سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به رشته های رزمی ترکیبی بخصوص یو اف سی. تنها 5 روز دیگه تا UFC 248 و مبارزه اسرائیل آدسانیا و یوئل رومرو مونده. مبارزه ای که توش کمربند دسته میان وزن وسط هست و رومرو برای بار سوم شانس بدست آوردن مقام قهرمانی یو اف سی رو داره!خب با توجه به صحبت هایی که کردم گفتم قبل این بازی بهترین فینیش های یوئل رومرو تماشا کنید تا هم با این غول وحشی بیشتر آشنا بشید و هم برای یو اف سی 248 آماده بشید.

راجع این مبارزه چند نکته هست که الان بهشون اشاره میکنم ! رومرو دوبار با رابرت ویتاکر برای کسب مقام قهرمانی دسته میان وزن مبارزه کرد که هر دو بازی رو واگذار کرد اما مبارزاتی که به شدت نزدیک بود و خیلی ها از جمله خود من رومرو برنده هر دو بازی میدونن به همین خاطر رومرو لقب قهرمان مردم رو به خودش داده !


همچنین بخوانید 

بعد اون دو بازی سنگین رومره این بار با پائلو کاستا مبارزه کرد (مبارزه کاستا با رومرو رو از اینجا بصورت کامل ببین) بازی که مجدد خیلی نزدیک بود و به نفع کاستا تموم شد و این بار هم بسیاری بر این باور بودن که رومرو برنده بازی بوده ! بگذریم 

اما از اون طرف آدسانیا با شکست کلوین گستلم مجوز مبارزه با ویتاکر رو گرفت و در بازی به شدت زیبا موفق شد ویتاکر رو در راند 2 ناک اوت کنه و ظرف مدت کمتر از دو سال موفق شد قهرمان یو اف سی بشه با رکورد 18 برد بدون باخت !!!!! (مبارزه آدسانیا با ویتاکر رو از اینجا بصورت کامل ببین)

حالا داستان جالب اینجاست رومرو بعد دو باخت قاعدتا نمیتونست با آدسانیا مبارزه کنه و حداقل تو بهترین شرایط باید یه بازی رو میبرد تا بتونه با آدسانیا مبارزه کنه ! اما آدسانیا کسی هست که رومرو رو انتخاب کرد! 

آدسانیا میگه رومرو یکی از بهترین ورزش کاری های حال حاضر جهان و یکی از ترسناک ترین فایترهای یو اف سی هست و من دوست دارم با بهترین های زمان خودم مبارزه کنم ! 

اگر یوئل رومرو رو نمیشناسید باید بگم اون تو سال 1999 تو مسابقات قهرمانی کشتی جهان در آنکارا ترکیه مدال طلا گرفت و بعد در سال 2000 تو مسابقات المپیک سیدنی استرالیا نقره گرفت ! 

رومرو دو بار تهران هم اومده بار اول سال 1998 قهرمانی جهان که برنز گرفت و  بار دوم سال 2002 که نقره گرفت ! همون موقع هام به شدت محبوب بود و من خودم یکی از طرفداراش بودم و هستم! 

در ادامه ویدیو بهترین فینیش های یوئل رومرو را تماشا کنید