بهترین ورزش های لاغری برای زنان ! همه خانم ها به داشتن اندامی ایده آل و مناسب علاقه دارند .اما فقط برخی از آن ها برای داشتن چنین اندامی تلاش می کنند.برای رژیم های غذایی برای کاهش وزن به متخصص تغذیه مراجعه می کنند و برنامه های مختلف تغذیه ای را امتحان می کند.با این حال ، رژیم به تنهایی کافی نیست.برای رسیدن به اندام ایده آل و از بین بردن چربی در نواحی مختلف بدن به تمرینات ورزشی نیاز داریم.اما چه ورزشی باید انجام دهید؟

 بهترین ورزش های لاغری برای زنان

از آنجا که متابولیسم در افراد مختلف متفاوت است ، هر کس دوره کاهش وزن متفاوتی دارد.لاغری در افراد مختلف متفاوت است.کاهش وزن مستلزم ورزش و رژیم غذایی مناسب است.رسیدن به وزن مورد نظر صرفاً با رژیم غذایی دشوار خواهد بود.تقریباً هر کس که سعی در کاهش وزن دارد سؤالاتی از قبیل “چرا نمی توانم وزن خود را کاهش دهم” یاچرا نمی توانم به وزن مورد نظر خود برسم ” را می پرسد.جواب این سؤالات در واقع بسیار آسان است.


شاید برایتان جذاب باشد :


فرد بلافاصله طی چند روز به وزن مورد نظر خود نخواهد رسید.برای رسیدن به وزن موردنظر باید صبر داشته باشد.

بهترین ورزش های لاغری برای زنان چیست ؟

انواع مختلفی از ورزش وجود دارد که می توان برای کاهش وزن انجام داد.با مراجعه به مراکز ورزشی یا در  خانه تان می توانید وزن خود را کاهش دهید.فراموش نکنید که در یک هفته نمی توانید به وزن مورد نظر خود برسید.ورزش باید 2 یا 3 روز در هفته و حداقل چند ماه انجام شود.در پایان این دوره شما هم سالم تر و هم به وزن ایده آل خود می توانید برسید.

پیلاتس

پیلاتس ، یک روش توانبخشی مبتنی بر فیزیوتراپی  است که برای سیستمی عضلانی و عصبی بسیار مفید است .شما همچنین می توانید با استفاده از این ورزش علاوه بر کاهش وزن ، از شر دردهای کمر نیز رها شوید.پیلاتس  بدن شما را در برابر صدمات احتمالی مقاوم می کند.

شنا

شنا ورزشی است که تقریباً همه می توانند آن را انجام دهند.علاوه بر کاهش وزن بر سلامت قلب و ریه و همچنین سیستم عضلات و اسکلت نیز کمک می کند.

یوگا

برخلاف تصور عموم ،یوگا نیز باعث کاهش وزن می گردد.یوگا وضعیت بدن را اصلاح می کند و انعطاف پذیری به شما می دهد.همچنین این امکان را به شما می دهد که از نظر روانشناختی رشد مثبتی داشته باشید.سطح استرس شما را کاهش می دهد و باعث افزایش انگیزه تان می گردد.

دویدن

به خاطر داشته باشید که اگر شما ورزشکار حرفه ای نیستید ، برای شروع ابتدا باید از پیاده روی های آرام و سپس سریع استفاده کنید و آهسته آهسته سرعت و شدت خود را بالا ببرید.دویدن به طور کلی هماهنگی را بهبود می بخشد و فشار خون را تنظیم می کند.به یاد داشته باشید ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه ورزش ، باید یک غربالگری سلامت عمومی را پشت سر بگذارید و با کمک مربیان خبره شروع کنید.