بهترین هدفون های بی سیم

اگر به دنبال بهترین هدفون ایرپاد هستید، این مطلب برای شماست. هدفون‌های ایرپاد هدفون‌هایی بی‌سیم هستند که از طراحی کوچک و کیفیت ساخت بالا بهره می‌برند. عمده این هدفون‌ها مشخصات کلیدی بزرگی داشته و باید آنها را دیوایس‌های قابل توجهی دانست. 

حدود 6 سال پیش کمپانی اپل با حذف درگاه جک 3.5 ملیمتری گامی بزرگ در راستای توسعه هدفون های بی سیم برداشت. این کار اپل، گرچه در ابتدا با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد ولی کمپانی های بزرگ به بهترین نحو از این فرصت استفاده کردند تا بهترین هدفون های بی سیم را برای کاربران گوشی های هوشمند بسازند. حالا پس از 6 سال، اغلب ما دیگر هدفون های بی سیم را به مدل های با سیم ترجیح میدهیم.

در ادامه بخوانید »

بهترین هدفون های بی سیم زیر یک میلیون | قیمت و راهنمای خرید 

بهترین ایربادهای نویز کنسلینگ 

تاکنون برندهای مختلفی پس از اپل تصمیم گرفتند تا به تولید ایرپاد یا همان هدفون بی‌سیم بپردازند، از جمله باید به سامسونگ، هوآوی و شیائومی اشاره کرد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هدفون ایرپاد بی‌سیم آشنا سازیم تا انتخاب درست و باکیفیت در کنار قیمت مناسب داشته باشید.


همچنین بخوانید: آیا هدفون به گوش انسان آسیب می رساند؟! 


1. لنوو H202

لنوو H202 hc بهترین هدفون ایرپاد از نوع گردنی هست. این هدفون بی سیم یکی از بهترین انتخاب‌های زیر 500 هزار تومان هست. در هدفون لنوو H202 از بلوتوث 5 استفاده شده است و امکان اتصال تا 10 متری (در فضای باز) به انواع وسلیه‌های هوشمند را دارد. این هدفون بی سیم گردنی نسبت به نسل‌های قبلی هدفون های بی سیم لنوو در این رده قیمت مصرف انرژی کمتری دارد و قابلیت حذف نویز در این سری بهتر از سری های قبلی است.

لنوو H202 از آلیاژ پلاستیک ABS و آلومینیوم ساخته شده است و به خاطر این موضوع وزن بسیار کمی دارد. در نتیجه شما اصلا هنگام استفاده از این هدفون خسته نمی شوید. در داخل باکس هدفون چندین سر گوشی هدفون وجود دارد تا بتوانید سر مناسب گوش‌هایتان را استفاده کنید.

نقطه ضعف لنوو H202 عدم خاصیت آهن ربایی سرهای هدفون است. همچنین استفاده از این مدل در محیط های شلوغ، توصیه نمی شود. اگر در محیط های شلوغ و پر سر و صدا میخواهید از این هدفون استفاده کنید بهتر است به سراغ یک محصول دیگر بروید.


2. هدفون اپل ایرپادز 

بهترین هدفون ایرپاد

همانطور که از نام «AirPods New Generation» پیداست، این محصول نسل جدید ایرپاد بی‌سیم اپل و بی شک جزء بهترین هدفون ایرپاد‌ها محسوب می‌شود. این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی‌سیم‌شدن ایرپاد همراه بود. طراحی قسمت گوشی‌های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی نکرده و همچنان به‌راحتی و قدرت نسل قبلی است.

این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید. هنگامی‌که برای اولین بارAirPods را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد؛ علاوه‌براین به محض بازکردن درپوش آن، آیفون، آیپد یا اپل‌واچ شما در حالت جست‌وجوی هدفون و اتصال قرار خواهد گرفت. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند.

همچنین بخوانید: AirPods 3: هر آنچه که درباره ایرپاد جدید می‌دانیم

اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این AirPods New Generation انتخابی مطلوب خواهد بود و می تواند بهترین هدفون ایرپاد برای شما خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است و با سنسورهای اپتیکال و شتاب‌سنج تجربه جدیدی از استفاده از ایرپادهای اپل را برای کاربر به‌همراه دارد. این محصول دارای امکان شارژ بی‌سیم نیست. گفتنی است این ایرپاد با مدل‌های MV7N2 و MR8U2 و با نام AirPods 2.1 هم شناخته می‌شود.


همچنین بخوانید: بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز


3. هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 

شرکت سامسونگ همزمان با عرضه گوشی‌های موبایل سری Galaxy S10 خود، از یک مدل هدفون بی‌سیم با نام Galaxy Buds رونمایی کرد که یکی از بهترین هدفون ایرپاد های بازار است. شاید بارزترین ویژگی این هدفون را بتوان سازگاری فوق‌العاده با گوشی‌های سری Galaxy سامسونگ دانست. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و امکانات متعدد را می‌توان از دلایل این سازگاری عالی برشمرد. سامسونگ در ساخت این هدفون که از سری Ear Bud ها به شمار می‌رود، از همان قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن نیستیم.

از کیس شارژ بیضی شکل گرفته تا طراحی ظاهری خود هرفون‌ها، بسیار شبیه به مدل قبلی هدفون‌های سامسونگ با نام Gear IconX و حتی Ear Bud های دیگر شرکت‌ها است. این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است. به دلیل طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای، احتمال افتادن گوشی‌ها در هنگام دویدن یا ورزش کردن بسیار کم است و به همین دلیل کاربری خوبی برای ورزشکاران دارد.

از طرفی به دلیل ممانعت از ورود صدای بیرون به گوش و همچنین خروج ناچیز صدای موسیقی در حال پخش به فضای اطراف، هدفون Galaxy Buds برای گوش دادن به موسیقی در محل‌های ساکت مانند محل کار یا کتابخانه و یا مناطق شلوغ مثل اوتوبوس و مترو ایدئال است. از طول عمر خوب باتری و کیفیت ساخت بالا که بگذریم، قابلیت شارژ بی‌سیم کیس شارژ از ویژگی‌های جذاب این محصول سامسونگ به شمار می‌رود.


4. Earphone 2 Basic (شیائومی)

این هدفون یکی از محصولات خوب شیائومی در محدوده قیمت 600 هزار تومان هست. Earphone 2 Basic که از پلاستیک ABS ساخته شده است، در حدود 50 گرم وزن دارد که این سبک بودن باعث می‌شود تا حس بهتری در هنگام استفاده داشته باشید و خسته نشوید. شیائومی در این هدفون از بلوتوث نسخه 5 استفاده کرده است تا کیفیت صدای دریافتی بهتر شود. این هدفون حدودا 10 متر برد مفید ( در فضای باز ) دارد.

Earphone 2 Basic قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و آیفون را دارد. این هدفون دارای حسگر مجاورت هست و هنگامی که آن را از گوشتان خارج کنید، پخش موسیقی متوقف می شود. در ضمن شما میتوانید به صورت تک یا جفت از این هدفون استفاده کنید. با اینکه گوشی های این هدفون کمی بزرگ هستند ولی در Earphone 2 Basic از دو میکروفون استفاده شده و این باث می شود تا هنگام مکالمه نویز حذف شود و همچنین صدای اطراف نیز منتقل نشود.

شیائومی در این سری از درایور های 14.2 ملیمتری استفاده کرده که این داریور ها در کنار یک دیافراگ انعطاف پذیر کامپوزیتی امکان شنیدن صدا ها با کیفیت بالا را فراهم میکند. همچنین ویژگی های نرم افزاری نیز در راستای افزایش کیفیت صدای هدفون هستند. این هدفون زیبا و شیک از پروتکل‌های AVRCP، A2DP، HFP، HSP و BLE نیز پشتیبانی میکند.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید این هدفون بی سیم باید به آن توجه کنید این است که محصولات تقلبی زیادی با این اسم فروخته می شوند و حواستان باشد که هدفون فیک نخرید. برای اطمینان از فیک نبودن هدفون، میتوانید از گوشی های شیائومی استفاده کنید.

5. هایلو W1

هایلو W1 یک انتخاب عالی برای کسانی هست که به دنبال هدفون بی سیم زیر 1 ملیون تومان هستند، است. این هدفون طراحی خوبی دارد و این طراحی باعث می شود تا هنگام استفاده راحت باشید و سرهای هدفون از گوش تان نیفتند.

هدفون هایلو W1 دارای به خاطر داشتن IPX4 ( استاندارد ضد آب و گرد و غبار) در برابر گرد و غبار و رطوبت و تعریق مقاوم است ولی حواستان باشد که ضد آب نیست.

این هدفون دارای استاندارد های SBC, AAC, A2DP, aptX, aptX Adaptive, AVRCP, HFP, HSP است. هر گوشی این هدفون دو میکروفون دارد تا بتواند یک مکالمه بدون نویز را برای شما به ارمغان بیاورد. کیفیت صدای HD از دیگر ویژگی های این دستگاه است. شرکت سارنده این هدفون از تراشه کوالکام 3040 و بلوتوث نسخه 5.2 استفاده شده تا بیس صدای این هدفون افزایش یابد.

استفاده از دیافراگم های داینامیک و داریور های آرمچر متعادل نیز از سایر ویژگی های هایلو W1 است. منوی لمسی این هدفون اجازه استفاده سریع تر و راحت را می دهد. همچنین این هدفون با دستیار های صوتی نیز سازگار است.

مثل هدفون قبلی یکی از مشکلات موجود در زمینه خرید این هدفون، وجود محصولات فیک هست. برای همین بهتر است از جاهای معتبر خرید کنید.


6. انکر Soundcore R500

این هدفون هم یکی از بهترین هدفون های زیر 1 میلیون تومان هست. این هدفون گردنی میتواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که در محیط های شرجی و مرطوب زندگی میکنند. کیفیت ساخت انکر Soundcore R500 باعث شده تا مقاومت بالایی در برای رطوبت داشته باشد. همچنین شارژدهی این محصول انکر بسیار بالا است و برای استفاده های طولانی پاسخگو نیاز های شما هست. این هدفون در حدود 20 ساعت امکان استفاده پس از یک بار شارژ را دارد. درگاه شارژ این هدفون از نوع Type-c است.

ارگونومی انکر Soundcore R500 بسیار خوب است و باعث خستگی شما هنگام استفاده نمی شود. همچنین بیس صدای بالایی دارد و در محیط های نسبتا شلوغ نیز کارآمدی خود را حفظ میکند. در ضمن با توجه به دو میکروفون داخلی موجود در این هدفون، امکان استفاده برای مکالمه در محیط‌های نسبتا شلوغ نیز فراهم است و شما میتوانید با آسودگی از این هدفون استفاده کنید.


7. وان مور Triple Driver BT

هدفون وان مور Triple Driver BT یکی از محصولات جدید کمانی وان مور است. کمپانی وان مور پس از تجربه موفقی در ساخت هدفون مشترک با شیائومی داشت، کار توسعه و تولید هدفون های بی سیم را ادامه داد. حالا وان مور به یکی از کمپانی های معتبر در زمینه تولید هدفون های بی سیم تبدیل شده است. مدل Triple Driver BT این کمپانی، یک هدفون مناسب برای آب و هوای خشک است چون که این هدفون در برابر رطوبت زیاد مقاومت چندانی ندارد. در عوض این مشکل وان مور، ویژگی های عمومی هدفون را با کیفیت بالاتری عرضه کرده تا کاربران این هدفون بی سیم، بتوانند لذت بیشتری هنگام استفاده از هدفون را تحربه کنند. برای مثال در برای دیافراگ های هدفون ازپلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و تیتانیوم ساخته شده اند.

Triple Driver BT با داشتن قابلیت ANC ( اکتیو نویز کنسلینگ) مکالمه های خوبی را برای شما فراهم میکند. متاسفانه این هدفون از نسخه 4.2 بلوتوث استفاده می کند ولی انی موضوع بر روی کیفیت صدای خروجی تاثیری نداشته اشت. باتری این هدفون نیز میتواند تا 7 ساعت شارژدهی داشته باشد.


 8. هوآوی مدل FreeBuds 4i

 هوآوی مدل FreeBuds 4i یکی از بهترین هدفون ایرپاد ها در محدوده 2 میلیون تومان است. این هدفون بی سیم 45 گرم وزن دارد و نیم ساعت طول می کشد تا شارژ شود و پس از شارژ در حالت موسیقی حداکثر 10 ساعت ( بدون استفاده از ANC )، حداکثر 7.5 ساعت (با استفاده از ANC ) و در حالت مکالمه حداکثر 6.5 ساعت ( بدون استفاده از ANC ) و حداکثر 5.5 ساعت ( با استفاده از ANC) میتوان از FreeBuds 4i استفاده کرد.

در هر گوشی هدفون هوآوی مدل FreeBuds 4i یک باتری 55 میلی آمپری به کار رفته و دیافراگم این هدفون از نوع پلیمرینگ است. شرکت هووای نیز در این محصول خود از دو میکروفون برای افزایش کیفیت مکالمه بهره برده است. این هدفون با استفاده از ANC میتواند تا 22 دسی بل نویز را حذف کند.


9. هدفون کیو سی وای مدل T5

با پیشرفت تکنولوژی و بی‌سیم شدن اکثر لوازم مورد نیاز ما، هدفون‌ها نیز دچار این تغییر و تحول شده‌اند و محبوبیت بالایی نزد مردم پیدا کرده‌اند. چراکه هدفون‌های بی‌سیم به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون هیچ‌گونه محدودیتی اعم از پیچ‌خوردگی سیم‌ها، برد کوتاه و آسیب‌دیدگی سیم، از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند. در این میان کمپانی‌های مختلفی در زمینه طراحی و تولید هدفون بی‌سیم فعالیت داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به کمپانی شناخته شده QCY اشاره کرد که با طراحی و عرضه هدفون‌های بی‌سیمی مثل هدفون QCY T5 و با قراردادن برچسب قیمتی پایین برای محصولات خود، سهم بزرگی از بازار مربوطه را به خود اختصاص داده است.

اگر به دنبال ارزان‌ترین و بهترین هدفون ایرپاد هستید، این بهترین انتخاب برای شماست. شما با برداشتن هدفون از قاب شارژ، می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی و یا دستگاه پخش‌کننده موسیقی متصل نمایید. هدفون QCY T5 به لطف بهره‌گیری از نسخه پنجم بلوتوث می‌تواند اتصال پایداری را تا فاصله 10 متر ایجاد نماید. همچنین به‌لطف میکروفون دوگانه تعبیه شده در این هدفون بی‌سیم، به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا با خیال راحت به مکالمه بپردازید. علاوه‌بر این موارد، به‌لطف پد لمسی روی هدفون‌ها می‌توانید، به مدیریت موسیقی پرداخته و تماس‌های خود را پاسخ دهید.

ضد عرق و مقاوم بودن دربرابر نم و رطوبت از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که این هدفون را بیش از پیش برای کاربر جذاب و کاربردی می‌کند، به‌طوری که برخورداری از استاندارد IPX5، آن را دربرابر تعریق، نم و رطوبت مقاوم کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند از آن درحین انجام فعالیت‌هایی که منجر به تعریق بدن می‌شود یا در یک روز بارانی بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده نمایند. در زمینه شارژدهی باید بگوییم که هدفون «کیو سی وای» مدل T5 با بهره‌گیری از باتری 600 میلی‌آمپری تعبیه شده در کیس شارژ آن می‌تواند حدود 150 ساعت در حالت آماده‌باش قرار گیرد و در صورت پخش موسیقی تا 5 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

همچنین بخوانید: با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید


10. بیتس Powerbeats Pro

بهترین هدفون ایرپاد

تراشه‌ی بکار برده شده در ایرفون بلوتوثی Powerbeats Pro باعث افزایش سرعت و قدرت اتصال از ایرفون به تلفن همراه یا دستگاه هوشمند شما است که لذت موسیقی را برای شما دو چندان می‌کند. ایرفون Beats Powerbeats Pro دارای طراحی ضد آب است که این ایرفون را ضد پاشش و ضد آب کرده است. بنابراین اگر این ایرفون از دست شما به درون آب بی‌افتد، بدون هیچ نگرانی آن رابردارید و به کار خود ادامه دهید. هر کدام از این ایرفو‌ن‌ها می‌توانند به مدت 9 ساعت زمان پخش موسیقی را برای شما فراهم کند. Powerbeats Pro دارای یک کیف محافظ قابل حمل است.

این کیف قابل حمل نیز می‌تواند مانند یک پاوربانک عمل کند و بیش از 24 ساعت شارژ به ایرفون‌ها ببخشد. همچنین اگر به شارژ سریع نیاز داشته باشید، می‌توانید تنها با 5 دقیقه شارژ سریع، به مدت 1.5ساعت از ایرفون خود استفاده کنید. کسانی که دارای دستگاه‌های iOS هستند می‌توانند با گفتن “Hey, Siri” به دستیار صوتی این ایرفون دسترسی پیدا کنند.

همچنین دیگر دستگاه‌های سازگار نیز می‌توانند با فشردن دکمه‌ی B تعبیه شده بر روی این دستگاه، به دستیار صوتی دسترسی پیدا کنند. Beats Powerbeats Pro دارای دکمه‌های کنترل کننده مقدار صدا است که به شما امکان افزایش و کاهش مقدار صدای تولیدی از آن را می‌دهد. BeatsPower Pro دارای سنسورهایی هوشمند است. وظیفه این سنسورها پخش موسیقی در هنگام قرار دادن ایرفون درگوش و قطع آن در هنگام برداشتن ایرفون ازگوش است. با استفاده از دکمه‌ی B می‌توانید به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید و از مکالمه‌ی بدون صدای مخرب لذت ببرید. همچنین می‌توانید با نگهداشتن دکمه‌ی B به مدت چند ثانیه، تماس دریافتی را لغو کنید.