه به the Hangover را برایتان بازگو کنیم ،پس با ما همراه باشید:

بهترین فیلم های کمدی شبیه “The Hangover”

Old School

سال انتشار:2003

imdb:7.1

کارگردان:Todd Phillips

بازیگران:Will Ferrell،Luke Wilson،Vince Vaughn

اولین فیلم شبیه به The Hangover فیلم old school می باشد.داستان فیلم در مورد سه مرد است که از زندگی خود سرخورده شده‌اند در تلاش هستند تا زندگی‌ای که در کالج داشته‌اند را دوباره پس بگیرند و این سرآغازی کمدی جذاب است که باعث می شود برای ساعاتی از ته دل بخندید.

Hangover Part 2

سال انتشار:2011

imdb:6.5

کارگردان:Todd Phillips

بازیگران:Bradley Cooper،Ed Helms،Zach Galifianakis،Ken Jeong

به نظر من این فیلم یکی از قشنگ ترین و جذاب ترین فیلم های کمدیه !البته باید اشاره کنم که دیدن این فیلم برای افراد زیر 17 سال ممنوع است. فروش بسیار خوب اولین سری ازاین کمدی باعث شد تا کارگردان آن ترغیب شود تا قسمت های بعدی آن را نیز بسازد.همچنین این فیلم توانست جایزه بهترین کمدی گلدن گلوب را به خود اختصاص دهد.حالا در قسمت دوم این فیلم بلافاصله پس از میهمانی مجردی در لاس وگاس، فیل (کوپر)، هستو (هلمس)، آلن (گالیفیاناکیس) و داگ (بارتا) برای جشن عروسی استو به تایلند می‌روند. برنامه استو برای مهمانی قبل از ازدواج درست از آب در نمی‌آید و اوضاع خوب پیش نمی‌رود و …


حتما بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی اکشن که نباید از دست‌شان بدهید!! 

بهترین سریال های کمدی قرن 21 ؛ از Modern Family گرفته تا Mindy Project (بخش اول) 

20 تا از بهترین فیلم های کمدی که حتما باید تماشا کنید


The Wedding Ringer 

سال انتشار:2015

imdb:6.6

کارگردان:Jeremy Garelick

بازیگران:Kevin Hart،Josh Gad،Kaley Cuoco،Ken Howard

داستان فیلم در مورد ازدواج داماد خجالتی به نام داگ هریس است که در شرف ازدواج است اما او هیچ سخنرانی برای مراسم ازدواجش ندارد و…این فیلم همه اشتباهات در سبک زندگی مدرن را بررسی می کند و امکانات ذهن باز را به نمایش می گذارد.Wedding Ringer نه تنها شما را به خنده می اندازد بلکه شما را به فکر عمیق درباره آنچه که در این راه مهم است ، خواهد داشت.

Last Vegas

بهترین فیلم های کمدی شبیه "The Hangover"

سال انتشار:2013

imdb:6.6

کارگردان:Jon Turteltaub

بازیگران:Michael Douglas،Robert De Niro،Morgan Freeman،Kevin Kline

داستان چند رفیق فابریک به نام های بیلی (مایکل داگلاس)، برنج (رابرت دنیرو)، آرچی (مورگان فریمن) و سام (کوین کلاین) را روایت میکند که از دوران کودکی بهترین دوستان یکدیگر بوده اند. آنها قصد دارند برای چند روز از مشغله های کاری و زندگی شان دور بشوند و برای خوش گذرانی به لاس وگاس بروند ولی اتفاقاتی برایشان می افتد که غیرمنتظره است …. در ادامه بخوانید »بهترین سریال‎ های کمدی شبیه سریال Friends که باید ببینید! 

Tag

بهترین فیلم های کمدی شبیه "The Hangover"

سال انتشار:2018

IMdb:6.5

کارگردان:Jeff Tomsic

بازیگران:Ed Helms،Jake Johnson،Annabelle Wallis،Hannibal Buress،Isla Fisher

این فیلم کمدی و ماجرایی محصول سال ۲۰۱۸ و به کارگردانی جف تامسیک می‎باشد. داستان فیلم درباره‎ی چند همکلاسی سابق است که تصمیم می‎گیرند تا گرگم به هوا یا همان تگ بازی کنند ، با این تفاوت که محدوده‎ی محیط بازی کل کشور را می‎تواند در بر بگیرد ….

Due Date 

سال انتشار:2010

IMdb:6.5

کارگردان:Todd Phillips

بازیگران:Robert Downey Jr.،Zach Galifianakis،Michelle Monaghan،Juliette Lewis

«پیتر هایمن» قرار است تا چند روز دیگر پدر شود و برای همین تصمیم دارد سر وقت خود را نزد همسرش برساند. اما پیتر در یک سفر جاده ای به ناچار همراه مردی به نام «ایتان تِرمبلِی» می شود. ایتان مردی عجیب و غریب و بلند پرواز است که مشتاق بازیگری است و…

Horrible Bosses

بهترین فیلم های کمدی شبیه "The Hangover"

سال انتشار:2011

IMdb:6.9

کارگردان:Seth Gordon

بازیگران:Jason Bateman،Charlie Day،Jason Sudeikis،Jennifer Aniston

داستان این کمدی در مورد سه دوست است که تصمیم می گیرند رئیس مغرور خودشان را به قتل برسانند.آنچه من عاشق این فیلم هستم برنامه هایی است که این سه دوست در چند دوره مختلف ایجاد می کنند ، برنامه ای است که همه ما می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم ، تفاوت این است که آنها واقعاً سعی می کنند آنها را عملی کنند.بازیگران تمام ستاره به معنای واقعی کلمه ، برای ما یک فیلم را به ارمغان می آورند که می توانید از آن لذت ببرید.این یک فیلم عالی و خنده دار است.در ادامه بخوانید »معرفی انیمه Pet girl Sakurasou ؛ یک کمدی-رمانتیک پر شور