با معرفی بهترین فیلم های کیانو ریوز در خدمت شما هستیم. بازیگر فراموش نشدنی ماتریکس یکی از بهترین و ساده ترین چهره های هالیوود است. بله در مورد کیانو ریوز صحبت می کنیم. کیانو ریوز علاوه بر اینکه بازیگر بسیار موفقی است فوق العاده انسان خوبی نیز هست و همه این را تا حدودی از اخبار و مجلات شنیده ایم. کیانو ریوز متولد سال 1964 در بیروت است. در ادامه با بهترین فیلم های کیانو ریوز که براساس رتبه IMDB هستند، با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های کیانو ریوز

بهترین فیلم های کیانو ریوز

سال انتشار:1999

IMDb : 8.7

ژانر:علمی تخیلی ،اکشن، ماجراجویی

کارگردان: Lana Wachowski, Lilly Wachowski

نویسنده: Lana Wachowski, Lilly Wachowski

بازیگران: Keanu Reeves, Laurence Fishburne, Carrie-Anne Moss

ماتریکس از پرچمداران ژانر علمی تخیلیه ولی میشه اون رو توی فیلم های آخرالزمانی هم طبقه بندی کرد. توی این فیلم ها دنیای انسان ها چیزی جز یک جهان تقلبی نیست که توسط هوش مصنوعی ساخته شده تا انسان ها رو یکجا نگداری کنه. این وسط نئو (با بازی کیانو ریوز) از ماهیت دنیایی که در اون زندگی میکنه آگاه میشه و بهش گفته میشه که اون شخص برگزیده ایه که قراره انسان ها رو به آزادی برسونه.


حتما ببینید:

۱۰ تا از بهترین فیلم های رایان رینولدز بر اساس IMDB 

بهترین فیلم های جانی دپ که باید ببینید! قسمت اول


بهترین فیلم های کیانو ریوز

سال انتشار:2014

IMDb : 7.5

ژانر:پلیسی،ماجراجویانه،درام

کارگردان: Chad Stahelski

بازیگران:Keanu Reeves, Halle Berry, Ian McShane, Laurence Fishburne

کیانو ریوز بار دیگر در ماجراجویی نفس گیر  وانتقام جویانه در خیابان های نیویورک به عنوان یک آدمکش استخدام می شود. و یک داستان اکشن و زیبا را خلق می کند.به شما توصیه می کنیم که تمام سری های این فیلم را مشاهده کنید.جان ویک: بخش ۴ در دست ساخته و قراره در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ منتشر بشه که روز بزرگی برای کیانو ریوز محسوب میشه، ون اون روز “ماتریکس 4” هم منتشر میشه. در این فیلم بی رحم‌ترین قاتلان دنیا، از زن و مرد در هر گوشه جهان، می خوان جان ویک رو بکشن و جایزه خودشون و بگیرن. این وسط، جان ویک از یکی از دوستای نزدیکش به نام سوفیا که اونم یه آدمکش حرفه ای و ماهره، کمک می‌گیرد تا بتواند از نیویورک خارج بشه و …

سال انتشار:1997

IMDb: 7.5

ژانر:هیجانی_معمایی

کارگردان:Taylor Hackford

بازیگران:Keanu Reeves, Al Pacino, Charlize Theron, Jeffrey Jones

 یکی دیگر از بهترین فیلم های کیانو ریوز فیلم وکیل مدافع شیطان است.در این شاهکار شگفتی های کیانو ریوز و آل پاچینو ، معضل یک وکیل مدافع موفق را در برابر پیشنهاد درخشانی که پس از پیروزی در پرونده مشتری ناعادلانه دریافت کرده است را دنبال می کنیم.محصولی که جاه طلبی و ارزشهای اخلاقی در آن رو در روی هم قرار می گیرد ، از جمله کارهای فراموش نشدنی سینما است.

سال انتشار:1992

IMDb : 7.4

ژانر:فانتزی ،ترسناک

کارگردان: Francis Ford Coppola

بازیگران:Gary Oldman, Winona Ryder, Anthony Hopkins, Keanu Reeves

دراکولا از رمان برام استوکر ساخته کارگردان افسانه ای فرانسیس فورد کوپولا اقتباس شده است ، یکی از کلاسیک های برجسته در میان فیلم های خون آشام است.این فیلم در سال 1993 در جوایز اسکار در قسمت صدا ، گریم و طراحی لباس مورد تشویق قرار گرفت.داستان فیلم در مورد وکیل جوانی است که توسط دراکولا ربوده می شود و به لندن برده می شود.دراکولا قصد دارد نامزد هارکر(وکیل جوان) را بگیرد.

بهترین فیلم های کیانو ریوز

سال انتشار:1991

IMDb : 7.3

ژانر:جرم ،ماجراجویانه

کارگردان:Kathryn Bigelow

بازیگران: Patrick Swayze, Keanu Reeves, Gary Busey, Lori Petty

داستان فیلم در مورد گروهی خلافکار است که همیشه هنگام انجام دزدی‌ها، ماسک‌هایی با چهره‌ی رئیس جمهورهای پیشین ایالات متحده‌ی آمریکا را بر صورت می‌گذارند. در این بیان کیانو ریوز که مامور مخفی سازمان فدرال است خودش را به عنوان خلافکار وارد این گروه خلافکاری می کند.شما در این اکشن زیبا شاهد روایت های متفاوتی نیز هستید که با ترکیب با دیالوگ های کلیشه ای اما دوست داشتنی دیدن فیلم را برای شما جذاب تر می کند.

Much Ado About Nothing

سال انتشار:1993

IMDb : 7.3

ژانر:کمدی ، درام ،رمانتیک

کارگردان:Kenneth Branagh

بازیگران:Kenneth Branagh, Emma Thompson, Keanu Reeves, Kate Beckinsale

در این فیلم که اقتباسی جذاب از شکسپیر است ، در فیلم Much Ado About Nothing دون پدرو و مردانش پیروز مندانه از جنگ برمیگردند. دوستان نزدیک دون پدرو، کلودیو، بندیک و برادر ناتنی دون، او را همراهی می کنند. بی یتریس، خواهرزاده ی فرماندار مسینا و بندیک به هم قول می دهند که هرگز ازدواج نخواهند کرد.

Speed 

سال انتشار:1994

IMDb : 7.2

ژانر:ماجراجویی

کارگردان: Jan de Bont

بازیگران:Keanu Reeves, Dennis Hopper, Sandra Bullock, Joe Morton

در این فیلم که با سناریوی چشمگیرش فراموش نشدنی است ،  در مورد افسر پلیسی است که می خواهد بمبی را که در اتوبوس عمومی قرار گرفته خنثی کند ،  او باید این اتوبوس را با سرعت مشخص نگه دارد و به طور مداوم به جاده ادامه دهد.در لحظه به احظه این فیلم هیجان را درک خواهید کرد.

بهترین فیلم های کیانو ریوز

سال انتشار:1991

IMDb : 7.1

ژانر:درام

کارگردان: Gus Van Sant

بازیگران: River Phoenix, Keanu Reeves, James Russo

فیلمی که توسط کارگردان محبوب فستیوال ها ، گاس ون سانت ، از نمایشنامه های هنری چهارم و پنجم هنری ویلیام شکسپیر اقتباس شده است ، از جمله تولیداتی است که در آن کیانو ریوز کشف شد.این فیلم در مورد داستان جالب توجه دو مرد است که در خیابان ها زندگی می کنند و روسپی می شوند.

سال انتشار:2006

IMDb : 7.1

ژانر:انیمیشن،ماجرا

کارگردان: Richard Linklater

بازیگران:Keanu Reeves, Winona Ryder, Robert Downey Jr., Rory Cochrane

این فیلم با بازیگران واقعی گرفته شده اما با تکنیک پیشرفته انیمیشن ، براساس رمان فیلیپ کی دیک ساخته شده است. داستان فیلم درباره مامور مخفی پلیسی است که قصد نفوذ در باند قاچاقچی را دارد ولی در حین ماموریت خود، به ماده مخدر جدیدی (به نام دی) اعتیاد پیدا میکند و توان تشخیص و تمایز بین واقعیت و خیال را از دست می دهد و به مرکز ترک اعتیاد فرستاده می‌شود ولی در پایان فیلم مشخص می‌شود که هدف اصلی عملیات فرستادن وی به همین مرکز بود که پلیس تصور می کند در تولید مواد مخدر نقش دارد.

بهترین فیلم های کیانو ریوز

سال انتشار:2005

IMDb : 7.0

ژانر:اکشن -فانتزی

کارگردان:Francis Lawrence

بازیگران: Keanu Reeves, Rachel Weisz, Djimon Hounsou, Shia LaBeouf

«جان کانستنین» به خاطر ارتباطش با موجودات ماورای طبیعی شهرت دارد. او به خاطر خودکشی یک بار به جهنم رفته است، اما دوباره به زندگی بازگشته تا شاید با انجام اعمال خوب، جایی در بهشت برایش پیدا شود. بعد از داخل شدن در یک سری از ماجراها، او در میابد که شیاطین قصد دارند با شکستن محدودیت‌ها به دنیایی انسان‌ها وارد شوند و او پا در راهی می گذارد که نهایتا به نبرد مستقیم با شیطان منتهی می شود.