بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق !زنان موفقی در سرتاسر جهان وجود دارند که با شجاعت ،توانایی و استعدادهای بی نظیرشان باعث شهرت و الهام برای دیگر زنان شده اند.بسیاری از کارگردانان با الهام از زندگی این زنان موفق فیلم های زیادی ساخته اند.ما در این مطال قصد داریم بهترین فیلم های ساخته شده براساس زندگی زنان موفق را برای شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید :


1-Coco Before Chanel, 2009

این فیلم با بازیگری Audrey Tautou در مورد زندگی کوکو در یتیم خانه ، کاباره و خوانندگی و در نهایت تبدیل شدن به ستاره دنیای مد و فشن است.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


2-(Amy (2015

امی وینهاوس، یکی از بهترین سازندگان موسیقی  جاز در جهان است.این مستند ساخته شده در مورد زندگی این خواننده به بیان کودکی او ، استعداد ها و توانایی او ،سختی ها و دشواری های وی در این زمینه است.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


3-(Bhutto (2010

داستان این فیلم براساس زندگی نخست وزیر پاکستان بی نظیر بوتو است.او اولین  نخست وزیر  زن در کشور های اسلامی بود.او در سال 2007 به قتل رسید.این مستند نیز در مورد دشواری ها و مبارزه او در این مسیر است.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


همچنین بخوانید :

12 ویژگی که زنان موفق دارند و شما ندارید !

10 فیلمی که زنان باید در زمان های تنهایی مشاهده کنند

دلیل ترس مردان از زنان قدرتمند چیست ؟

قدرتمندترین زنان جهان چه کسانی هستند؟

6 راهکار برای تبدیل شدن به یک زن موفق و قدرتمند !


4-(Türkan (2011

او یکی از چهره های شاخص در کشور ترکیه است.یکی از اولین زنان پزشک متخصص پوست در ترکیهو شخصیتی دانشگاهی، نویسندهوفعال اجتماعی و مدافع حقوق زنان بود. او برای مبارزه با جذام شهرت دارد.او موسس بنیاد خیریه «انجمن حمایت از زندگی مدرن» (‘Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, ÇYDD) و تشکیل اتحادیه بین‌المللی جذام است.این مستند نیز در مورد زندگی او و دشواری های این مسیر است.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


5-(Florence Nightingale (1985

 Florence Nightingale, که دختر یک خانواده اشرافی است با توجه به مخالفت های خانواده اش شغل پرستاری را انتخاب می کند.او یک شخصیت انقلابی است که با تمام مشکلات مبارزه می کند،و با هوش و درایت خود به شغل مورد علاقه اش می پردازد.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


6-La Vie En Rose, 2007

داستان زندگی دراماتیک ادیت پیاف،با بازیگری فوق العاده Marion Cotillard ترکیب شده و فیلمی خارق العاده را به وجود آورده است.ما در این فیلم شاهد صدای فوق العاده پیاف و همچنین مبارزه و سختی ها ی او هستیم.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


7-(Frida (2002

سبک ،مواضع سیاسی و اجتماعی ،تصاویر و داستان عشق بی نظیر او او را به یکی از زنان شناخته شده معاصر تبدیل کرده است.این فیلم با بازی فوق العاده سلما هایک بسیار زیبا است.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق


8-The Messenger: The Story of Joan of Arc, 2000

جین یک شخصیت برجسته است که در جنگ به منظور حمایت از فرانسه علیه بریتانیا پیوست و در فرانسه به عنوان بانویی مقدس شناخته می شود.این فیلم به داستان زندگی قهرمانی این زن جوان و شجاع می پردازد.

بهترین فیلم ها بر اساس زندگی زنان موفق