بهترین فیلم های 2020 ! سینماها در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.اکران بسیاری از فیلم ها به تاخیر افتاده است.مشخص نیست که شرایط دوباره کی به حالت عادی بر می گردد.اما با توجه به از بین رفتن ویروس در کشور مبدا یعنی چین می توان امیدوار بود که این ویروس نیز به زودی از بین می رود.

خب اما قبل از این شروع این ویروس و تاثیر آن در جهان کدام فیلم های اکران شده بیش تر سرو صدا کرده اند ؟ ما فیلم های محبوب قبل از شیوع ویروس کرونا را می شناسیم.اما در این مقاله سعی داریم برای شما فیلم های معرفی کنیم که تحت تاثیر این ویروس آن طور که باید و شاید ارزششان به درستی کشف نشد.


بهترین فیلم های 2020 که به درستی ارزش آنها کشف نشد

Guns Akimbo

Guns Akimbo

کارگردان: Jason Lei Howden

بازیگران:Rhys Darby, Samara Weaving, Daniel Radcliffe

امتیاز:6.7

داستان این فیلم اکشن کمدی در مورد پسری با بازیگری دنیل درکلیف است که با بازی در نقش هری پاتر به شهرت رسید.این بار دنیل نقش یک جوانی را بازی می کند که به توانایی های خود اعتماد کرده و با توجه به آن ها سعی دارد که نامزد قبلی خودش را از دست آدم ربایان نجات دهد.دیدن این کمدی اکشن جذاب از دست ندهید.


همچنین بخوانید:

20 تا از بهترین فیلم های 2019 تا کنون !(بخش اول)

20تا از بهترین فیلم های مافیایی (گانگستری) که حتما باید ببینید (قسمت اول ) 

25 تا از بهترین فیلم های برنده جایزه اسکار که حتما باید ببینید (قسمت اول )


 Ride Your Wave

 Ride Your Wave

کارگردان: Masaaki Yuasa

بازیگران:Ryota Katayose, Rina Kawaei, Honoka Matsumoto

امتیاز:6.8

ژانر این انیمیشن ژاپنی درام _کمدی _فانتزی است.داستان این انیمیشن د رمورد رابطه عاشقانه بین هیناکو و میناتو است.هیناکو دانشجویی است که عاشق موج سواری است.میناتو نیز یک آتش نشان جوان است.یک آتش سوزی در شهر رخ می دهد و باعث می شود این دو با هم روبرو شوند.هرچه بیش تر باهم زمان می گذرانند هیناکو بیش تر عاشق میناتو می شود و…


The Photograph

The Photograph

کارگردان:Stella Meghie

بازیگران:Issa Rae, Lakeith Stanfield, Chelsea Peretti

امتیاز:6.1

داستان فیلم در مورد عکاس مشهوریه که با مرگ ناگهانی مادرش جعبه ای را دریافت می کنه که حاوی عکس ها و خاطرات گذشته مادرشه.در حالیکه او در حال خواندن نامه ها و دیدن عکس های گذشته مادرشه عاشق روزنامه نگاری می شه که قصد داره در مورد مادر او داستانی بنویسه و این شروع ماجراست


Horse Girl

بهترین فیلم های 2020

کارگردان:Jeff Baena

بازیگران:Alison Brie, John Ortiz, Debby Ryan

امتیاز:5.9

داستان فیلم در مورد زنی به اسم سارا است که از نظر اجتماعی دارای مشکلاتی است .سارا کارمند فروش صنایع دستی است و به هنر علاقه بسیاری دارد.اما او شروع به دیدن چیزهایی می کند که نمی تونه تشخیص بده واقعیت هستند یا مجازی و همین امر باعث می شود دیگران فکر کنند که او عقلش از دست داده .


Ordinary Love

بهترین فیلم های 2020

کارگردان:Lisa Barros D’Sa, Glenn Leyburn
بازیگران:Liam Neeson, Lesley Manville, David Wilmot
امتیاز:7.2
داستان این فیلم درام در مورد زوج میانسالی است که مرد متوجه می شود همسرش به بیماری سرطان دچار شده است از این رو سعی می کند که هر کاری از دستش بر می آید برای زن انجام دهد.شاید ایم فیلم به خوبی بیانگر این باشد که انسان تا زمانی که چیزی را دارد قدرش را نمی داند و حال که می داند دارد او را از دست می دهد تمام سعی و تلاشش را برای نگه داشتن او انجام می دهد.

Birds of Prey

بهترین فیلم های 2020

کارگردان:Cathy Yan
بازیگران:Margot Robbie, Mary Elizabeth Winstead, Jurnee Smollett-Bell
امتیاز:6.3
این فیلم در ژانر ابر قهرمانی و نهمین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی و اسپین‌آف  بعد از فیلم جوخه انتحار (منتشرشده در سال ۲۰۱۶) محسوب می‌شود. درخشش مارگو رابی و مک گرگور در این فیلم توانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کنه اما همچنان نتوانست نظر منفی آن ها در مورد فیلمنامه را تغییر دهد.داستان این فیلم پس از جوخه انتخار رخ می دهد.
رابطه عاشقی میان هارلی کوئین و جوکر به پایان رسیده و حالا این دختر خشن باید بدون حمایت جوکر به رندگی خود ادامه دهد.در این بین او با شخصیت منفی دیگری که کاری جز جنایت و خرابکاری ندارد ، آشنا می شود و این شخص کسی نیست جز بلک ماسک.هارلی با دیگر اعضای گروه دختران سعی می کند تا او را از بین ببرد و…