بهترین ماسک های صورت در قرنطینه ! هر زن آرزوی داشتن پوستی زیبا و درخشان را دارد.پوست شما جزء اصلی زیبایی و اعتماد به نفس تان است.بنابراین چگونه می توانید هر روز پوست خود را تازه و درخشان جلوه دهید؟ مخصوصا الان که در قرنطینه هستیم و نمی توانیم به مراکز زیبایی مراجعه کنیم.یکی از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ماسک های صورت  هستند.

امروزه محصولات زیادی در بازار وجود دارد که هم ارزان و هم گران هستند.همچنین  یافتن ماسک هایی که واقعاً با نوع پوست شما سازگار است ، زمان می برد.اما ما خبرهای خوبی برای شما داریم!آیا می دانید به جای پرداخت هزینه های درمانی گران قیمت صورت یا استفاده از ماسک های خریداری شده در فروشگاه می توانید موثرترین ماسک ها را در خانه تهیه کنید؟حتی الان در زمان قرنطینه ؟در اینجا محبوب ترین و بهترین ماسک های صورت در قرنطینه را برایتان جمع آوری کرده ایم که با همدیگر با آن ها آشنا می شویم:

آووکادو

آووکادو

همه ما فواید این میوه شگفت انگیز را برای سلامتی خود می دانیم.با این حال ، آووکادو می تواند نه تنها برای یک رژیم غذایی سالم بلکه برای پوست جوان تان نیز مورد استفاده قرار گیرد.آووکادو سرشار از ویتامین های E ، A ، D و B ، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم است که به عنوان مواد معدنی جوانی شناخته می شود.برای تهیه این ماسک صورت ، فقط کافی است یک آووکادو رسیده را خرد کنید و آن را 25-30 دقیقه روی پوست خود بمالید.


همچنین بخوانید:

ساده ترین و موثرترین ماسک های طبیعی که می توانید در خانه درست کنید

ماسک های خانگی برای کوچک کردن منافذ پوست و داشتن پوستی صاف 

8 درمان خانگی جوش که بسیار آسان و فوق العاده موثر هستند!


عسل

 بهترین ماسک های صورت در قرنطینه

عسل یک جایگزین عالی برای محصولات گران قیمت مراقبت از پوست است.عسل خاصیت تسکین دهنده دارد و به شما کمک می کند تا از آکنه ، زخم ها و لک ها خلاص شوید و درخشش را به پوست خود برگردانید.می توانید عسل را با بسیاری از مواد مختلف مخلوط کنید تا خاصیت درمانی آن را نشان دهد.به عنوان مثال ، عسل به همراه روغن زیتون به عنوان ماسک شگفت انگیز عمل می کنند.هفته ای یک بار برای تمیز کردن منافذ و تغذیه پوست خود از این ماسک استفاده کنید.همچنین می توانید مقداری ژل آلوئه ورا نیز به آن اضافه کنید.

خیار

 بهترین ماسک های صورت در قرنطینه

خیار پوست شما را تسکین ، نرم و مرطوب می کند.اثر خنک کننده آن حتی در آفتاب سوختگی موثر است. خیار را به صورت دایره برش داده و روی صورت خود قرار دهید.پلک های خود را فراموش نکنید.این امر به کاهش تورم چشم و گودی و سیاهی دور چشم کمک خواهد کرد.

قهوه

 بهترین ماسک های صورت در قرنطینه

ماسک صورت قهوه  یک راه حل ایده آل برای هر نوع پوستی است!شما فوراً اثرات شگفت انگیز و قوی کافئین را احساس می کنید.شما می توانید تفاله های قهوه استفاده شده را به صورت خود بمالید و ماساژ دهید ، سپس بشویید.مراقب باشید قهوه را روی لب و یا دور چشمانتان نمالید.در صورت داشتن پوست حساس ، مراقب باشید و پوست تان را بیش از حد ماساژ ندهید.