با معرفی بهترین فیلم های کمدی 2020 همراه ما باشید. شوخ طبعی امری بسیار هوشمندانه است و برعکس مسخره بازی بسیار پیچیده و جذاب است. اما 2020 دارای تعدادی فیلم است که به نظر می رسد می توانند لحظات خوبی را برای شما در هنگام تماشا فراهم کنند.تاکنون ، فیلم های زیر صادقانه امیدوار کننده به نظر می رسند ، خصوصاً از آنجایی که سال 2020 به یک سال طولانی تبدیل شده است!بنابراین اگر می خواهید کمی در زندگی خود وقت برای خنده داشته باشید ، بهتر است از تماشای این فیلم ها غافل نشوید.

البته باید اشاره کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از این فیلم ها دیرتر اکران شده اند.حتی اگر بعضی از اینها در سال 2021 به بازار عرضه شوند (مانند Ghostbusters جدید) ، ما آنها را همانطور که برای سال 2020 در نظر گرفته شده در لیست نگه می داریم.نترسید – در این لیست هنوز فیلم های خنده دار زیادی وجود دارد که می توانید در این  لحظه آن ها را  تماشا کنید.با وارونه همراه باشید:


The Shithouse

بهترین فیلم های کمدی

کارگردان:Cooper Raiff

بازیگران:Cooper Raiff, Dylan Gelula, Amy Landecker, Logan Miller, Olivia Welch, Abby Quinn

IMDb:6.8

زمان انتشار:16 اکتبر 2020

اولین سالی که به دانشگاه می روید ،می تواند کمی سخت باشد.احساس تنهایی و غربت ،درام با هم اتاقی خود و روند ایجاد یک گروه دوستی کاملا جدید همه از سختی های سال اول دانشگاه است. رائف فیلمسار ،در اولین فیلم سینمایی خود همه آن خاطرات نه چندان دلچسب سال اول دانشجویی را در فیلمی درباره یک دانشجوی  تنها که در یک رابطه غیرمنتظره با مشاور مسکونی خود ایجاد می کند را به تصویر می کشد.

همچنین بخوانید:اگر پاترهد هستید، این 14 فیلم از فیلم‎‌های شبیه هری پاتر را از دست ندهید!!


Downhill

بهترین فیلم های کمدی

کارگردان:Nat Faxon

بازیگران: Julia Louis-Dreyfus, Will Ferrell, Zach Woods, Zoe Chao, Miranda Otto, Giulio Berruti

IMDb:4.8

زمان انتشار:14 فوریه 2020

آیا تا به حال فکر کرده اید هنگام وقوع یک بلای طبیعی واکنش شما چه خواهد بود ؟ آیا سریعا فقط به نجات خودتان فکر می کنید یا اعضای خانواده تان ؟ داستان فیلم در مورد خانواده ای است که به تعطیلات زمستانی رفته اند اما پس از وقوع بهمن پدر خانواده فرار کرده و زن و دو فرزندش را رها می کند.اما این خودخواهی باعث چه اتفاقاتی خواهد شد؟


Friendsgiving

بهترین فیلم های کمدی

کارگردان:Nicol Paone

بازیگران:Malin Akerman, Kat Dennings, Jack Donnelly, Aisha Tyler, Jane Seymour, Chelsea Peretti

IMDb:4.2

زمان انتشار:23 اکتبر 2020

 یکی از بهترین فیلم های کمدی ، این فیلم به کارگزدانی نیکول پاون است.هیچ چیزی بهتر از یک روز شکرگذاری به دور از اعضای خانواده کنجکاو و تصمیم به خوردن بوقلمون در عمارت بزرگ دوست خود که اخیراً طلاق گرفته و در  لس آنجلس  است ،نیست.مطمئناً ، او یک بچه دارد ، اما ابی (دنیس) می تواند با او کنار بیاید.اما دیگر مهمان او نیز چنین خواهند بود ؟ آیا آن ها قصد رفتن به خانه هایشان برای تعطیلات را دارند؟این فیلم یادآوری خوبی از همه مهمانی های شام شگفت انگیز و در عین حال دیوانه ای است که وقتی در جهان توزیع واکسن های COVID آغاز شود تحت آن قرار خواهیم گرفت.

همچنین بخوانید:بهترین فیلم های کمدی شبیه “The Hangover” که حتما باید ببینید!


The Gentlemen

The Gentlemen

کارگردان:Guy Ritchie

بازیگران:Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Michelle Dockery, Jeremy Strong, Lyne Renee, Colin Farrell, Henry Golding

IMDB:8

زمان انتشار:10 ژانویه 2020

این فیلم جدیدترین ساخته گای ریچی و یکی از بهترین فیلم های کمدی 2020 است .گای ریچی با فیلم های مثل کینگ آرتور ،سری فیلم های شرلوک هلمز ،اسنچ و… شناخته شده است.جنتلمن آخرین ساخته این کارگردان در ژانر کمدیه.داستان فیلم در مورد میکی پیرسون یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا  که سعی داره امپراتوری بزرگ ماری جوانا را به پولدارهای اوکلاهاما بفروشه که این  آغاز ماجراست.یک داستان کمدی و پر فراز و نشیب از گای ریچی که می تواند اوقات خوشی را برایتان رقم بزند.


Emma

کارگردان:Autumn de Wilde

بازیگران: Anya Taylor-Joy, Josh O’Connor, Bill Nighy, Mia Goth, Johnny Flynn, Miranda Hart

IMdb:6.9

زمان انتشار:21 فوریه 2020

اما نام رمانی از جین آستین ، درباره زنی ثروتمند و مغروره دقیقا عین داستان فیلم است .داستان از جایی شروع میشه که این زن جوان مغرور در زندگی عاشقانه و خصوصی دوستش دخالت می کنه .این فیلم دارای کادر بازیگری درخشانیه که به جذاب شدن این فیلم کمک زیادی کرده.به تازگی نقش اول این فیلم یعنی آنا تیلور در سریال محبوب گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)ایفای نقش کرده است اگر تا کنون موفق به دیدن این سریال نشده اید ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید:معرفی سریال The Queen’s Gambi ؛ تاکتیکی برای شروع


The Climb

The Climb

کارگردان:Michael Angelo Covino

بازیگران:Michael Angelo Covino, Kyle Marvin, Gayle Rankin, Judith Godrèch

IMDB:7.2

زمان انتشار:20 مارچ 2020

کایل و مایک دو  دوست صمیمی هستند که رابطه تنگاتنگی دارند.تا اینکه مایک با نامزد کایل وارد رابطه نامشروع می شود.آنچه در ادامه می آید داستان دوستی ، ناامیدی و عشق است ، همراه با شوخی های خنده دار که به اندازه کافی قابل گفتن هستند و به شما القا می کنند که شخصیت های  فیلم را در زندگی واقعی خود  می شناسید.جالبه بدونید این فیلم یکی از فیلم های منتخب جشنواره کن هم بوده! و در لیست بهترین فیلم های کمدی 2020 نیز جای دارد.


The Lovebirds

The Lovebirds

کارگردان:Michael Showalter

بازیگران:Issa Rae, Kumail Nanjiani, Anna Camp, Kyle Bornheimer

IMDb:6.1

زمان انتشار:22 می 2020

عیسی رائه و کومایل نانجیانی ،  بازیگران مورد علاقه همه ، نقش زوجی را بازی می کنند که به طور غیرمنتظره خود را گرفتار یک جنایت می کنند.در حالی که هر دوی آنها سعی می کنند برای پاک کردن نام خود پرونده را حل کنند ، به شرایط قابل پیش بینی و حواس پرتی دچار می شوند.به معنای واقعی باید بگوییم که این دو شخصیت واقعا خنده دار هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.منتقدان در مورد فیلم کمی اختلاف نظر داشتند ، اما تقریباً همه می توانند توافق کنند که دو ستاره آن بهترین قسمت از فیلم هستند.

همچنین بخوانید:20 تا از بهترین فیلم های جنایی که حتما باید آنها را تماشا کنید به انتخاب مجله وارونه


Love Wedding Repeat

Love Wedding Repeat

کارگردان:Dean Craig

بازیگران: Sam Claflin, Olivia Munn, Freida Pinto, Eleanor Tomlinson, Joel Fry, Jack Farthing

IMDb:5.5

زمان انتشار:10 آپریل 2020

آیا ازدواج کرده اید ؟ خاطراتی از مراسم ازدواج دارید ؟دامادهای وحشت زده ، عروس سرخ شده ، دوستانی که می پرسند کی نوبت راه رفتن شما در راهرو است و دی جی که هرگز نباید در عروسی دیگری استخدام شود.در این فیلم شاهد تمام این خاطرات قشنگ هستید اما گاهی تنها یک شخص می تواند خاطرات زیبای ازدواج را به یک کابوس تبدیل کند.


Like a Boss

Like a Boss

کارگردان:Miguel Arteta

بازیگران: Tiffany Haddish, Rose Byrne, Salma Hayek, Billy Porter, Jimmy O. Yang, Lisa Kudrow

IMDb:4.5

زمان انتشار:10 ژانویه 2020

بهترین دوستان میا کارتر (Haddish) و مل پیج (Byrne) یک شرکت آرایشی موفق دارند اما بدهی های جدی دارند که نمی توانند از آن نجات پیدا کنند.بنابراین ، به نظر می رسد هنگامی که کلر لونا (هایک) ملکه زیبایی می خواهد بیش از یک میلیون دلار در شرکت آنها سرمایه گذاری کند ، فرشته ای از بالا برای آن ها فرستاده می شود.اما با یک معامله به این خوبی ،  ممکن است بهای سنگینی داشته باشد ، مانند دوستی مادام العمر که بین میا و مل  است.


Spontaneous

Spontaneous

کارگردان:Brian Duffield

بازیگران:Katherine Langford, Charlie Plummer, Yvonne Orji, Hayley Law, Rob Huebel, Piper Perabo

IMDb:6.5

زمان انتشار:2 اکتبر 2020

این کمدی تاریک و عاشقانه در تاریخ 2 اکتبر 2020 به صورت محدود پخش شد.داستان در مورد رابطه ی دو نوجوان دبیرستانی است.که تصمیم می گیرند بعد از وقوع یک حادثه برای همکلاسی خود ، دنیا را کمی راحت بگیرند!مطمئناً ، بدترین زمان ممکن برای شروع رابطه است ، اما وقتی هر روز آخرین روز شماست ، چرا کمی زندگی نمی کنید؟