بهترین فیلم های کمدی 2020 !سلام رفقا امیدوارم حالتون خوب باشه  و تو خونه کف نکرده باشین ! با اومدن این ویروس عجیب و غریب همه مون خونه نشین شدیم ، ولی خب اشکالی نداره این دورانم می گذره !خب بیایین به جای حرفهای تکراری و نالیدن یکمی حال و هوامون عوض کنیم.یکی از بهترین تفریحات فیلم دیدنه .منم فکر کردم چی بهتر از چند تا فیلم کمدی که بتونه حالمون خب کنه .اگه موافقین بیایین با بهترین فیلم های کمدی 2020 آشنا بشیم :

همچنین قبل مطالعه این فیلم بخوانید »

20 تا از بهترین فیلم های کمدی که حتما باید تماشا کنید

لیست بهترین فیلم های کمدی تمام دوران منتشر شد ! 

بهترین انیمه های کمدی که باید حتما آنها را تماشا کنید ! بخش اول


Bad Boys For Life

کارگردان :عادل ال اربی و بلال فلاح

بازیگران:ویل اسمیت ،مارتین لارنس،ونسا هاجنز

امتیاز:7.2

این فیلم سومین فیلم از سری فیلم های Bad Boys است که بعد از فیلم های (Bad boys (1995 و (2003) BAd boys 2 ساخته شده.داستان فیلم در مورد مایک و مارکوس که به خاطر وقوع چند قتل دوباره باید باهم همکاری کنن.برخلاف سری فیلم های قبلی Bad boys کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل بی نیست .دیدن این فیلم باحال بهتون پیشنهاد می کنم. 


The Gentlemen

کارگردان:گای ریچی

بازیگران:متیو مک کانهی ،کالین فارل،چارلی هونام

امتیاز:8

این فیلم جدیدترین ساخته گای ریچی .گای ریچی با فیلم های مثل کینگ آرتور ،سری فیلم های شرلوک هلمز ،اسنچ و… شناخته شده است.جنتلمن آخرین ساخته این کارگردان در ژانر کمدیه.داستان فیلم در مورد میکی پیرسون یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا  که سعی داره امپراتوری بزرگ ماری جوانا را به پولدارهای اوکلاهاما بفروشه که این  آغاز ماجراست.


My Spy

کارگردان:پیتر سگال

بازیگران:دیو بوتیستا ،کریستین شوال،کلوئه کلمن

امتیاز:5.5

اگه اهل فیلمای اکشن کمدی هستین ، این فیلم می تونه نظرتون جلب کنه.داستان فیلم در مورد یک مامور سیا است که باید از یه دختر جوون محافظت کنه.خلاصه این فیلم پر از صحنه های کمدی و اکشنه که واقعا حالتون خوب می کنه.


The Climb

کارگردان:مایکل آنجلو کووینو

بازیگران:مایکل آنجلو کووینو،کایل ماروین،گایل رنکین

امتیاز:7.2

کایل و مایک دو تا رفیق صمیمی هستن تا اینکه مایک با نامزد کایل رابطه نزدیک برقرار می کنه.این موضوع کلی کایل رو به هم میرزه اما بعدش ما شاهد کلی داستان خنده دار و رومانتیک هستید! در ادامه شاهد داستانی عاشقانه و کمدی هستیم که بسیار سرگرم کننده است. جالبه بدونید این فیلم یکی از فیلم های منتخب جشنواره کن هم بوده!


Emma

کارگردان:آتمن دا وایلد

بازیگران:آنیا تیلور جوی ،جانی فلین،بیل نای ،میا گاث

امتیاز:6.9

اما نام رمانی از جین آستین ، درباره زنی ثروتمند و مغروره دقیقا عین داستان فیلم .داستان از جایی شروع میشه که این زن جوان مغرور در زندگی عاشقانه و خصوصی دوستش دخالت می کنه .این فیلم دارای کادر بازیگری درخشانیه که به جذاب شدن این فیلم کمک زیادی کرده.


امیدوارم از تماشای بهترین فیلم های کمدی 2020 لذت ببرید لطفا شما هم بهترین فیلم های کمدی امسال از نظر خودتون رو به ما معرفی کنید