بهترین والپیپرهای انیمه Code Geass: Lelouch of the Rebellion به انتخاب مجله وارونه

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. با بخش دیگری از دنیای انیمه در بهترین والپیپرها، در خدمت شما هستیم. امروز قراره لیستی از بهترین والپیپرهای Code Geass رو برای دانلود قرار دهیم. احتمالا هم خیلی‌هاتون منتظر دانلود Wallpaper از انیمه Code Geass هستید. اما اگه به غیر از والپیپرهای زیبای انیمه Code Geass به والپپیرهای دیگری هم علاقه دارید. اینجا کلیک کنید.

اگه بخوایم بهترین والپیپرهای انیمه Code Geass رو گلچین کنیم. اونقدر والپیپر هست. که والپیپرهای گلچین شده در این مطلب، در مقابلشون چیزی نیست. دلیل این تنوع بسیار بالا، شهرتی است. که انیمه Code Geass طی این چند سال برای خودش به هم زده. حالا چه به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های سریالی تاریخ، چه به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های ضد ابرقهرمانی. توصیه دارم حتماً علاوه بر هر تعداد والپیپر Code Geass که می‌تونید دانلود کنید. خود اثر رو هم دانلود و تماشا کنید.


قبل از دانلود بهترین والپیپرهای کد گیاس: لولوش شورشی Code Geass حتماً مطالب زیر رو مطالعه کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود بهترین والپیپرهای انیمه کد گیاس لولوش شورشی Code Geass: Lelouch of the Rebellion کار ما و خودتون رو راحت‌تر کردید.

۱_ برای دسترسی به اندازه اصلی والپیپرهای انیمه‌ای مربوطه، می‌تونید بر روی اونها کلید کنید. تا این والپیپرهای جذاب از انیمه Code Geass رو با خداکثر کیفیت دانلود کنید.

۲_ برای دسترسی بهتر به پیش‌نمایش والپیپرها، حتماً تا لود شدن و بالا اومدن کامل صفحه، صبر کنید. اما اگر بازهم والپیپرها به صورت کامل نمایش داده نشدند. حتماً در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید.

۳_ والپیپرهای Code Geass که در این صفحه قرار داده شده‌اند. همگی در اندازه نسخه PC هستند. ولی با کمی خلاقیت شامل برش دادن، چرخاندن و … می‌تونید. اونها رو به عنوان والپیپر انیمه‌ای برای موبایل اندروید و آیفون خودتون استفاده کنید.


نکاتی که علاوه بر دانلود والپیپرهای Code Geass بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست کانال اینستاگرام ما رو هم دنبال کنید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم. که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه‌ی نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود والپیپرهای کد گیاس Code Geass


 

 

 


پس از دانلود بهترین والپیپرهای کد گیاس Code Geass حتماً مطالب زیر رو مطالعه کنید.


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در “بهترین والپیپرهای انیمه Code Geass که باید آن‌ها را دانلود کنید! بخش اول” نهایت لذت رو ببرید. ما رو هم در بهتر کردن بخش انیمه یاری کنید. همزمان با کلیک بر روی تبلیغات، از ما حمایت کنید. تمامی دوستانی که علاقه به بحث تبلیغات در مجله وارونه یا همکاری در بخش انیمه یا سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید