بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز

بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز همان هایی هستند که به دنبالش هستید! چنین تجربه ای را هرگز با هدفون های دیگر نمی توان تجربه کرد!

حالا زمان آن رسیده تا با ما همراه باشید و لیستی از بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز دریافت کنید! شاید روزی به دردتان خورد!!!



اصلا این هدفون ها چه هستند؟؟؟

هدفون های دارای قابلیت حذف نویز که که با نام ANC  هم شناخته می شوند بسیار خاص هستند! این هدفون ها با ایجاد موجی از صدا ، نویز های بیرون را برایتان حذف می کنند! در واقع گوش های شما فقط صدای موسیقی را می شوند !

به عبارت دیگر هیچ صدایی از بیرون به گوشتان نمی رسد! این هدفون های در مکان های خیلی پر سر و صدا به کارتان می آید!

برای مثال خلبان های هواپیما در فرودگاه ها از این هدفون ها استفاده می کنند! در واقع استفاده از این هدفون ها به نوعی سمبل تبدیل شده که کارایی اصلی اش حذف صداهای گوش خراش فضای بیرون است!

البته این را هم بگویم که هدفون های حذف نویز ،بهتر از برندهای روز دنیا مانند سونی و باس نیستند! قرار نیست در این مورد به شما دروغ بگویم!

اما داستان این است که می توان با قیمت بسیار پایین تر مدل های خوبی از هدفون ها تهیه کرد! این گزارش شامل لیستی از بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز است!

اکثر این هدفون ها کمتر از 100 دلار قیمت دارند! بعضی هم در حدود 50 دلار هستند! پس با ما همراه باشید تا هدفون مورد علاقه ی ارزان قیمت خود را پیدا کنید!

هدفون Anker sound core life  مدل q 20

بهترین هدفون های ارزان قیمت با قابلیت حذف نویز

اگر دنبال بهترین قیمت هدفون در بین کالاهای حذف نویز هستید ، این هدفون را بخرید! با قیمت 60 دلار در بازار عرضه می شوند! و خیلی راحت روی گوش شما قرار می گیرند!

هیچ هدفون anker  به خوبی هدفون های سونی نیست! اما صدای خوب و با کیفیتی را نسبت به قیمتش ارائه می کند! بالانس صدای بسیار خوبی دارد!

PULSE صدا عالی است و البته باس هم خیلی خوب به گوشتان می نشیند! قابلیت حذف نویز در این هدفون ها بسیار بالاست! از این ویژگی در تماس های تلفنی تان استفاده خ,Hهید کرد!

هدفون  Tribit Quietplus

بهترین هدفون های ارزان قیمت با قابلیت حذف نویز

این هدفون ها بهترین کیفیت صدا را با ارزان ترین قیمت ، تنها 40 دلار ، ارائه می دهند! این هدفون تمام نویز های اطرف را حذف نمی کند! اما درصد بالایی از این صدا ها را می پوشاند!

مدل های دیگر هدفون های این کمپانی با قابلیت حذف نویز بالاتر ارائه شده اند و البته کیفیت صدای بالایی هم دارند! این هدفون ها با شارژ های USB هم شارژ می شوند!

علاوه بر این باتری های خیلی خوبی هم دارند! عمر باتری های این هدفون ها پس از هر بار شارژ کردن در حدود 30 ساعت است!

هدفون Mixcder  مدل E10

بهترین هدفون های ارزان قیمت با قابلیت حذف نویز

این کمپانی نمونه های زیر 100 دلار زیادی را به بازار عرضه کرده است! این هدفون ها کیفیت صدای بالایی دارند ! علاوه بر این بسیار راحت در سر و روی گوش شما جای میگیرند!

این را هم بگویم که مدل های خیلی ارزان این کمپانی کیفیت صدای خیلی خوبی ندارند ! اما E10  از این قائده مستثنی است!

عمر باتری این هدفون هم عالی است! قابلیت شارژ سریع دارد! در طول 8 دقیقه شارژ باتری پر می شود ! 30 ساعت هم برایتان موسیقی پخش می کند! عالی نیست؟؟؟

هدفون پاناسونیک مدل  RP-HTX90N

بهترین هدفون های ارزان قیمت با قابلیت حذف نویز

اگر دنبال بهترین دیزاین هستید پاناسونیک را انتخاب کنید! این مدل ارزان قیمت موجود در بازار دارای قابلیت حذف نویز خیلی خوبی هم هست!

هم چنان بسیار راحت روی سرتان قرار میگیرد و فوق العاده سبک است! کیفیت صدا عالی نیست اما برای گوش کردن به موسیقی خوب است! در صورت شارژ معمولی 24 ساعت مداوم برایتان آهنگ پخش می کند!

اگر هم از قابلیت شارژ سریع استفاده کنید 2.5 ساعت موسیقی برایتان پخش خواهد شد! بهترین علت برای خرید چنین هدفون هایی مدل زیبا و راحتی شان روی سر است!

قیمتش البته نسبت به سایر نمونه ها کمی بالاتر است ! در حدود 120 دلار! بعضی رنگ ها ، مانند رنگ آبی موجود در عکش با قیمت 100 دلار هم عرضه می شوند!