خب خب خب، شما یکی از میلیون‌ها گیمری هستید که از Nintendo Switch لذت می‌برید. نینتندو سوییچ کنسول ترکیبی با کتابخانه بازی‌های بسیار مرتب و رو به رشد مناسب است که احتمالاً می‌خواهید برخی لوازم جانبی را برای لذت بیشتر داشته باشید. این مورد، چه کنترلر و چه حالت ایستاده باشد، خواهید فهمید که فقط یک افزودنی مناسب می‌تواند تنظیم سوئیچ شما را کامل‌تر کند. در اینجا با برخی از بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ آشنا می‌شوید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید:


۱. Nintendo Switch Pro Controller

Switch Pro Controller یک کنترل کننده سنتی خارق العاده است. هر گیمری که بازی‌های Switch را در تلویزیون اجرا می‌کند حتما باید یک Pro Controller داشته باشد. همانند کنترل کننده Joy-Con، شامل یک تراشه NFC است که می‌توانید از Amiibo Nintendo و همچنین یک دکمه اشتراک استفاده کنید، بنابراین هیچ عملکردی را از دست نمی‌دهید. البته خب این یک کنترلر گران است، اما انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک کنترلر دوم قابل اعتماد هستند.

۲- کیف حمل Orzly

کیف حمل Orzly

اگر می‌خواهید سوییچ‌تان را با خودتان به هرکجا ببرید (چه کسی نمی‌خواهد؟) بهتر است یک کیفی داشته باشید که به خوبی از آن مواظبت کند. Orzly Carry Case یک کیف سخت و مقاوم در برابر آب است که از کنسول نینتندو شما در برابر ضربات محافظت می‌کند. این کیف همچنین فضایی برای Joy-Cons، باتری، کابل‌ها و چیزهای دیگر دارد.

۳- Samsung Evo Select 256GB

Samsung Evo Select 256GB

حافظه داخلی 32 گیگابایتی سوئیچ حتی تعداد بسیار اندکی بازی، خیلی سریع پر می‌شود. اگر می‌خواهید عناوین قابل دانلود بیشتری را روی کنسول نینتندو خود داشته باشید، به یک سامسونگ Evo Select 256GB نیاز دارید. با سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه بسیار سریع است. بنابراین نیاز نیست زمان‌های زیادی را صرف انتظار برای لود شدن کنید.

۴- شارژر Antank 

بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ

یکی از بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ که باید داشته باشید یک شارژ قابل حمل برای کنسول دستی‌تان است. کیف باتری قابل حمل سوئیچ Antank 6500mAh قدرت شارژ اضافی را به شما ارائه می‌دهد. 

۵- محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای amFilm

اگر از صفحه نمایش تلفن هوشمند خود محافظت می‌کنید، در مورد انجام همان کار برای Nintendo Switch خود نیز فکر کنید. محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای با استفاده از 99.9 درصد شفافیت از صفحه نمایش شما محافظت می‌کند و هیچ دخالتی در دید شما نخواهد داشت. همچنین ارزان و موثر است.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.