همونطور که می دونید لپ تاپ ها ابزارهای موردنیاز برای هر کاری هستن. برای مثال بعضیا برای انجام بازی، بعضیا برای کسب و کارشون و بعضیا هم برای سرچ اینترنت و تماشا فیلم از اون استفاده می کنن.لپ تاپ هایی از برندهای مختلف در بازار وجود داره که با قیمت متفاوت عرضه می شن. بعضی از لپ تاپ ها ارزون قیمت هستن و بعضی دیگه هم قیمت بالایی دارن.اما ما در این مطلب می خواییم شما رو با بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020 آشنا کنیم. گزینه هایی که به راحتی میشه اونا را خرید و تو سال 2020 بهترین هم شناخته می شن.

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید، بهتر این مطلب رو دنبال کنید تا گزینه موردنظرتون رو انتخاب بکنید. همچنین قبل مطالعه این مطلب مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید»

بهترین لپ تاپ‌های ارزان 2019

بهترین لپ تاپ‌ها برای کار روی موسیقی‌

بهترین لپ تاپ های سبک وزن (از ارزان ترین تا زیباترین)


با معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020 همراه ما باشید

 

1- ویووبوک X540 YA ایسوس

ایسوس از جمله شرکتایی که همیشه سعی داشته مشتریاشو راضی نگه داره. بخاطر همین میشه هر نوع لپ تاپی تو سبد محصولاتش مشاهده کرد. یکی از اونا ویووبوک X540 YA هست که مشخصات مناسب و قیمت ایده آلی داره.

از مشخصات کلیدیش باید به صفحه نمایش 15.6 اینچی TFT LCD FHD، پردازنده AMD Carrizo ، حافظه رم 4 گیگابایتی DDR3 و گرافیک  Radeon R2 Graphics اشاره کرد.

لپ تاپ ویووبوک X540 YA از طریق یک باتری 3 سلولی عمر باتری 4 تا 5 ساعته ای داره. هارد دیسک این لپ تاپ 500 گیگابایتیه و با درایو نوری که براش تدارک دیدن وزنش به 2 کیلوگرم می رسه.

در ادامه بخوانید » بررسی لپ تاپ Lenovo Legion Y740

البته وزن 2 کیلوگرم برای چنین لپ تاپ خوش قیمتی مناسب هم هست.

قیمت: نزدیک به 4.5 میلیون تومان

مزایا: وزن پایین/طراحی باکیفیت/قیمت مناسب

معایب: هارد درایو کم ظرفیت/ ضخامت زیاد

2-لنوو Ideapad 130 15IKB C

مدل دیگه ای که باید به اون بپردازیم، لنوو Ideapad 130 15IKB C هست. این لپ تاپ یک گزینه خوش قیمت با طراحی مناسب که میتونه رضایت مخاطبشون به خوبی جلب کند.

Ideapad 130 15IKB C قدرتمند نیست و برای کاربری مالتی مدیا گزینه مناسبی هست. این لپ تاپ از پردازنده Core i3 اینتل با فرکانس 2.2 تا 2.5 گیگاهرتزی بهره می بره و حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 داره. بنابراین برای کاربری روزانه میشه روش حساب خوبی باز کرد اگرچه خیلی سریع نیست.

یک کارت گرافیک مستقل MX 110 انویدیا با حافظه رم ویدئویی 2 گیگابایتی تدارک دیدن براش تا بشه باهاش بازی های دو بعدی و گرافیک پایین را انجام داد. هارد دیسک یک ترابایتی داره که میشه برنامه های زیادی روش نصب کرد. از مشخصه های بارزش میشه به نمایشگر FHD و درایو نوری اشاره کرد.

قیمت: نزدیک به 6.5 میلیون تومان

مزایا: همراه با گرافیک مستقل

معایب: باتری با شارژدهی کم 

3- لپ تاپ ایسوس VivoBook K540 BP

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020

لپ تاپ دیگه ای که باید به اون بپردازیم، مدل VivoBook K540 BP ایسوس هست. این لپ تاپ از پردازنده AMD سری  Stoney Ridge قدرت می گیره که به عنوان یک گزینه رده پایین ایده آل هست.

در کناره پردازنده مورد اشاره باید به حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 هم بپردازیم و این حافظه رم در کنار اون پردازنده توانایی بالایی به لپ تاپ VivoBook K540 BP ایسوس میده.

همچنین یک هارد دیسک 1 ترابایتی در نظر گرفته شده که میشه هزارتا فیلم و عکس و برنامه توش نصب کرد. نکته مثبت دیگه گرافیک مستقل کارت Radeon R5 M420 ای ام دی که 2 گیگابایت حافظه هم داره.

شایان ذکر بوده این لپ تاپ صفحه نمایش FHD داره و با باتری 3 سلولی به همراه لوازم جانبی مثل ماوس و کیف به فروش میرسه.

قیمت: نزدیک به 8 میلیون تومان

مزایا: حافظه رم بالا/اسپیکر قوی/شارژدهی بالا

معایب: صدا بالا فن/ماندن اثرانگشت روی بدنه

4- ایسر Aspire A315-55G-59QU

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020

مدل دیگه ای که باید بهش بپردازیم، ایسر Aspire A315-55G-59QU هست. این لپ تاپ مثل باقی مدل های قبل یک مدل رده پایین بوده و نمیشه برای کاربری سنگین روش حساب کرد و بیشتر برای کاربری روزانه مناسب.

یکی از نکات مثبت دستگاه پردازنده چهارهسته ای  Core i5 8265u اینتل که نه تنها توانایی پردازشی خوبی داره، بلکه عمر باتری دستگاه رو بیشترم کرده. حافظه رم این لپ تاپ 4 گیگابایتی و میشه ارتقاش داد. همچنین یک کارت گرافیک مستقل Geforce mx230 DDR5 انویدیا با حافظه 2 گیگابایتی هم به کار گرفته شده.

این لپ تاپ برای کاربری معمولی مناسب و مالتی مدیا خوبی محسوب می شه. گفتنیست که این لپ تاپ با هارد 1 ترابایتی و صفحه نمایش FHD عرضه میشه. همچنین باتری سه سلولی با طول عمر مطلوب براش در نظر گرفته شد.

قیمت: نزدیک به 8.5 میلیون تومان

مزایا: پردازشگر قوی/گرافیک مناسب

معایب: حذف درایو نوری/حافظه رم پایین 4 گیگابایتی

5-ایسوس VivoBook K542 UF – C

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020

تو این رنج لپ تاپ مدل های مختلفی وجود داره که بهش بپردازیم و ما سعی کردیم بهترین ها رو بهتون معرفی کنیم. یکی از این مدل ها ایسوس VivoBook K542 UF – C هست که به عنوان بخشی از خانواده ویووبوک شناخته میشه.

از مشخصات کلیدی این لپ تاپ باید به پردازنده 8250 Core i5 اینتل، گرافیک مستقل انویدیا GeForce MX 130 GDDR5، هارد دیسک یک ترابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی باید بپردازیم.

این لپ تاپ صفحه نمایش FHD داره و از باتری دو سلولی برخورداره. اگر می خواید فیلم و سریال ببینید این لپ تاپ بسیار مناسب شماست. بنابراین اجرا بازی سنگین پیشنهاد نمیشه.

قیمت: نزدیک به 10 میلیون تومان

مزایا: کیفیت ساخت بالا/طراحی زیبا

معایب: عمر باتری پایین/صدا فن زیاد