سلامی دوباره خدمت همراهان همیشگی وارونه ! پاپ کرن هاتون آماده کنین ، با معرفی بهترین فیلم های 2020 تا کنون، در خدمتتون هستم.سال 2020 ،سال پر از فیلمیه !بسیاری از این فیلم ها به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا به تأخیر افتاده اند ، بنابراین من تاریخ انتشار را با به روزرسانی هایی که تاکنون درباره آنها می دونم ، به روز کردم.همچنین سعی می کنم تو این لیست فیلمایی را معرفی کنم که اکران شده اند و شما به راحتی می تونید ، آن ها را تماشا کنید.چون برخی از فیلم هایی که قرار بود امسال اکران شن به دلیل شیوع ویروس ، احتمالا در سال 2021 اکران خواهند شد.پس بیایین با بهترین فیلم های 2020 تا کنون آشنا بشیم:


The Gentlemen

بهترین فیلم های 2020 تا کنون

کارگردان:گای ریچی

بازیگران:متیو مک کانهی ،کالین فارل،چارلی هونام

امتیاز:8

اگر منتقدان درمورد این فیلم یک حرفی برای گفتن داشتند ، این است که “اوه خدا را شکر ، گای ریچی برگشته است.”ساخته های ارجینال ریچی واقعا فوق العاده اند ، اما ساخته های اخیر او دارای فراز و نشیب هایی هستن.من واقعاً The Man from U.N.C.L.E.. دوست داشتم ، اما پادشاه آرتور؟ یورگ شرلوک هولمز 2؟ اما در مورد این فیلم ها کمی مرددم.

این فیلم جدیدترین ساخته گای ریچی.جنتلمن آخرین ساخته این کارگردان در ژانر کمدیه.داستان فیلم در مورد میکی پیرسون یکی از بزرگترین خلافکاران بریتانیا  که سعی داره امپراتوری بزرگ ماری جوانا را به پولدارهای اوکلاهاما بفروشه اما متوجه می شه که این محموله طرفدارای زیادی داره.


همچنین بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2020 (تاکنون)

بهترین فیلم های 2020 که به درستی ارزش آنها کشف نشد!(قسمت اول)

بهترین سریال های مستند 2020 که نباید آن ها را از دست دهید!(قسمت اول)


Emma

بهترین فیلم های 2020 تا کنون

کارگردان:آتمن دا وایلد

بازیگران:آنیا تیلور جوی ،جانی فلین،بیل نای ،میا گاث

امتیاز:6.9

اما نام رمانی از جین آستین ، درباره زنی ثروتمند و مغروره دقیقا عین داستان فیلم .داستان از جایی شروع میشه که این زن جوان مغرور در زندگی عاشقانه و خصوصی دوستش دخالت می کنه .این فیلم دارای کادر بازیگری درخشانیه که به جذاب شدن این فیلم کمک زیادی کرده.این فیلم باعث می شه هم در عین حال بخندین ، گریه کنین و در کل از دیدن فیلم لذت ببرین.


The Invisible Man

بهترین فیلم های 2020 تا کنون

کارگردان:Leigh Whannell

بازیگران:Elisabeth Moss, Oliver Jackson-Cohen, Storm Reid, Aldis Hodge, Harriet Dyer

امتیاز:7.2

نسخه های بدی از The Invisible Man وجود داره.برخلاف بسیاری از آنها ، این  فیلم مفهوم را تنها از فیلم  Wells بیرون می کشه ، اما مشتی مدرن به دهن آن می زنه.

این فیلم اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ به کارگردانی جیمز ویله.داستان فیلم در مورد زن جوانیه که به دلایل نامشخصی  از دست شوهر فیزیکدانش شبانه فرار می کنه ولی بعد از 2 هفته متوجه می شه که همسرش خودکشی کرده ،اما آیا او واقعا خودکشی کرده یا خودش را نامرئی کرده ؟ بعد از خودکشی همسرش او صاحب ثروت زیادی می شه که برای یک زندگی فوق العاده کافیه ، اما خبر نداره که قراره چه اتفاقایی سرش بیاد و با خودش بگه ای کاش فرار نمی کردم.


The Lovebirds

کارگردان:Michael Showalter

بازیگران:Kumail Nanjiani, Issa Rae, Anna Camp

داستان فیلم در مورد زوجی است که در آستانه جدایی به طور ناخواسته در گیرقتلی می شن که در آن هیچ نقشی نداشتن و به همین دلیل تحت تعقیب پلیس قرار می گیرند .این فیلم کمدی می تونه لحظات خوشی را برای شما ایجاد کنه.این فیلم در حال حاضر از شبکه نتفلیکس پخش شده است.


دوستان عزیز فعلا این ها بهترین فیلم های 2020 بودن که تا کنون اکران شده اند با به روز شدن تاریخ  اکران فیلم های جدید حتما این پست را براتون به روز رسانی می کنم.خوشحال می شیم در قسمت کامنت نظرات خود را با در میون بذارین.