سلام به همه دوستان و عزیزان اولا لطفا خونه بمونید دوما باز هم خونه بمونید ، سوما به هرکی که میشناسید بگید خونه بمونه تا باهم بتونیم کرونا رو شکست بدیم! به همین خاطر ما همه تلاشمون رو میکنیم تا با تهیه مطالب و لیست های جالب شمارو سرگرم نگه داریم ! پس با معرفی بهترین فیلم ها با پایانی شوکه کننده همراه من باشید.

همچنین قبل خوندن این مقاله به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید »


 

Predestination

تقدیر فیلمی در سبک علمی تخیلی مهیج به کارگردانی برادران اسپیریگ عه. از بازیگران اون می‌تونیم به ایتن هاک، سارا اسنوک و نوآه تیلور اشاره کنیم. فیلم‌نامه فیلم بر اساس داستان کوتاه “همه شما زامبی‌ها” اثر رابرت آنسون هاین‌لاین نوشته شده‌. فیلم داستان ماموریه که به سفرهای مختلفی در زمان فرستاده می شه. در آخرین ماموریتش، اون باید تبهکاری رو تعقیب کنه که در سرتاسر زمانها اونو فراموش کرده بود.
موقع دیدن این فیلم باید خوب حواستون رو جمع کنید، چون کوچیک ترین جزئیات رو مسیر داستان تاثیر گذارن.اما در هر صورت زیاد تلاش نکنید چون پایانی دور از ذهن انتطارتون رو می کشه.


The Illusionists

شعبده‌باز (به انگلیسی: The Illusionist) نام فیلمی به کارگردانی نیل برگر و محصول مشترک آمریکا و جمهوری چکه و ادوارد نورتون، پل جیاماتی و جسیکا بیل در اون بازی می کنن. این فیلم که برداشتی آزاد از داستان کوتاه «آیزنهایم شعبده‌باز» نوشتهٔ استیون میل هاوزره، داستان شعبده‌بازی اتریشی-مجارستانی به نام آیزنهایم را در اواخر قرن نوزدهم روایت می‌ کنه که شیوه‌ای متفاوت از دیگر شعبده بازان را در کار خود به خدمت گرفته‌.
در این فیلم نه تنها پایان شوکه کننده بلکه بازی بی نظیر ادوارد نورتون به شدت متحیرتون می کنه.


12 Monkeys

جهان به مکانی ناامن برای زندگی بشر تبدیل شده؛  طوری که بیش از ۵ میلیارد نفر بر اثر یک ویروس کشنده از بین رفته‌اند و یک درصد باقی‌مانده از انسان‌ها مجبورند برای در امان ماندن از مرگ؛ در زیر زمین زندگی کنند. در سال ۲۰۳۵ عده‌ای از دانشمندان برای یافتن راه حلی برای درمان این ویروس، زندانیان را به زمان گذشته می‌فرستند تا از نوع غیر جهش‌یافته ویروس‌ها اطلاعاتی را پیدا کنند.
اما ورود به زمان اشتباه همه چیز رو به هم میریزه.


Shutter Island

ترکیب کارگردانی اسکورسیزی و بازی فوق العاده ی دی کاپریو باعث شده که حتی بعد از گذشت یک دهه از ساخت، فیلم هنوز هم برای مخاطب به شدت پیچیده و جذاب باشه.
داستانی که با محوریت ذهن با روانتون بازی می کنه.
پلیسی که برای حل مشکل فرار یک روانی از آسایشگاهی در یک جزیره به اون جزیره وارد میشه با چالش هایی از گذشته و زندگیش مواجه میشه که داستان رو برای مخاطب به شدت پیچیده و تامل برانگیز میکنه.
غرق دنیای اسکورسیزی بشید و هر ثانیه از این فیلم رو با هیجان سپری کنید.


Memento


اسم نولان که شنیده میشه، طرفدارانش خودشون رو برای چالش و نبرد ذهنی آماده می کنن.فیلم کم بودجه ی نولان که مربوط به دو دهه پیشه ی خط داستانی گذشته و حال رو دنبال می کنه. روندی که نولان توش تخصص داره.
این شیوه ی روایت رو با چاشنی غم، فریب و حافظه ترکیب کنید تا ببینید با چه شاهکاری طرف هستید.
روایتی از گذشته ی سیاه و سفید که با تصاویر رنگی آمیخته میشه.
لئونارد شلبی (گای پیرس) بر اثر یک اتفاق، حافظه کوتاه مدت خودش رو از دست می‌ده و با کمک یادداشت‌ها، خالکوبی‌ها و عکس‌هاش سعی می‌کنه، کسی که همسرش رو کشته‌ پیدا کنه و انتقام بگیره.


old boy 

old boy 

این فیلم رو میشه در سه کلمه خلاصه کرد. فیلم کره ای، کلاسیک و خوش ساخت.
اولدبوی که با عناوین همکلاسی قدیمی، رفیق قدیمی و پیر پسر هم شناخته می‌شه، یک فیلم معمایی مهیج روانشناسی و در سبک جدید، محصول سال ۲۰۰۳ کشور کرهٔ جنوبی، به کارگردانی پارک چان-ووک و اقتباسی از مجموعه مانگایی ژاپنی به همین نام از گارون تسوچیاس
این فیلم، دومین اثر از سه‌گانهٔ انتقام است که پس از همدردی با آقای انتقام و پیش از بانوی انتقام ساخته شد و داستان آن راجع به ربوده شدن مردیست که بدون اطّلاع از نام و هدف ربایندهه، به مددت پونزده سال در هتلی زندانی می‌شه.

اولدبوی جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۰۴ را از آنِ خود کرد و مورد تحسین رئیس هیئت داوران جشنواره، کوئنتین تارانتینو، واقع شد. در سال ۲۰۰۸ سی‌ان‌ان این فیلم را یکی از ۱۰ فیلم برتر آسیا در تاریخ معرّفی کرد.


The Usual Suspects

The Usual Suspects

این فیلم مربوط به بازجویی وربال کینت، مرد متهمی که تنها یکی از دو بازمانده قتل‌عام و آتش‌سوزی کشتی در بندر لس آنجلسه. وربال در این فیلم داستان پیچیده‌ای از حوادثی که او و همدستانش را به این قایق رسانده تعریف می‌کنه. اون همچنین در مورد مردی مرموز و اسرارآمیزی به نام کایزر شوزه حرف میزنه. داستان وربال کینت به صورت فلاش‌بک و روایتی گفته میشه که فیلم را به‌طور فزاینده ای پیچیده می‌کنه.
کارگردانی هوشمندانه، بازی فوق العاده ی راجر وربال کنت باعث شد کوین اسپیسی جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد رو دریافت کنه.


The Prestige

The Prestige

محاله حرف از فیلم های پیچیده باشه و ما چندین بار اسم کریستوفر نولان رو نشنویم.
پرستیژ به نام حیثیت نیز شناخته‌ شده‌، یک فیلم درام با کارگردانی کریستوفر نولان. فیلم‌نامهٔ این فیلم رو کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان، با اقتباس از رمان کریستوفر پرایست به همین نام، نگاشته‌اند. داستان اون دربارهٔ رابرت انجیر و آلفرد بوردن، دو شعبده‌باز رقیب در اواخر قرن نوزده میلادی در لندنه. در رقابت برای به دست آوردن شعبده‌های جدید، این دو دست به کارهایی می‌زنند که نتایج غم‌انگیزی به بار می‌آره.
این فیلم نفس رو در سینه تون حبس می کنه و طبق ویژگی دائمی همه ی فیلم های نولان همیشه حواستون به جزئیات باشه.

در ادامه اینم ببنید »

بهترین فیلم های هیو جکمن Hugh Jackman که باید ببینید!


Seven

Seven

فیلمی که دیوید فنیچر می سازه حتما از مرز سادگی عبور می کنه.
فیلمی که عناصری از ژانرهای جنایی و وحشت را در هم آمیخته‌است. ستاره‌های این فیلم را برد پیت و مورگان فریمن، به همراه گوئینت پالترو، رونالد لی ارمی، جان کریستوفر مک‌گینلی، و کوین اسپیسی تشکیل می‌دن.
دیوید میلز (برد پیت)، که به تازگی انتقالی گرفته و ویلیام سامرست (مورگان فریمن)، که بزودی بازنشسته می‌شود هر دو کارآگاه‌های جنایی هستند که عمیقاً درگیر پرونده یک قاتل سریالی دگرآزار می‌شوند.
قاتلی که قتل‌های خود را به دقت بر طبق هفت گناه کبیره طرح‌ریزی کرده‌: شکم‌پرستی، طمع، تنبلی، خشم، غرور، شهوت و حسادت
دیدن این فیلم برای مخاطبانش چالش های بزرگی رو به همراه خواهد داشت.

 

خب امیدوارم از تماشای بهترین فیلم ها با پایانی شوکه کننده لذت ببرید و حتما سعی کنید تو خونه بمونید! لطفا شما هم اگه فیلم ناب و جذابی که پایان شوکه کننده داره میشناسید به ما معرفی کنید.