آیا شما به دنبال بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 می‌گردید؟ اگر مطلبم را با چنین سوال مسخره‌ای شروع کنم، احتمالا جنبه فان به خود می‌گیرد. بدیهی است که شما به دنبال چنین لپ تاپ‌هایی می‌گردید. می‌دانم که خرید لپ تاپ جدید می‌تواند کاری دشوار باشد چرا که شما نیاز به بررسی میزان ذخیره سازی، حافظه، قدرت پردازش و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها دارید. اما راهنمای ما در زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین لپ تاپ‌ها را پیدا کنید و البته بتوانید بهترین تصمیم را با توجه به جیب خود و وضعیت اقتصادی بگیرید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید»


۱- Lenovo Ideapad 330

در حالی که شما نخواهید از لپتاپ Lenovo Ideapad 330 برای ویرایش ویدیو یا بازی‌های سنگین استفاده کنید، می‌تواند برای شما گزینه خوبی باشد چرا که فضای کافی برای اسناد، عکس‌ها، فیلم‌ها و مجموعه بازی‌های سبک را برای شما فراهم می‌کند. این لپتاپ دارای تمام پورت‌هایی است که می‌توانید از یک لپ تاپ انتظار داشته باشید. البته از یک لپ تاپ 2012! درگاه‌های USB 3.1، یک ورودی USB 2.0  HDMI، یک درگاه اترنت RJ45 و یک جک هدفون را می‌توانید روی این لپتاپ پیدا کنید. همچنین یک کارت‌خوان 4 در 1 نیز در این لپ تاپ تعبیه شده است (برای اتصال مستقیم کارت SD). پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i3 می‌باشد و رم آن ۴ گیگابایت و البته بدون حافظه گرافیکی مجزا. در کل این لپ تاپ که جزء بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 می‌باشد، برای انجام کارهای سبک و روزمره مناسب است.

  • قیمت: £229.99 

Lenovo Ideapad 330

۲- Dell Inspiron 3567

گزینه بعدی برای شما که یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 در قیمت پایین می‌باشد، Dell Inspiron 3567 با صفحه نمایشی 15 اینچی است. یکی از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ وضوح عالی صدایش می‌باشد. صدای برتر Waves MaxxAudio® کیفیتی عالی را برای تجربه لذت موسیقی و ویدیو ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از وب کم HD بهره می‌برد. صفحه نمایش HD و TrueLife این لپ تاپ تصویری روشن و واضح را ارائه می‌دهد. مشخصات پردازنده، رم و حافظه داخلی 3567 دقیقا همانند Lenovo Ideapad 330 می‌باشد. مدل پردازنده گرافیکی AMD Radeon(TM) R5 M430 2GB DDR 3 2GB می‌باشد. متأسفانه دامنه رنگ در این لپ تاپ بسیار محدود است و از زاویه دید ناراحت کننده‌ای برخوردار است.

  • قیمت: £299.99 

DellInspiron 3567

۳- Acer Aspire 3 A315-51

برای کسانی که بودجه محدودی دارند، این یک لپ تاپ عالی میان رده است که همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 نیز می‌باشد. با خرید این دستگاه شما یک لپ تاپ با ویندوز 10 و اندازه 15.6 اینچی بدست می‌آورید. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش Full HD و تراشه Intel Core i3 است. صدا از طریق بلندگوهای دوتایی پخش می‌شود که متأسفانه در پایین لپ تاپ قرار دارند. این بدان معناست که هرگونه صوت توسط میز یا هر سطحی که لپ تاپ روی آن قرار بگیرد، خفه می‌شود. این لپ تاپ از 4 گیگابایت رم DDR4 بهره می‌گیرد. در کل این لپ تاپ انتخاب خوبی برای انجام کارهای سبک مانند وب‌گردی، اجرای فایل‌ها و… است. توجه کنید که با این لپ تاپ نمی‌توانید کارهای سنگین گرافیکی انجام دهید.

  • قیمت: £189.99 

ارزان‌ترین لپ تاپ‌های 2019

۴- Lenovo Ideapad 120s

مانند دیگر لپ تاپ‌های این لیست از این لپ تاپ هم نمی‌شود انتظار انجام کار خاصی را داشت. 120s عنوانی از لیست بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 ما، یک لپ تاپ معمولی برای انجام کارهای روزمره می‌باشد. یک مزیت این لپ تاپ وزن پایین 1.15 کیلوگرمی آن می‌باشد. البته با توجه به صفحه نمایش ۱۱ اینچی این موضوع وزن طبیعی است. حافظه داخلی این لپ تاپ ۵۰۰ گیگابایت است و از رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. نکته‌ای که درباره این لپ تاپ باید بدانید این است که این لپ تاپ حتی CD/DVD Rom هم ندارد.

  • قیمت: £159.95 

Lenovo Ideapad 120s

۵- VivoBook X540UA-A

یک لپ تاپ ارزان ۱۵ اینچی با عملکرد قوی، به این راحتی‌ها پیدا نمی‌شود! اما ما آن را پیدا کردیم و این فرزند شرکت ایسوس را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 به شما معرفی می‌کنیم. اکثر لپ تاپ‌های ارزان صفحه نمایش را قربانی کردند و سایز آن را کوچک و کیفیت را پایین آورده‌اند. VivoBook X540UA با طراحی جذاب، اجزای قوی از جمله پردازنده نسل هشتم Intel Core i3 را در خود جای داده است. فقط آرزو می‌کنیم که عمر باتری‌اش نیز خوب باشد. ظرفیت حافظه این لپ تاپ ۴ گیگابایت از نوع DDR4 می‌باشد. دقت صفحه نمایش Full HD ،1920×1080 می‌باشد. 

  • قیمت: $369.99 

VivoBook X540UA-A

۶- Ideapad V330 – D

اگر قصد دارید تنها مقداری بیشتر هزینه کنید، من این لپ تاپ را در این رنج قیمت به شما به شدت پیشنهاد می‌کنم. لپ تاپ لنوو Ideapad V330 – D که یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 می‌باشد، دارای رم ۸ گیگابایت DDR4 با پردازنده Intel Core i5 می‌باشد. خب همان‌طور که مشخص است این لپ تاپ نسبت به دیگر لپ تاپ‌های این لیست برتری دارد. و من پیشنهاد می‌کنم که اگر قصد دارید کمی بیشتر هزینه کنید، این لپ تاپ را انتخاب کنید. 

  • قیمت: £529.99 

Ideapad V330 - D

۷- HP 15-bw093nia

بگذارید فرصتی هم به HP بدهیم. این لپ تاپ با جدیدترین پردازنده‌های AMD عملکرد قابل اعتمادی برای کار و بازی شما را تضمین می‌کند. از دوام طولانی مدت لپ تاپ لذت ببرید و به راحتی و بدون نگرانی هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید. صفحه نمایش ۱۵ اینچی این لپ تاپ HD است و کیفیت نسبتا قابل قبولی را به شما ارائه می‌کند. نگران افزایش مجموعه فیلم‌ها، آهنگ‌ها و تصاویر خود نباشید. با حافظه ۱ ترابایتی این لپ تاپ می‌توانید همه آن‌ها را ذخیره کنید و باز هم از فضای خالی در لپ تاپ خود بهره مند شوید. (البته اگر مثل من قاتل فضای خالی نباشید!)

  • قیمت: £209.99

بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019

۸- Acer Spin 1-SP111-31-P3HF

آخرین لپ تاپ از لیست بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 ، کوچولویی از Acerها می‌باشد. می‌گویم کوچولو، چرا که این لپ تاپ از صفحه نمایشی ۱۱ اینچی برخوردار است. قدرت زیادی در باتری یا فضای ذخیره سازی ندارد. با این حال، این گزینه یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این‌جا برای افرادی است که برای وب‌گردی، ایمیل و پخش کردن فیلم قصد پرداخت هزینه زیادی ندارند. 

  • قیمت: £289.99 

Acer Spin 1-SP111-31-P3HF

با برخی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019 آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید و ما را همراه نمایید.