ما راهنمای خرید بهترین هدفون‌های ارزان قیمت را برایتان تهیه کردیم. اگر به دنبال آشنایی با بهترین هدفون‌های ارزان قیمت هستید، این مطلب برای شماست. هدفون‌های سیمی در مقایسه با مدل‌های بی سیم اگرچه جلوه سنتی و قدیمی دارند اما همچنان می‌توانند گزینه‌های خوش قیمتی در بحث هزینه باشند. همچنین افراد می‌توانند گزینه ایده آلی را تهیه کرده و به کار گیرند.

اگرچه امروزه بیشتر هدفون‌های بی سیم محبوبیت کسب کرده و مطرح هستند، اما باید بیان داشت که مدل‌های سیمی هم می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند و افرادی که بودجه کافی برای خرید مدل بی سیم ندارند، به سراغ نوع سیمی می‌روند.


همچنین بخوانید:

آیا هدفون به گوش انسان آسیب می رساند؟! 

بهترین هدفون ایرپاد موجود در بازار / قیمت + راهنمای خرید


همچنین باید بیان داشت که در میان هدفون‌های سیمی می‌توان گزینه اقتصادی به سادگی یافت و همگی گران قیمت نیستند. ما در این مطلب قصد داریم بهترین هدفون های ارزان قیمت سیمی را معرفی کنیم.

موارد مختلفی در انتخاب یک هدفون نقش دارند که باید به گزینه‌های زیر پرداخت:

1. کیفیت صدا

هیچ کس دوست ندارد هدفونی بخرد که صدایی بی کیفیت و ضعیف را پخش می‌کند. به همین دلیل یکی از چیزهایی که هنگام خرید هدفون بی سیم باید به آن توجه کنید درایور داخلی هدفون است. درایور را مهمترین قطعه‌ی هدفون می‌دانند زیرا این قطعه است که سیگنال‌های الکتریکی را به صدا تبدیل می‌کند. به عبارتی دیگر، درایور، صدایی که می‌شنوید را تولید می‌کند. از این جهت، آن‌ها را می‌توان به بلندگوهایی کوچک تشبیه کرد که درون گوش جای می‌گیرند. درایورها معمولا بر حسب اندازه قطرشان سنجیده می‌شوند و بسیاری گمان می‌کنند هرچه درایور بزرگتر باشد، کیفیت صدا بهتر و بلندتر خواهد بود. درایورهای بزرگتر گرچه خروجی صدای بلندتری دارند اما پخش صدای بهتر را تضمین نمی‌کنند. در واقع، کیفیت قطعه و نوع مواد درون درایور است که تفاوت را رقم می‌زند.

2. طراحی

هر یک از هدفون‌های بی سیم طراحی متفاوتی دارند. رایج ترین نوع آن‌ها، طراحی گردنبندی شکل است که سیم پشت گردن قرار می‌گیرد. هدفون های بی سیم واقعی کاملاً بدون سیم بوده و در کانال گوش شما قرار می‌گیرند به همین دلیل هنگامی که آن‌ها را در گوش خود می‌گذارید بیشتر احساس راحتی می‌کنید.

3. لغو نویز و سر و صدا

اگر می‌خواهید از هدفون های بی سیم برای مسافرت استفاده کنید حذف سر و صدا اولویت اصلی شما باید باشد. این ویژگی قیمت هدفون‌ها را افزایش می‌دهد و می‌تواند بر عمر باتری اثر بگذارد.

4. عمر باتری

عمر باتری‌های هدفون‌ های بی‌ سیم، به اندازه‌ی هدفون های سیمی نیست. اما آن‌ها با کیس‌های شارژ همراه هستند که بعضی اوقات عمر باتری آن را تا دو برابر افزایش می‌دهند. یک جفت هدفون بی سیم خوب با هر بار شارژ بین 5 تا 8 ساعت دوام دارد. علاوه بر این، بهترین هدفون‌ های بی سیم خیلی سریع شارژ می‌شوند.

لیست بهترین هدفون‌های ارزان قیمت

1. هدفون‌های بی سیم ورزشی Jaybird X4

قیمت: کمتر از 100 دلار

جی برد به تولید هدفون های قوی و همه‌کاره مانند هدفون‌های بی سیم ورزشی X4 معروف است. چه یک ورزشکار باشید یا به عنوان یک کاربر عادی از آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، صدایی با کیفیت بالا دریافت می‌کنید.

هدفون‌ های بی سیم X4 Sport به دلیل بهره‌مندی از استاندارد IPX7 تقریبا ضد آب هستند و می‌توانند شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل کنند. با این حال، استثنائاتی وجود دارد. برای مثال، از این هدفون‌ها نمی‌توان هنگام شنا استفاده کنید.

گفته می‌شود که عمر باتری هدفون‌های بی سیم ورزشی X4 به 8 ساعت می‌رسد. در نتیجه اگر بخواهید چند ساعتی ورزش کنید یا به پیاده روی بروید و در حین انجام این فعالیت‌ها به موسیقی نیز گوش دهید نیازی نیست که نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. از این‌ها که بگذریم، هدفون‌های Jaybird X4 خیلی سریع شارژ می‌شوند و با 10 تا 15 دقیقه قرار دادن هدفون‌ها در شارژ، می‌توان انرژی مورد نیاز برای یک ساعت پخش موسیقی یا مکالمه را تامین کرد.


همچنین بخوانید: بهترین هدفون های ورزشی 2020


با استفاده از برنامه رایگان Jaybird می‌توانید تون صدا را از طریق اکولایزر به دلخواه تغییر داده و سفارشی کنید و به لطف سری‌های سیلیکونی Comply Ultra Foam در اندازه‌های مختلف و قلاب گوش‌ بلوتوثی قابل تعویض، شکل آن را هم می توانید برای قرار گرفتن راحت‌تر در گوش خود، تغییر دهید. همچنین درون هدفون نیز یک بند مخصوص گنجانده شده تا بتوانید سیم پشت گردن خود را شل یا سفت کنید. علاوه بر این، می‌توانید سیم را به دلخواه بالا یا زیر گوش خود قرار دهید. با این هدفون‌ها می‌توانید میکروفون را خاموش، آهنگ‌ها را رد و میزان صدا را کنترل کنید و حتی تماس‌ها را  بدون قطع کردن موزیک مدیریت کنید.

2. هدفون بی سیم Soundcore Liberty Air

قیمت: کمتر از 100 دلار

هدفون‌های Soundcore Liberty شرکت انکر یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم ارزان قیمت بازار به حساب می‌آیند. وقتی هدفون را از قاب بیرون می‌آورید به طور خودکار به گوشی وصل می‌شود؛ بنابراین لازم نیست هر بار آن‌ را با دستگاه جفت کنید. علاوه بر این، این هدفون به دلیل داشتن گواهینامه IPX5 ضدآب بوده و می‌توانید از آن به راحتی در زیر باران، در سالن بدنسازی یا حتی هنگام ورزش و عرق کردن استفاده کنید. همچنین، با یک بار شارژ کردن می‌توانید به مدت 3.5 ساعت پیاپی به موسیقی گوش دهبد.

اگر کیس شارژ داشته باشید 9 ساعت عمر باتری بیشتری دریافت می‌کنید. درایورها نیز از جنس گرافن ساخته شده‌اند و بدون اینکه مانند سایر هدفون‌ها روی نوت‌های باس تکیه کنند کیفیت صدای شگفت‌انگیز و خوبی را ارائه می‌دهند. اما این هدفون بدون نقص نیست. یکی از مشکلات اصلی آنها کنترل صدا و یا قابلیت بازگشت به آهنگ قبلی است که خیلی خوب کار نمی‌کند. با وجود این نقطه ضعف، هدفون‌های Soundcore Liberty Air هنوز هم یک جفت هدفون بی سیم عالی در این طیف قیمت هستند.

3. هدفون بی سیم TOZO T10 TWS

قیمت: کمتر از 100 دلار

TOZO T10 TWS یک جفت هدفون بی سیم ارزان قیمت است که کیفیت صدای بالا و اندازه‌ای کوچکتر از هدفون‌هایی با سری‌های متوسط ​​دارد. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به استاندارد ضد آب IPX8 اشاره کرد که بهترین گواهینامه‌ای است که یک هدفون می‌تواند داشته باشد. در نتیجه‌ی این قابلیت، هدفون‌های TOZO T10 تا 30 دقیقه در عمق بیش از یک متری آب دوام می‌آورند. این هدفون‌ها به صورت کاملاً ساده طراحی شده‌اند و برای محکم شدن در جای خود، به سری مخصوص یا قلاب گوش متکی نیستند.

علاوه بر این، این سری هدفون‌ها در سه اندازه مختلف وجود دارد و هنگام خرید می‌توانید گزینه و سایز مناسب خود را انتخاب کنید. درایورهای آن 8 میلیمتری بوده و در نتیجه از صدای بلندتر و باس‌های قوی بهره می‌برید. در کنار این‌ها، با یک بار شارژ کامل، باتری 3.5 ساعت دوام می‌آورد اما با افزایش صدا، عمر شارژ باتری کاهش می‌یابد. خوشبختانه، شما می‌توانید هدفون‌ها را با یک کیس شارژ تا سه بار کامل شارژ کنید. در نهایت این هدفون‌ها از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کنند.


همچنین بخوانید: بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز !


4. هدفون بی سیم SoundBuds Slim

قیمت: کمتر از 100 دلار

انکر محصولاتی تولید می‌کند که بسیاری از آن‌ها در رده‌ی بهترین‌ها قرار می‌گیرند. هدفون‌های بی سیم کوچک SoundBuds Slim  نیز از این قضیه مستثنی نیستند و جزو بهترین‌ هدفون‌های بی سیم انکر محسوب می‌شوند. برای تناسب بهتر و راحتی گوش، طراحی قلاب مانند که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی ساخته شده، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، هدفون‌های انکر به لطف مواد لاستیکی از استاندارد ضدآب IPX5 بهره می‌برند و آنقدر سبک هستند که آن‌ها را در گوش خود احساس نمی‌کنید. درایورها اندازه‌ای 6 میلی متری دارند که خروجی باس خوبی را به ارمغان می‌آورند، هر چند که این مسئله باعث کاهش طول عمر باتری می شود؛ طول عمری که تقریباً برابر با 7.5 ساعت است.

5. هدفون‌های بی سیم Schullcandy JIB

قیمت: کمتر از 100 دلار

Skullcandy نامی محبوب در دنیای محصولات صوتی است که اقلام شیک و در عین حال مقرون به صرفه‌ای مانند هدفون‌های بی سیم JIB را تولید می‌کند. آنها نه تنها امضای Skull بلکه سری هدفون‌های راحت و رنگارنگ نیز دارند. هدفون‌ بی سیم Skullcandy JIB از یک کنترلر کوچک بر روی سیم خود برای جفت شدن با دستگاه، شارژ کردن، پاسخ دادن به تماس‌ها یا پخش و توقف آهنگ استفاده می‌کند اما همه‌ی اینها با یک دکمه کنترل می‌شود. بنابراین در صورت نیاز به تغییر حجم صدا باید این کار را از طریق خود گوشی انجام دهید. درایورها 9 میلی متری هستند؛ بنابراین می‌توانید از کیفیت صدای خوب و باس بسیار قدرتمند آن اطمینان داشته باشید.

Skullcandy ادعا می‌کند که با یک بار شارژ حداکثر 6 ساعت می‌توانید به موسیقی گوش دهید که از نظر کیفیت بهتر از ایرپاد اپل است. باتری چراغ LED دارد تا از این طریق بتوانید از میزان شارژ باقی مانده اطلاع پیدا کنید. از دیگر مشخصات این هدفون بی سیم می‌توان به پورت شارژ میکرو یو اس بی و کابل شارژ اشاره کرد.

نتیجه گیری

هدفون های ارزان قیمت مختلفی را می توان یافت و مدل های مورد اشاره نیز گزینه های برجسته برای خرید هستند.

در ادامه بخوانید:

با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید