بهترین فیلم های 2019 !تقریبا به نیمه سال 2019 میلادی رسیده ایم ، تا کنون فیلم های بسیاری بر روی پرده سینما رفته اند.و فیلم های فوق العاده ای نیز در راهند.امسال خوشبختانه فیلم های زیادی برای علاقه مندان به هر ژانری اکران شده اند و یا در نیمه دوم سال 2019 اکران خواهند شد.و ما هنوز منتظر فیلم های جدید که بسیار پر سرو صدا هستند مانند فیلم جدید کونتین تارانتینو ،مارتین اسکورسیزی ،گرتا گرویگ ،بونگ جون هو و… هستیم.

حتی در جریان اصلی فیلم ،ابر قهرمان ها و انیمیشن های متحرک ،توانسته اند نظر مثبت مخاطبین را جذب کنند.نیازی به اثبات این گفته نیست ،و حتی انتقاد و یا تحسین منتقدان  نیز اهمیت ندارد ،مهم محبوبیت این فیلم ها در نزد مخاطبان است.با یکدیگر با 20 تا از بهترین فیلم های 2019 که تا کنون اکران شده اند آشنا می شویم :


The Art of Self-Defense

بهترین فیلم ها

کارگردان :رایلی استرنز

بازیگران :جسی آیزنبرگ، الساندرو نیلولا، اوموگن پوت

ژانر :کمدی

سال اکران :2019

امتیاز :7.1(IMDB)

داستان فیلم در مورد مرد جوانی است که در خیابان مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.در ادامه او تصمیم می گیرد که به کلاس های دفاع شخصی برود از این رو از یک استاد کاراته می خواهد که به او هنر دفاع را آموزش دهد.اما در ادامه او تحت تاثیر بسیار زیاد استاد خود قرار می گیرد و…..


Toy Story 4

بهترین فیلم ها

کارگردان :جاش کولی

بازیگران:تام هنکس ،تیم آلن ،کیانو ریوز ،تونی هیل

ژانر :انیمیشن (کمدی )

سال اکران :2019

امتیاز :8.3 (IMDB)

داستان اسباب 4 چند سال بعد از اینکه اندی ، اسباب بازی های خود را به بانی می دهد ، رخ می دهد. هنگامی که بانی در «کارگاه هنر و مهارت» یک اسباب بازی جدید به نام فورکی که یک قاش‌چنگ است می‌سازد، وودی، باز و دیگر اسباب بازی‌ها با مشکل جدیدی روبرو می‌شوند.فورکی وارد یک بحران می شود زیرا او درک درستی از اسباب بازی بودن ندارد.او به درستی نمی داند که یک قاشق است یا یک چنگال ،به همین خاطر بقیه به او کمک می کنند تا او یاد بگیرد چکونه اسباب بازی باشد و…


The Dead Don’t Die

فیلم های 2019

کارگردان :جیم جارموش

بازیگران :آدام درایور ،استیو بوشمی ،بیل مری ،تیلدا سوئیتنین ،سلنا گومز 

ژانر :ترسناک ،کمدی ، فانتزی

سال اکران :2019 

امتیاز :6 (IMDB )

یکی از بهترین فیلم های 2019 فیلم مرده ها نمی میرند ، است که درباره سه پلیس محلی شامل یک افسر زن به نام مینورا ماریسونو ۲ افسر مرد به نام های رونالد پیترسون و کلیف رابرتسون (با بازی Bill Murray) است که بعد از به هم ریختن نظم و آرامش شهر «سنترویل» توسط زامبی ها، با آنها مبارزه می‌کنند.برخاستن مرده‌ها از گور و حمله وحشیانه آنان به شهروندان و موجودات زنده بعد از اتفاقات عجیب و غریبی همچون بزرگ و نزدیک شدن بسیار زیاد ماه و غیرقابل پیش بینی شدن ساعت‌های روز، بروز رفتارهای غیرمعمولی از حیوانات رخ داد و حالا شهروندان باید برای بقای خود با زامبی ها بجنگند و…


در ادامه بخوانید :


Fast Color

فیلم های 2019

کارگردان :جولیا هارت 

بازیگران :Gugu Mbatha-Raw , David Strathairn , Lorraine Toussaint

ژانر :درام ، علمی تخیلی ، هیجان انگیز 

سال اکران :2019

امتیاز :5.7 (IMDB)

داستان فیلم در مورد زن جوانی است که توسط نیروهای مرموز شکار شده و توانایی های فراطبیعی دارد ، زمانی که توانایی هایش کشف می شود بایدفرار کند. او که جایی برای رفتن ندارد، بسرعت نزد خانواده اش و خانه رعیتی که مدت ها پیش رها کرده بود برمی گردد. آنجا، در حالی که توسط کلانتر محلی تعقیب می شود، او شروع به اصلاح روابط آسیب دیده با مادر و دخترش می کند و متوجه می شود که قدرت موردنیاز او در درون آن ها بوده است و….


Greta

بهترین فیلم های 2019

کارگردان :نیل جردن

بازیگران :ایزابل هوپر ،کلوئی گرس مورتز ،مایا مونرو

ژانر :درام ،هیجان انگیز

سال اکران :2019

امتیاز :6 (IMDB)

داستان فیلم در مورد دختر جوانی است که پس از مرگ مادرش سعی دارد که زندگی کند و در شهر بزرگ نیو یورک دوام آورد.او به کارهای نیکوکارانه علاقه دارد و در همین مسیر با پیانیستی به نام گرتا آشنا می شود اما او گرتا بسیار مرموز است و یک پیانیست ساده نیست و در ….


Avengers: Endgame

بهترین فیلم های 2019

کارگردان :برادران روسو

بازیگران :رابرت داونی جونیور،کریس ایوانز،مارک رافلو،کریس همسورث ،اسکارلت جوهانسون

ژانر :ابر قهرمانی

سال اکران :2019

امتیاز :8.7 (IMDB)

سه هفته بعد از آن که در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس کشته شدند، کارول دنورز، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند. آن‌ها قصد دارند تا دوباره از سنگ‌های ابدیت استفاده کنند تا ویرانی‌هایی را که تانوس به بار آورده را جبران کنند؛ ولی تانوس به آنها نشان می‌دهد که قبلاً سنگ‌ها را نابود کرده‌است تا از استفاده بیشتر آن‌ها جلوگیری کند. ثور سر تانوس را از بدنش جدا می‌کند و انتقام‌جویان به مقر خودشان بر می‌گردند.


 Plus One

کارگردان :جف چان،اندرو رییمر

بازیگران :Maya Erskine،Jack Quaid،Beck Bennett،Rosalind Chao

ژانر :درام ،کمدی 

سال اکران 2019

امتیاز :6.6 (IMDB )

داستان فیلم در مورد دو دست است که همیشه مجردند و زندگی یکنواختی دارند .آن ها در فصل تابستان به عروسی های زیادی دعوت شده اند ، از این رو تصمیم می گیرند که در این مراسم ها به عنوان زوج شرکت کنند و…


John Wick: Chapter 3 – Parabellum

بهترین فیلم های 2019

کارگردان : چاد استاهلسکی

بازیگران : کیانو ریوز،هلی بری،مارک داکاسیوس،ایان مک شین،لنس ردیک

ژانر :اکشن ،مهیج 

سال اکران :2019

امتیاز :7.9 (IMDB )

جان ویک به یک فراری بزرگ تبدیل شده‌است و همکاران سابق او به دنبال شکارش هستند. او می‌بایست هر طوری که شده‌است از این مهلکه جان سالم به در ببرد.


High Life

فیلم های 2019

کارگردان :کلر دنی 

بازیگران :رابرت پتینسون،میا گاث،ژولیت بینوش،آندره ۳۰۰۰

ژانر :ترسناک ، علمی تخیلی 

سال اکران :2019

امتیاز :5.9 (IMDB )

این فیلم بر گروهی از جنایتکاران تمرکز می‌کند که به مأموریتِ سفر با فضاپیما به سوی یک سیاه‌چاله فرستاده می‌شوند. در طی مأموریت آن‌ها در آزمایش‌های علمی شرکت می‌کنند. حیات والا نخستین فیلم انگلیسی‌زبان کلر دنی است، و توسط دنی و همکار قدیمی‌اش ژان-پل فرژو نوشته‌است.

در ادامه » 20 تا از بهترین فیلم های 2019 تا کنون ! (بخش دوم )